Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kukaan yh-äitiä :(

Vierailija
20.01.2015 |

Olen 11 ja 6-vuotiaiden poikien yh-äiti. Olen ollut yksin 5 vuotta ja haluaisin jakaa arjen jonkun kanssa mutta haluaako kukaan edes yh-äitiä. Pelottaa ajatus siitä, kun pojat muuttaa kotoa ajallaan pois ja jään ypöyksin.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
42/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:04"]Tuskinpa kukaan haluaa alkaa elättämään jonkun toisen lapsia. Lisäksi vielä, että päätös halailla sitä eksoottista jamalin rakkaudensauvaa ja alkaa teiniäidiksi sen sijaan, että olisi esimerkiksi hankkinut koulutuksen, on aika luotaantyöntävä laatua. Harmin paikka, sillä toosalla ei saakkaan enää sen jälkeen maata ja taivasta, kun on sen on repinyt ja revittänyt ja pari kymmentä ylikiloa tullut hankittua siihen vielä lisäksi. Nyt se teini-iässä pilkkaamasi, opiskelemaan lähtenyt, koulutuksen hankkinut mies kelpaisi toisen mukuloiden elättäjäksi. Itseppähän hommasi ryssit. [/quote] Täällä 19-vuotias teiniäiti, jolla yksi lapsi ja kihlattu. Kihlatun kanssa seurustelua 2 vuotta takana ja lapsi ei ole hänen. Tuli elämäämme ku lapsi oli 2kk ikäinen ja on ollut isä lapselle aktiivisesti, vaikka onkin jonkun muun siittämä lapsi. Kihlattu on myös 19-vuotias. En halua maata ja taivasta "revityllä toosallani" (mikä on kuulemma tiukempi kuin kenelläkään edellisellä, miehellä oli myös harha luulo synnyttäneestä "toosasta" minua ennen) hienosti on se revitty toosa kumminkin jo kaksi vuotta kelvannut :)

[/quote]

Millainen mies vertailee toosien tiukkuutta kihlatulleen ? Ei taida olla vielä mies, vaan poikanen.

Vierailija
44/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tuntuu olevan näitä "suuria siittäjiä" keskustelussa mukana. Arvon naiset, todelliset miehet tunnistaa siitä, että he oivaltavat olevansa vain kivesten kantotelineitä. Tärkeintä on pitää huolta lisääntyvistä naaraista ja pennuista.

Vierailija
45/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti et 28 on vanha Haha :D missä planeetalla ? Kukaan ei varmaan halua naista joka kierekelee itsesäälissä ja on huono itsetunto, oli ikä sitten mitä hyvänsä

Vierailija
46/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:04"]Tuskinpa kukaan haluaa alkaa elättämään jonkun toisen lapsia. Lisäksi vielä, että päätös halailla sitä eksoottista jamalin rakkaudensauvaa ja alkaa teiniäidiksi sen sijaan, että olisi esimerkiksi hankkinut koulutuksen, on aika luotaantyöntävä laatua. Harmin paikka, sillä toosalla ei saakkaan enää sen jälkeen maata ja taivasta, kun on sen on repinyt ja revittänyt ja pari kymmentä ylikiloa tullut hankittua siihen vielä lisäksi. Nyt se teini-iässä pilkkaamasi, opiskelemaan lähtenyt, koulutuksen hankkinut mies kelpaisi toisen mukuloiden elättäjäksi. Itseppähän hommasi ryssit. [/quote] Täällä 19-vuotias teiniäiti, jolla yksi lapsi ja kihlattu. Kihlatun kanssa seurustelua 2 vuotta takana ja lapsi ei ole hänen. Tuli elämäämme ku lapsi oli 2kk ikäinen ja on ollut isä lapselle aktiivisesti, vaikka onkin jonkun muun siittämä lapsi. Kihlattu on myös 19-vuotias. En halua maata ja taivasta "revityllä toosallani" (mikä on kuulemma tiukempi kuin kenelläkään edellisellä, miehellä oli myös harha luulo synnyttäneestä "toosasta" minua ennen) hienosti on se revitty toosa kumminkin jo kaksi vuotta kelvannut :)

[/quote]

Eiköhän se järkiinsä tule, kun rahoitus vanhemmilta loppuu ja tajuaa, mikä kuollut paino sitä nilkassa roikkuu. 2 vuotta seurustelua, vakaa pohja teillä ja erittäin hyvä tulevaisuus taattuna luudan varressa tai roska-autoa ajamassa.
[/quote]

Vanhemmilta? Ei kyllä aivan yhdessä asutaan mies käy töissä ja minä opiskelen, vanhempamme eivät osallistu meidän taloudellisiin kustannuksiin millään tavalla. Viimeksi äiti on minulle maksanut asumisen ja muut kun olin 16-vuotias :)

Vierailija
47/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:13"]

[/quote]

Millainen mies vertailee toosien tiukkuutta kihlatulleen ? Ei taida olla vielä mies, vaan poikanen.
[/quote]

Ei vertaillut ennen kuin joku hänen epäkypsä kaveri avautui hänelle siitä, että miten voi olla tuollaisen synnyttäneen kanssa kun pimppikin on pilalla. Voit arvata, että siitä hetkestä lähtien tämä kaveri on ollut entinen kaveri :)

Vierailija
49/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kaikki yh-äidit luuraa? Itse olen eronnut ja lapset viikonloppuisin minulla. Baareissa en jaksa notkua.Haluaisin tutustua nimenomaan yh-äiteihin,koska heillä on jalat tukevasti maassa ja he yleensä tuntevat arjen realismin. Asun Oulussa.

