Millainen ihminen on tuntemasi Kati?
Kommentit (47)
Tunnen kaksi Katia ja molemmat ovat mitä sydämellisimpiä ihmisiä, joita tunnen. Heillä on myös kova puolensa, mutta eivät koskaan käytä sitä muita ihmisiä vastaan. Ovat johtajaluonteisia ja itsevarmoja.
Itseään ja perhettään täynnä.
Puhuu liikaa. Puhuu samat asiat jokaiselle vastaantulijalle erikseen.
Urheilullinen, harrastaa musiikkia, neuroottinen ulkonäöstään (ehkä vähän anoreksiaan taipuva - on todella laiha mutta silti varma että on läskiä siellä ja täällä), vähän sellainen hyvänpäiväntuttu.
Aivan ihana, yksi parhaimmista kavereistani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvee, psykopaatti
Tunnetaankohan me sama tyyppi? Kuvaile vähän.
Työkaverini. Ammattitaitoinen, herttainen ja pidetty sairaanhoitaja. Rehellinen ja luotettava. Perheenäiti jolla kaksi koiraa.
Työkavereita ja molemmat tosi kivoja ja asiantuntevia
Tunnen ainakin neljä Katia ja ovat keskenään täysin erilaisia. Yksi johtajatyyppi, yksi hissukka, yksi besserwisser ja yksi muuten vaan ärsyttävä.
Turhan temperamenttinen ja siksi välillä rasittava töissä. Mutta muuten mukana, kunhan oppii ettei hänen työpyödällään olevia esineitä saa kommentoida ikinä.
Tunnen 2 Katia. Keski-ikäisiä työssäkäyviä perheenäitejä. Toimeliaita, sosiaalisia, luotettavia tyyppejä.
Yksi lämpimimmistä ihmisistä jonka olen tuntenut.
Ensimmäinen ratsastuksen opettajani, v ittumainen ämmä. Taitaa edelleen vaikuttaa lpr suunnalla.
Entisessä työpaikassani oli Kati ja ikävä kyllä hänestä ei kukaan koskaan pitänyt. Oli toimitusjohtajan suosikki ja heilutteli kalliita käsilaukkujaan ja luulen kyllä, että hän oli oikeasti aidosti kylmä ihminen.
Ystävällinen, avulias, kärsivällinen ja kätevä, olematta kuitenkaan kynnysmatto vaan silleen sopivasti topakka myös. Kati on "10" :)
Ex-mieheni lapsuudenystävä, taitaa olla hänen ainoa ystävänsä, katsoi minua nenänvartta pitkin yhteisissä tapaamisissa, itseriittoinen, sisaruksiensa kanssa ei ole väleissä.
Lupaa, mutta ei pidä lupauksiaan.
Moi vaan Kati, kiva kuitenkin, että syöpäsi seljätit.
Juoppo, ilkeä, kateellinen..