Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako kukaan yh-äitiä :(

Vierailija
20.01.2015 |

Olen 11 ja 6-vuotiaiden poikien yh-äiti. Olen ollut yksin 5 vuotta ja haluaisin jakaa arjen jonkun kanssa mutta haluaako kukaan edes yh-äitiä. Pelottaa ajatus siitä, kun pojat muuttaa kotoa ajallaan pois ja jään ypöyksin.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin vaan. Kahlaat ensin läpi sata sammakkoa niin kyllä se prinssi löytyy.

Vierailija
2/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 v ja 5v pojat. Vuoden kestävän suhteen sain, päättyi siihen kun mies ei kestänyt perhe elämää. Mutta olenkin nuorta ikäluokkaa (22v) itse haluaisin löytää MIEHEN. En lapsellista pikkupoikaa. Mua ei haittais vaikka miehellä olisi lapsia, ymmärtäisi ainakin elämää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä itsekin toisella/kolmannella kierroksella olevia miehiä löydy... Jotkuthan niitä yh-äitejäkin tekevät. :)

Vierailija
5/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin hoitaa teidät molemmat.
Osaatteko siivota ja laittaa ruokaa?

T, mies 42, Espoo

Vierailija
6/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokki ja osa aikainen siivooja, jopas sattui ;D

Vierailija
7/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako tälle yh:lle 36v mies, jolla ei juuri ole seurustelukokemusta? Lapsista löytyy kokemusta veljen- ja sukulaislapsien kautta.

Vierailija
8/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kasvata toisen uroksen siittämiä jälkeläisiä. Monella muullakin miehellä on tämä periaate, voin luvata.

Jonkun tissiposkisen peräkammarinpojan voinet löytää helposti, tai sitten jonkun puutteessa olevan yh-isän.

Vierailija
9/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni siitähän semmonen peräkammarin poika jo ilmaantuikin, juuri kun sanoin^

Vierailija
10/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta ja kyllä kiinnostuneita on! Nyt seurustelen miehen kanssa, jolla yksi lapsi edellisestä liitosta. Eli pää pystyyn, miehiä riittää kunhan itse luotat itseesi!

Vierailija
11/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa asiaa, jos olet nuori ja nätti.

Vierailija
12/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:40"]Minä en kasvata toisen uroksen siittämiä jälkeläisiä. Monella muullakin miehellä on tämä periaate, voin luvata.

Jonkun tissiposkisen peräkammarinpojan voinet löytää helposti, tai sitten jonkun puutteessa olevan yh-isän.
[/quote]
Maailmassa on paljon ihan oikeita miehiä, joille lapset naisen aiemmasta suhteesta eivät ole ongelma. Luuletko, että lapsettomat naiset ovat koskemattomia? Herää jo harhoistasi.
T: mies, terveellä itsetunnolla.

Vierailija
13/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:36"]

Eiköhän niitä itsekin toisella/kolmannella kierroksella olevia miehiä löydy... Jotkuthan niitä yh-äitejäkin tekevät. :)

[/quote]

Tuo on aivan totta. Eivät ne ex-miehet minnekään katoa, etsivät uutta suhdetta siinä kuin yh-äitikin.

Vierailija
14/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v ja nyt jo 5v + 2v lapsen yh? Ei varmaan tuo pelkkä yh-asia ole ainoa ongelma miehille.

Vierailija
15/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:41"]

Noni siitähän semmonen peräkammarin poika jo ilmaantuikin, juuri kun sanoin^

[/quote]

Tissiposkinen peräkammarinpoika :D voi reps... sun mielestä joku sellainen läski reppana, joka ei saa edes sanaa suustaan ilman että äiti auttaa? Tiedän ihmistyypin, mutta tässä ei ole kyse sellaisesta.

Vierailija
16/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut samaa! Tilanteeni on vielä se, että en missään nimessä halua kolmatta lasta. Miehen siis täytyisi olla jo isä, tai vaihtoehtoisesti hyväksyä minun lasteni lisäksi se fakta, ettei yhteisiä lapsia ole tulossa. Ikääkin minulla on jo 28 vuotta, en siis ole enää edes ikäni puolesta varmaan sitä tavoitellunta kastia.

Vierailija
17/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritteletkö itsesi ensisijaisesti a) yksinhuoltajaksi, b) äidiksi, c) naiseksi, jolla on lapsia? Oma asenne itseen ratkaisee paljon.

Vierailija
18/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:38"]Olen kokki ja osa aikainen siivooja, jopas sattui ;D
[/quote]
No sittenhän homma on selvä. Missä treffataan?

Vierailija
19/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en omia lapsia terveydellisistä syistä halua, mutta tykkään lapsista ja "valmis paketti" kyllä kelpaisi :)

Vierailija
20/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:47"]

Olen pohtinut samaa! Tilanteeni on vielä se, että en missään nimessä halua kolmatta lasta. Miehen siis täytyisi olla jo isä, tai vaihtoehtoisesti hyväksyä minun lasteni lisäksi se fakta, ettei yhteisiä lapsia ole tulossa. Ikääkin minulla on jo 28 vuotta, en siis ole enää edes ikäni puolesta varmaan sitä tavoitellunta kastia.

[/quote]

Sama juttu, ikää 32v. treffeille pyytää kuvottavat 50-60v. miehet tai alkoholiongelmaiset ym. kummajaiset. Mies ei tykännytkään perhe-elämässtä.