Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kukaan yh-äitiä :(

Vierailija
20.01.2015 |

Olen 11 ja 6-vuotiaiden poikien yh-äiti. Olen ollut yksin 5 vuotta ja haluaisin jakaa arjen jonkun kanssa mutta haluaako kukaan edes yh-äitiä. Pelottaa ajatus siitä, kun pojat muuttaa kotoa ajallaan pois ja jään ypöyksin.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kelvannut, täysikäinen lapsi ja en oo edes persaukinen.

Vierailija
22/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kukaan haluaa alkaa elättämään jonkun toisen lapsia. Lisäksi vielä, että päätös halailla sitä eksoottista jamalin rakkaudensauvaa ja alkaa teiniäidiksi sen sijaan, että olisi esimerkiksi hankkinut koulutuksen, on aika luotaantyöntävä laatua. Harmin paikka, sillä toosalla ei saakkaan enää sen jälkeen maata ja taivasta, kun on sen on repinyt ja revittänyt ja pari kymmentä ylikiloa tullut hankittua siihen vielä lisäksi. Nyt se teini-iässä pilkkaamasi, opiskelemaan lähtenyt, koulutuksen hankkinut mies kelpaisi toisen mukuloiden elättäjäksi. Itseppähän hommasi ryssit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:04"]Tuskinpa kukaan haluaa alkaa elättämään jonkun toisen lapsia. Lisäksi vielä, että päätös halailla sitä eksoottista jamalin rakkaudensauvaa ja alkaa teiniäidiksi sen sijaan, että olisi esimerkiksi hankkinut koulutuksen, on aika luotaantyöntävä laatua. Harmin paikka, sillä toosalla ei saakkaan enää sen jälkeen maata ja taivasta, kun on sen on repinyt ja revittänyt ja pari kymmentä ylikiloa tullut hankittua siihen vielä lisäksi. Nyt se teini-iässä pilkkaamasi, opiskelemaan lähtenyt, koulutuksen hankkinut mies kelpaisi toisen mukuloiden elättäjäksi. Itseppähän hommasi ryssit.
[/quote]
Moi, Katkeruus soitti, se haluaisi asenteensa takaisin...

Vierailija
24/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 23v yksinhuoltaja, enkä ole pitkään aikaan ajatellut sen olevan ongelma. Päin vastoin oma rima on noussut todella korkealle, koska en halua ottaa tähän mitä tahansa luuseria pyörimään. Yksinkin on kivaa, joten eipä ole pakko ajatella "haluaako kukaan".

Vierailija
25/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:04"]Tuskinpa kukaan haluaa alkaa elättämään jonkun toisen lapsia. Lisäksi vielä, että päätös halailla sitä eksoottista jamalin rakkaudensauvaa ja alkaa teiniäidiksi sen sijaan, että olisi esimerkiksi hankkinut koulutuksen, on aika luotaantyöntävä laatua. Harmin paikka, sillä toosalla ei saakkaan enää sen jälkeen maata ja taivasta, kun on sen on repinyt ja revittänyt ja pari kymmentä ylikiloa tullut hankittua siihen vielä lisäksi. Nyt se teini-iässä pilkkaamasi, opiskelemaan lähtenyt, koulutuksen hankkinut mies kelpaisi toisen mukuloiden elättäjäksi. Itseppähän hommasi ryssit.
[/quote]

Täällä 19-vuotias teiniäiti, jolla yksi lapsi ja kihlattu. Kihlatun kanssa seurustelua 2 vuotta takana ja lapsi ei ole hänen. Tuli elämäämme ku lapsi oli 2kk ikäinen ja on ollut isä lapselle aktiivisesti, vaikka onkin jonkun muun siittämä lapsi. Kihlattu on myös 19-vuotias. En halua maata ja taivasta "revityllä toosallani" (mikä on kuulemma tiukempi kuin kenelläkään edellisellä, miehellä oli myös harha luulo synnyttäneestä "toosasta" minua ennen) hienosti on se revitty toosa kumminkin jo kaksi vuotta kelvannut :)

Vierailija
26/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haluaa. Ainoa mistä olisin sinuna huolissani olisi mahdollisesti heikko itsetuntosi. Kuulostaa oudolta, että epäilet, ettet kelpaisi kellekään. 

Vierailija
27/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli telkkarissa nainen, joka oli Eliittikumppaneista löytänyt miehen. Muija oli paksuna jo kun tapasivat, ja uusi mukula tehtiin heti perään. Eliitin touhua tosiaan :D

Vierailija
29/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys se unelmien prinssi ei ollutkaan oikea :D Seuraalla kerralla valitsette kunnollisen

Vierailija
30/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaa! Itsekkin jäin 2 vuotta sitten yh:ksi (lapseni synnyttyä, tämä oli tiedossa jo raskausaikana). Mulla ei ole ollut hetkeäkään epäilyksenä etten kelpaisi, ennemminkin ongelmia tuottaa se etten oikeen pääse yksin pois kotoa ja eihän mua kukaan tule täältä kotoa hakemaan, harmi vaan :D Pari ihan lyhyttä juttua mulla on ollut mutta ei niistä mitään vakavaa kehkeytynyt. Toinen päättyi miehen toimesta, ihan muista syistä kun lapsen takia, ja toisen päätin itse.

Kyllä sä (ja mä) vielä löydät miehen! :)

Vierailija
31/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:04"]Tuskinpa kukaan haluaa alkaa elättämään jonkun toisen lapsia. Lisäksi vielä, että päätös halailla sitä eksoottista jamalin rakkaudensauvaa ja alkaa teiniäidiksi sen sijaan, että olisi esimerkiksi hankkinut koulutuksen, on aika luotaantyöntävä laatua. Harmin paikka, sillä toosalla ei saakkaan enää sen jälkeen maata ja taivasta, kun on sen on repinyt ja revittänyt ja pari kymmentä ylikiloa tullut hankittua siihen vielä lisäksi. Nyt se teini-iässä pilkkaamasi, opiskelemaan lähtenyt, koulutuksen hankkinut mies kelpaisi toisen mukuloiden elättäjäksi. Itseppähän hommasi ryssit. [/quote] Täällä 19-vuotias teiniäiti, jolla yksi lapsi ja kihlattu. Kihlatun kanssa seurustelua 2 vuotta takana ja lapsi ei ole hänen. Tuli elämäämme ku lapsi oli 2kk ikäinen ja on ollut isä lapselle aktiivisesti, vaikka onkin jonkun muun siittämä lapsi. Kihlattu on myös 19-vuotias. En halua maata ja taivasta "revityllä toosallani" (mikä on kuulemma tiukempi kuin kenelläkään edellisellä, miehellä oli myös harha luulo synnyttäneestä "toosasta" minua ennen) hienosti on se revitty toosa kumminkin jo kaksi vuotta kelvannut :)

[/quote]

Eiköhän se järkiinsä tule, kun rahoitus vanhemmilta loppuu ja tajuaa, mikä kuollut paino sitä nilkassa roikkuu. 2 vuotta seurustelua, vakaa pohja teillä ja erittäin hyvä tulevaisuus taattuna luudan varressa tai roska-autoa ajamassa.

Vierailija
32/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olen lapseni tehnyt. Lasteni isä menehtyi työtapaturmassa kun toinen lapsi syntyi.

Se 22v yh

Vierailija
33/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:56"]

Minä en omia lapsia terveydellisistä syistä halua, mutta tykkään lapsista ja "valmis paketti" kyllä kelpaisi :)

[/quote]

Siis oletko nainen? Vai mitä ne terveydelliset syyt mahdollisesti muussa tapauksessa olisivat?

Vierailija
34/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tervejärkinen haluaisi toisen kakaroita + sen ex- isän/äidin pakko"kaverikseen"?!?!

Vierailija
35/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä. Itse olen ollut yksin nyt edellinen mies takertui ja halusi myös omia lapsia. Tuli hyvin toimeen mun lasten kanssa mutta halusi ehdottomasti myös oman perheen. Tunsi myös ajoittain itsensä perheessämme ulkopuoliseksi. Tällä hetkellä ajattelen että en halua mitään vakavaa, mutta mielelläni tapailen hyviä tyyppejä kun lapset ovat isällään.

On todella vaativaa tuoda uusi ihminen lasten elämään, haluan olla niin varma kun mahdollista siitä että tyyppi on sen arvoinen.

Vierailija
36/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias mies ilmoittautuu palvelukseen.

Vierailija
37/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei ole ainakaan mitään intoa ruveta vanhaa peltilehmää korjailemaan.

Vierailija
38/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaa, niinkun joku yllä sanoi niin asenne ratkaisee!

Vierailija
40/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti haluaa, joku voi pitää ihan kriteerinä, että puolisolla on jo lapsia. Osalle se taas on huono homma, mutta et sinäkään sellaisen kanssa varmaan haluaisi olla? Minulla on avioeron jälkeen ollut kaksi suhdetta, toisella miehellä oli omia lapsia, toisella ei. Ihan muut asiat näissä suhteissa ratkaisi kuin se, onko yh vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän