Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille merkitystä käsisaippuan hajulla vai ostatteko mitä tahansa?

Vierailija
07.11.2021 |

Joskus ihan haistaa, kun joku on pessyt kätensä liian "saippuaiselle" haisevalla saippualla. Me käytämme yleensä hajusteetonta saippuaa. Saippuaan kun kuitenkin sitoutuu joksikin aikaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina Palmoliven Aquariumin täyttöpussin.

Aikaisemmin käytettiin Lidlin jotain sensitiveä tms jossa oli todella raikas hyvä mieto tuoksu mutta sitten sitä ei enää löytynyt heidän valikoimista.

Nyt viimeksi taisin ostaa Lidlin ison pussin jotain hajustamatonta aloe veraa mitä ei ole vielä otettu käyttöön niin tuoksusta tai ominaisuuksista en osaa sanoa juuta en jaata.

Vierailija
2/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Dove Warm Vanilla tai Silk.

Ei kuivata niin pahasti kuin muut saippuat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksulla on merkitystä. Joko hajusteeton tai sitten joku mieto tuoksu, esim. vanilja. "Saippuaiset" hajut ällöttävät, esim. olikohan erisanin biohajoava saippua, jota käytetään mökillä, jättää ällöttävän saippuan lemun käsiin.

Vierailija
4/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen 3 litran kanisteri ja täytän sillä käsisaippua pullot. Kerran se oli loppu ja täytin vessan pullon shampoolla. Puhdistuu se silläkin kädet.

Vierailija
5/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein valintakriteeri minulla on hajusteettomuus.

Jossain kylässä kun joutuu pesemään kädet voimakkaasti tuoksuvalle saippualla niin kädet lemuaa kauan.

Vierailija
6/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa välittää hajusta, paitsi mentholin hajuinen oli aika karsea toiste en hanki.

Vierailija
7/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä hajusteetonta. Mutta talvella kaipaan tuoksuja.

Pullon tyhjetessä aina uusi päätös. Nyt on ruusu. Joulun lähellä ehkä jotain mausteisempaa kausisaippuaa.

Puuilosta löysin jotain superhalpista joka tuoksui entisen mummolan saippualle - hyvällä tavalla. En muista enää mikä, joku vaalea pesuneste kuitenkin. Täytyy käydä taas katsomassa.

Vierailija
8/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteetonta enimmäkseen, hajustetuista jää helposti liian voimakas tuoksu käsiin (miten ei suihkusaippuoista jää kroppaan yhtä kova haju?). Keittiössä meillä on myös limen tuoksuista keittiösaippuaa, joka on hyvä kun on käsitellyt esim. kalaa.

Omenan tuoksu on mulle ehdoton ei. Pidän omenasta ruokana, mutta saippua jättää käsiin todella ällöttävän hajun.

Vierailija
9/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaan hajutonta, monta kertaa päivässä kuitenkin tulee kädet pestyä niin en halua mitään tuoksua siihen vellomaan.

Vierailija
10/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan 3l kanisterin pirkka mandariinikäsisaippuaa, jolla täytän pumppupullot. Hajusteettomat haisee mun nenään kuolettavan pahalle. Mielummin mieto hajuste.

Vierailija
11/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Liv-palasaipua.Pesen sillä myös kehoni. Vieras varana yövieraille löytyy Dove tuoteet : Kehon hiusteen kuin käsinpesuun.Kuten käsidesiä!Pyykin pesuni käytän ,nestemäiset hajusteetomat tuoteet.

Vierailija
12/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ekologisia saippuoita, pesuaineita ja muita puhdistus- ja siivoustuotteita.

Ne ovat usein neutraaleja myös tuoksun puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän