Pidättekö Erittäin hienosta suomalaisesta shampoosta? Käytättekö sitä?
Pullohan on nätti kuin näkkileipä, mutta entä tuote?
Kommentit (52)
Tykkään, mutta lähinnä nostalgia-arvon ja tuoksun ansiosta. Tulee mieleen mökin rantasauna, kesäilta ja järvi.
Tykkään siitä hajusteettomasta versiosta. Siinä on myös yllättäen tosi hyvä, hoitava mutta silikoniton hoitoaine.
Perusversiossa liian kovat hajusteet ja hoitoaine täysin tehoton.
Mustikka-versiot liian silikonisia.
Mitään tervaa en halua edes kokeilla.
Lasten shampoo ihan ok.
🇺🇦🇮🇱
Pakkaus ainakin hyvä, verrattuna näihin kapeisiin töttöröihin. Ei pysy missään ja kaatuilevat. Ilmeisesti joku rahtikustannus juttu?
Käyttäisin, jos olisi sulfaatiton. Pinkissä purkissa olevaa hoitoainetta käytän.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi minulle. Päänahkaan tule tuon käytön jälkeen hilsekuotörrute 0,5ml paksu kakkukerros.
Tää. Nuorena hilseilin ja ihmettelin syytä. Syynä oli vanhempien ostama Erittäin hieno Suomalainen shamppoo. Samaa sinistä purkkia ostettiin aina.
Tervashampoolla lähti hilse lopulta. Alle kaksi euroa pullo verrattuna johonkin apteekin parinkymmenen euron hilsehoitoihin. Ei tehoa heti, vaan pikku hiljaa muutaman viikon aikana hävisi. Sen kai joutuu sietämään kitupiikkinä.
Pikkupoikana käytin kun ei muuta ollut. Joups.
Yliopiston apteekista saa erittäin hyvää shampoota kuivalle hiuspohjalle. On suomalainen tuote ja kehitetty Suomessa.
Käytän ja pidän, koska siinä on mielestäni paras hinta/laatu-suhde. Pehmeät hiukset ja mieto tuoksu riittävät minulle.
Kyllä, sitä ja Linna shampoo ovat minulle parhaita.