Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kukaan yh-äitiä :(

Vierailija
20.01.2015 |

Olen 11 ja 6-vuotiaiden poikien yh-äiti. Olen ollut yksin 5 vuotta ja haluaisin jakaa arjen jonkun kanssa mutta haluaako kukaan edes yh-äitiä. Pelottaa ajatus siitä, kun pojat muuttaa kotoa ajallaan pois ja jään ypöyksin.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettii kans 28v yh täältä turun suunnasta. Itsetunto alkaa kadota iän myötä. Ja ero lasten isästä 2v sitten. Sen jälkeen on ollu hiljaista, mitä nyt muutamaa yhden yön suhdetta ei lasketa. Huoh.

Vierailija
62/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:56"]

Minä en omia lapsia terveydellisistä syistä halua, mutta tykkään lapsista ja "valmis paketti" kyllä kelpaisi :)

[/quote]

Siis oletko nainen? Vai mitä ne terveydelliset syyt mahdollisesti muussa tapauksessa olisivat?

[/quote]

Esimerkiksi periytyvät sairaudet. Lapsen terveys katsos...

[/quote]

Ahaa, lauseen muotoilu hämäsi. Mutta uskoisin, että sinulle yh-mamma löytyy, jos sellaisen haluat! Ei ainakaan ole pulaa tarjonnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äitien iloksi, ja yh-äitien mollaajien epäonneksi kerron faktan: Kaunis ja fiksu nainen saa aina tasokkaamman miehen, sillä ei ole merkitystä onko lapsia edellisestä suhteesta vai ei. Päin vastoin, "lapselliset" eronneet miehet pitävät usein parempanakin että naisella on lapsia, koska se kertoo tasapainoisesta ja säännöllisestä elämäntyylistä. Toisin sanoen, ne joilla ei niin paljoa valinnanvaraa ollut lapsettomanakaan eivät loista myöskään yh:na, mutta ne joilla oli saavat varmasti hyvin uuden partnerin. Juuri tuttavapariskunta meni naimisiin, nainen kaunis ja urheilullinen, mies myös sporttinen ja rikas. Hyvin tulevat valtavan suuren uusioperheensä kanssa toimeen. 

Vierailija
64/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tiukka pillu? Muuten ei kiinnosta...

Vierailija
65/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:50"]

Minä olen omat mahdollisuudet kumppaniin kyllä kussut kokonaan. Minulla on kaksi lasta eri miesten kanssa. Molempien kanssa olen ollut naimisissa ja eronnut. Ei vaan tullut hyvää valintaa tehtyä. Joskus oikein itkettää ja kurkkua kuristaa kun ajattelen että joudun olemaan yksin koko elämäni. Rakastan lapsiani mutta minäkin kaipaisin aikuista seuraa, kumppania, haleja, seksiä.... Ei voi mitään. Oma vika. Täytyy vaan luopua ja olla haluamatta mitään itselleen. Toivon että lapset eivät huomaa miten onneton olen koska en halua että he ikinä syyttää itseän tästä tilanteesta mitä olen itselleni tehnyt. Ehkä sitten kun lapset muuttaa pois kotoa voisin yrittää löytää jonkun itselleni. Nuorempi on nyt 1v ja minä 32v. Kyllä vielä 50v iässä on elämää paljon jäljellä.

[/quote]

Saithan sinä uuden kumppanin sen ensimmäisen eron (ja lapsen) jälkeenkin, ihanko tosissasi olet, että se toinen nyt olisi jotenkin ratkaisevasti tuhonnut mahdollisuutesi? Pientä kysymystä jälkimmäisen ikä heittää siitä, että eikö jälkimmäisen liiton vaikeudet olleet näkyvissä ennen lapsen tekoa (ts. tehdään lapsi pelastamaan liitto). Mutta jos näin ei ole, niin ei tuo itsessään ole mikään hokkarit naulaan-tilanne.

Mies

Vierailija
66/71 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:50"]

Minä olen omat mahdollisuudet kumppaniin kyllä kussut kokonaan. Minulla on kaksi lasta eri miesten kanssa. Molempien kanssa olen ollut naimisissa ja eronnut. Ei vaan tullut hyvää valintaa tehtyä. Joskus oikein itkettää ja kurkkua kuristaa kun ajattelen että joudun olemaan yksin koko elämäni. Rakastan lapsiani mutta minäkin kaipaisin aikuista seuraa, kumppania, haleja, seksiä.... Ei voi mitään. Oma vika. Täytyy vaan luopua ja olla haluamatta mitään itselleen. Toivon että lapset eivät huomaa miten onneton olen koska en halua että he ikinä syyttää itseän tästä tilanteesta mitä olen itselleni tehnyt. Ehkä sitten kun lapset muuttaa pois kotoa voisin yrittää löytää jonkun itselleni. Nuorempi on nyt 1v ja minä 32v. Kyllä vielä 50v iässä on elämää paljon jäljellä.

[/quote]

Saithan sinä uuden kumppanin sen ensimmäisen eron (ja lapsen) jälkeenkin, ihanko tosissasi olet, että se toinen nyt olisi jotenkin ratkaisevasti tuhonnut mahdollisuutesi? Pientä kysymystä jälkimmäisen ikä heittää siitä, että eikö jälkimmäisen liiton vaikeudet olleet näkyvissä ennen lapsen tekoa (ts. tehdään lapsi pelastamaan liitto). Mutta jos näin ei ole, niin ei tuo itsessään ole mikään hokkarit naulaan-tilanne.

Mies
[/quote]

Toinen liitto oli hyvin lyhyt. Lasta ei tehty pelastamaan liittoa vaan mentiin naimisiin ja muutettiin yhteen vasta kun olin jo raskaana. Se oli seurustelusuhde missä tulin raskaaksi ja päätettiin yhdessä yrittää olla perhe ja eihän siitä mitään tullut.

Tiedän että on paljon hyviä miehiä. Isäni on sellainen ja siskoni on miehekseen löytänyt hyvän yksilön. En itse kumminkinkaan ole sellaista miestä onnistunut löytämään. Siksi en enää edes kehtaa yrittää. Jos on kaksi lasta eri miehille niin veikkaan että ainoat miehet jotka sellaisen naisen huolii on just ne paskat. Olen kyllä ihan tarpeeksi passannut ja maksellut laiskojen ja ilkeitä miehien elämää.

Ehkä enemmän ajatus siitä että voisi olla kumppani kenen kanssa jakaa arki houkuttelee. Todellisuudessa en vissiin edes halua suhdetta koska olen jo nyt jaksamiseni äärirajoilla ja en siihen soppaan enää halua sohvalla makaavaa miestä joka huutelee käskyjä minulle ja lapsille....

Vierailija
67/71 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:34"]

Toinen liitto oli hyvin lyhyt. Lasta ei tehty pelastamaan liittoa vaan mentiin naimisiin ja muutettiin yhteen vasta kun olin jo raskaana. Se oli seurustelusuhde missä tulin raskaaksi ja päätettiin yhdessä yrittää olla perhe ja eihän siitä mitään tullut. Tiedän että on paljon hyviä miehiä. Isäni on sellainen ja siskoni on miehekseen löytänyt hyvän yksilön. En itse kumminkinkaan ole sellaista miestä onnistunut löytämään. Siksi en enää edes kehtaa yrittää. Jos on kaksi lasta eri miehille niin veikkaan että ainoat miehet jotka sellaisen naisen huolii on just ne paskat. Olen kyllä ihan tarpeeksi passannut ja maksellut laiskojen ja ilkeitä miehien elämää. Ehkä enemmän ajatus siitä että voisi olla kumppani kenen kanssa jakaa arki houkuttelee. Todellisuudessa en vissiin edes halua suhdetta koska olen jo nyt jaksamiseni äärirajoilla ja en siihen soppaan enää halua sohvalla makaavaa miestä joka huutelee käskyjä minulle ja lapsille....

[/quote]

No jos suhde ei edes kiinnosta, niin sitten sellaista ei tietenkään kannata etsiä. Hae toinen yh-äiti kommuuniasumiseen, jaatte yhdessä aikuisina vastuut ja menot, mutta ei ole passattavaa ukkoa.

66

Vierailija
68/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:36"]

Fiksuja ja avarakatseisia miehiäkin löytyy.

[/quote]

Kyllä, mutta aloittajan onneksi kaikki eivät ole sellaisia.

Vierailija
69/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tärkeämpi kysymys olisi, haluaako kukaan niitä yh äidin lapsia?

Vierailija
70/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:09"]

Samaa miettii kans 28v yh täältä turun suunnasta. Itsetunto alkaa kadota iän myötä. Ja ero lasten isästä 2v sitten. Sen jälkeen on ollu hiljaista, mitä nyt muutamaa yhden yön suhdetta ei lasketa. Huoh.

[/quote]

Vaan sä oot silti vielä nuori. Mä jäin ainoan lapseni yh:ksi sun ikäisenä, kun mies jäi työkomennukselleen jenkkeihin.

Olen ollut siitä asti sinkku, ilman miehen läheisyyttä ja yli 10 vuotta täysin ilman seksiä. Kävin viimeksi treffeillä vuonna 2007. Minulla on ikää 42 vuotta ja kukaan ei enää oikeastikaan olisi kiinnostunut, jos vielä haluaisin kumppanin. Mutta olenkin jo luopunut koko ajatuksesta.

Lapsi lähtee ensi vuonna opiskelemaan, sen jälkeen voi olla yksinäistä.

Vierailija
71/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia menee justiin näin! Mikä kiire on saada vaan se lapsi? Hoida ensin talous kuntoon, hanki mies ja rakastakaa toisianne, sitten se lapsi niin teillä on perhe! Se ei miehen näkökulmasta ole hirveän mukavaa kun lähellä pyörii toisen lapsia ja usein vielä se entinen isäkin on kuvioissa jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme