30+ ja esikoinen
edelleen kaipailisin edes pientä ns tukiverkkoa tätä kautta ja ennen kaikkea juttuseuraa.
Itse olen 35 ja mies 34 , esikoinen tosiasn haaveissa :)
Ensimmäinen yritys päällä ja kova kuume testaamaan..
Kommentit (29)
[quote author="piki piki79" time="11.03.2015 klo 10:16"][quote author="asistente1escolar" time="11.03.2015 klo 09:19"]Oliko sulla kuitenkin kunnon menkat ettei valemenkat? Pitäskö testata ;)
[/quote][quote author="asistente1escolar" time="11.03.2015 klo 09:19"]Oliko sulla kuitenkin kunnon menkat ettei valemenkat? Pitäskö testata ;)
[/quote][quote author="asistente1escolar" time="11.03.2015 klo 09:19"]Oliko sulla kuitenkin kunnon menkat ettei valemenkat? Pitäskö testata ;)
[/quote]
Oli eka päivä enempi vuotoa, tokalla niukemmin ja sitten pelkkää rusehtavaa valkovuota, illalla loppui se rusehtavakin. Nyt ei mitään, mahalipuja oli kyllä kuten aina.
Normaali kestää 4 päivää, niukempi vuoto kuin yleensä muutenkin, testasin eilen oli nega..
[/quote]
Niin ja kyllä tämän pitäisi olla se normi vuoto, menkkkojen pitikin alkaa noihin aikoihon..
Tilasitko jotain ovistestejä? Mä tilasin näitä http://www.raskauskeiju.fi/erittain-herkka-ovulaatiotesti-liuska-42kpl . Pitäis ainakin riitää ~3kk.
Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014
[quote author="asistente1escolar" time="11.03.2015 klo 21:55"]
Tilasitko jotain ovistestejä? Mä tilasin näitä http://www.raskauskeiju.fi/erittain-herkka-ovulaatiotesti-liuska-42kpl . Pitäis ainakin riitää ~3kk.
[/quote]
en ole velä, mutta varmasti tilaan :)
nyt kun oli nää minimenkat , ni epävarma olo, siskon mielestä voi hyvinkin olla raskaana, on melkoisen varma , itse en kyllä millään jaksa uskoa...
joten testaillaan sitä ovista seuraavaksi , katsotaan miten käy :)
Onhan se raskaus mahdollinen, mutta epätodennäköinen, jos olet saanut jo negan raskaustestistä.
Mulla alkoi eilen menkat rytinällä :( Onneksi alkaa olla vuoto jo niukempaa. Huomenna mennään kummitytön synttäreille.
Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014
Täällä vm -80 esikoisen yrittäjä, mies -79. Kolmatta kuukautta yritetään, luomuna, ja nyt on kp34 kierron normaalisti ollessa 26-30. Tänään testaillaan...
Heippa kaikille!
Meikäläinen liittyy ensikertalaisena joukkoon yli kolmekymppisten :)
Mä siis 33 v., mies täyttää syksyllä 30 v. Kummallakaan ei lapsia ennestään.
Jätin pillerit pois helmikuun lopussa, nyt siis odotellaan menkkoja vielä jokusen päivän. Jossei ala kuulumaan, teen testin. 16,5 vuotta oon syönyt pillereitä, joten en tiedä luomukierrosta yhtikäs mitään. Hormonitkin on varmasti aivan sekaisin, vaikka olo on ollut ihan jees pillereiden lopettamisen jälkeen.
Näillä mennään! Tsemppiä kaikille ikätovereille :)
[quote author="Kiia80" time="23.03.2015 klo 07:14"]Täällä vm -80 esikoisen yrittäjä, mies -79. Kolmatta kuukautta yritetään, luomuna, ja nyt on kp34 kierron normaalisti ollessa 26-30. Tänään testaillaan...
[/quote]
Mullakin kolmas kierto, ja nyt on tullut 2 plus testiä åeräkkäin.. Aika hurjaa:) <3
Suurin unelma toteunut, kun ei joutuisi heti YH:ksi :(
Heippa! Liitynpä tänne seurailemaan kirjoitteluanne ja ehkä itsekin oikein intoudun kirjoittelemaan. Itselle tämä nettikirjoittelu on ihan uutta, mutta nyt tässä elämäntilanteessa huomaa vähän kaipaavansa jotain "vertaistukea". Olen kohta 32-v., mies 40-v. Me yritellään hissukseen ensimmäistä lasta, mutta mulla jo heti alkutekijöikseen hankaluutta, kun itsellä ovulaatiota ei oikein näytä tapahtuvan, tai ainakin se on vielä mysteeri tapahtuuko sitä ollenkaan. Kierrot olleet aivan sekaisin ja nyt oonkin aloittanut Terolut kuurin kierron säännöllistämiseksi. Muutamia kuukausia yritystä takana, mutta hormonaalisen ehkäisyn olen jättänyt pois jo vuosi sitten. Tässä nyt katsellaan mitä aika tuo tullessaan, vai tuoko mitään..
[quote author="asistente1escolar" time="11.03.2015 klo 09:19"]Oliko sulla kuitenkin kunnon menkat ettei valemenkat? Pitäskö testata ;)
[/quote]
Oli eka päivä enempi vuotoa, tokalla niukemmin ja sitten pelkkää rusehtavaa valkovuota, illalla loppui se rusehtavakin. Nyt ei mitään, mahalipuja oli kyllä kuten aina.
Normaali kestää 4 päivää, niukempi vuoto kuin yleensä muutenkin, testasin eilen oli nega..