Vierailija
51/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:46"]22v ja nyt jo 5v + 2v lapsen yh? Ei varmaan tuo pelkkä yh-asia ole ainoa ongelma miehille.
[/quote]

No varmaan tämän naisen lasten isä ollut samaa ikäluokkaa naisen itsensä kanssa. Mies lähtenyt ja nainen jäänyt kasvattaan lapsia. Kummassakohan on enemmän vikaa?

Vierailija
53/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:56"]

Minä en omia lapsia terveydellisistä syistä halua, mutta tykkään lapsista ja "valmis paketti" kyllä kelpaisi :)

[/quote]

Siis oletko nainen? Vai mitä ne terveydelliset syyt mahdollisesti muussa tapauksessa olisivat?

[/quote]

Esimerkiksi periytyvät sairaudet. Lapsen terveys katsos...

Vierailija
54/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti löydät. Minäkin löysin ja lähempää kuin olisin osannut arvata (naapuritalosta) =)

Tänä vuonna tulee kahdeksas hääpäivä.

Vierailija
55/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:40"]Minä en kasvata toisen uroksen siittämiä jälkeläisiä. Monella muullakin miehellä on tämä periaate, voin luvata. Jonkun tissiposkisen peräkammarinpojan voinet löytää helposti, tai sitten jonkun puutteessa olevan yh-isän. [/quote] Maailmassa on paljon ihan oikeita miehiä, joille lapset naisen aiemmasta suhteesta eivät ole ongelma. Luuletko, että lapsettomat naiset ovat koskemattomia? Herää jo harhoistasi. T: mies, terveellä itsetunnolla.

[/quote]

Lapset eivät ole este. Lapset ovat este silloin kun naisella on lapsikiintiö täynnä, mutta perheeseen ilmaantunut mies haluaisi saada myös lapsen. Siksi yyhoilla on helpompaa löytää puoliso vasta kypsemmällä iällä tai sitten naisen pitää hyväksyä myös miehen mahdolliset lapset täysin.

Jos nainen ei halua lisää lapsia, niin miehen löytäminen ikähaarukassa 20-40 voi olla aika tuskaista...

Vierailija
56/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi kiinnostunut, mutta epäilemättä on miehiä, joille lapset eivät ole este. Joillekuille lapsiperhearki saattaa olla jopa toivottava bonus, vaikka lapset eivät omia olisikaan.

Vierailija
57/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äitejä ja -isiä on nykyään niin paljon ettei se määritä enää ihmistä. Ihan varmasti kelpaat naisena, itsenäsi. Ala alennu/alenna itseäsi koskaan sen vuoksi, että olet äiti vaan ole päinvastoin ylpeä siitä. Oma lapsi ei saa olla koskaan este tai ongelma, jos se taas on jollekin toiselle ongelma niin minkäs teet. Fiksuja ja avarakatseisia miehiäkin löytyy.

Vierailija
58/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omat mahdollisuudet kumppaniin kyllä kussut kokonaan. Minulla on kaksi lasta eri miesten kanssa. Molempien kanssa olen ollut naimisissa ja eronnut. Ei vaan tullut hyvää valintaa tehtyä.

Joskus oikein itkettää ja kurkkua kuristaa kun ajattelen että joudun olemaan yksin koko elämäni. Rakastan lapsiani mutta minäkin kaipaisin aikuista seuraa, kumppania, haleja, seksiä....

Ei voi mitään. Oma vika. Täytyy vaan luopua ja olla haluamatta mitään itselleen. Toivon että lapset eivät huomaa miten onneton olen koska en halua että he ikinä syyttää itseän tästä tilanteesta mitä olen itselleni tehnyt.

Ehkä sitten kun lapset muuttaa pois kotoa voisin yrittää löytää jonkun itselleni. Nuorempi on nyt 1v ja minä 32v. Kyllä vielä 50v iässä on elämää paljon jäljellä.

Vierailija
59/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kävi melkeen sääliks sua? Ootko varma ettei kolmas kerta tärppäis? paskassa tapauksessa nuorimmainen voi asua sun kanssa vielä kun olet 55-60v, joten kannattenee koittaa toimia jo aiemmin.

Vierailija
60/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarvitsee jonkun lassukan joka laittaa kiveksensä tämän käsilaukkuun ja rupeaa elättämään kaikkia kolmea:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme