Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi enoni on yrittäjä, niin minusta ei tule työtöntä,

Vierailija
20.01.2015 |

vaikken pääsisikään haluamalleni alalle (tai siis alalle, johon opiskelen) :) Hahaa työttömät, vituttaako ;D

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI HITTO, eli ole totta :DDD Tajusin ISÄNIKIN omistavan ison firman. Unohdin, kun en ole hänen kanssaan kovin läheinen. Tosin yritys on ulkomailla, jonne en halua muuttaa :D En tosin tiedä pääseekö lääketiedealalle noin vaa. Ap

Vierailija
22/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

You gotta be kidding me...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"]Sääliksi käy tyypit, joille tyrkytetään väkisin osaamattomia sukulaisia töihin, vaikka ei olisi tarvetta sellaisellekaan, joka osaa. Myös työkaverina on veemäistä olla, kun näitä sisarentyttöjä palkataan paikalle tekemään ei mitään.  [/quote] Se on sinun ongelmasi ;D Ap [/quote] No itse asiassa ap, olen samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa. Perheyritys sananakin puistattaa, en koskana lähtisi sellaiseen töihin (ja kokusta löytyy tämän pallon suurimmista yrityksistä). Suhteilla maailma näyttää toimivan ja se on helvetin epäreilua niitä kohtaan, jotka oikeasti ovat päteviä. No ap, isoisäsi pian eläköityy ja ehkei enokaan halua asennevammaista sukulaispoikaa nurkkiin nuohoamaan. Toivotaan, että sukusi on niin objektiivisia että ymmärtävät kohdella sinua kuin ketä tahansa työntekijää, jos (kun) kuulevat sinusta negatiivista palautetta. Tässä vaiheessa ei voi kuin nostaa hattua serkkuni isälle, joka on globaalin konsernin maajohtaja eikä ole edes omia lapsiaan palkannut firmaan. Samaa julkista halua hekin käyttävät. Kannattaa olla varovainen, juurihan Suomessakin julkisesti arvosteltiin ja pidettiin laittomana sukulaisen palkkausta ohi virallisten kanavien.  [/quote] Kun isoisäni eläköityy, toivon periväni hänen menestyneen yrityksen :D Ap

[/quote]

AP se on vielä niin kouluttamaton ettei tiedä sanoja perintövero, juridiikka, perikunta jne. Sinähän et peri isoisäsi firmaa tai kukaan muukaan, korkeintaan firman osakkeita. Lisäksi sinä et kuulu perimykseen, ellei sinua eriksen ole testamentissa mainittu. Kolmanneksi, vanhempasi tietävät mikä keskenkasvuinen pikkukukko olet, joten tuskin saisit osakkeen osaketta (yhtiömuodosta riippuen) kuitenkaan. Tuosta ap:n heikosta kirjoitustyylistä, kykenemättömyydestä argumentointiin ja inttämisestä paistaa tämäkin provonen läpi. Tai ehkä, jos mitään firmoja sukulaisillasi on, ne ovat jotain blue collar lafkoja pohjoisemmassa Suomessa, millä sinäänsä on yhtä paljon merkitystä kuin eräänkin kansanedustajan sahalla. 

Vierailija
24/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:46"]EI HITTO, eli ole totta :DDD Tajusin ISÄNIKIN omistavan ison firman. Unohdin, kun en ole hänen kanssaan kovin läheinen. Tosin yritys on ulkomailla, jonne en halua muuttaa :D En tosin tiedä pääseekö lääketiedealalle noin vaa. Ap
[/quote]

Varmaan myös äidilläsi on jokin menestyvä yritys? Ja mummolla, sedällä, serkuilla, kumminkaimoilla...

Vierailija
25/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:46"]EI HITTO, eli ole totta :DDD Tajusin ISÄNIKIN omistavan ison firman. Unohdin, kun en ole hänen kanssaan kovin läheinen. Tosin yritys on ulkomailla, jonne en halua muuttaa :D En tosin tiedä pääseekö lääketiedealalle noin vaa. Ap
[/quote]

Varmaan myös äidilläsi on jokin menestyvä yritys? Ja mummolla, sedällä, serkuilla, kumminkaimoilla...
[/quote]

Aloin miettiä, en löytänyt muitakuin eno, isoisä ja isä. Ap

Vierailija
26/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"]Sääliksi käy tyypit, joille tyrkytetään väkisin osaamattomia sukulaisia töihin, vaikka ei olisi tarvetta sellaisellekaan, joka osaa. Myös työkaverina on veemäistä olla, kun näitä sisarentyttöjä palkataan paikalle tekemään ei mitään.  [/quote] Se on sinun ongelmasi ;D Ap [/quote] No itse asiassa ap, olen samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa. Perheyritys sananakin puistattaa, en koskana lähtisi sellaiseen töihin (ja kokusta löytyy tämän pallon suurimmista yrityksistä). Suhteilla maailma näyttää toimivan ja se on helvetin epäreilua niitä kohtaan, jotka oikeasti ovat päteviä. No ap, isoisäsi pian eläköityy ja ehkei enokaan halua asennevammaista sukulaispoikaa nurkkiin nuohoamaan. Toivotaan, että sukusi on niin objektiivisia että ymmärtävät kohdella sinua kuin ketä tahansa työntekijää, jos (kun) kuulevat sinusta negatiivista palautetta. Tässä vaiheessa ei voi kuin nostaa hattua serkkuni isälle, joka on globaalin konsernin maajohtaja eikä ole edes omia lapsiaan palkannut firmaan. Samaa julkista halua hekin käyttävät. Kannattaa olla varovainen, juurihan Suomessakin julkisesti arvosteltiin ja pidettiin laittomana sukulaisen palkkausta ohi virallisten kanavien.  [/quote] Kun isoisäni eläköityy, toivon periväni hänen menestyneen yrityksen :D Ap

[/quote]

AP se on vielä niin kouluttamaton ettei tiedä sanoja perintövero, juridiikka, perikunta jne. Sinähän et peri isoisäsi firmaa tai kukaan muukaan, korkeintaan firman osakkeita. Lisäksi sinä et kuulu perimykseen, ellei sinua eriksen ole testamentissa mainittu. Kolmanneksi, vanhempasi tietävät mikä keskenkasvuinen pikkukukko olet, joten tuskin saisit osakkeen osaketta (yhtiömuodosta riippuen) kuitenkaan. Tuosta ap:n heikosta kirjoitustyylistä, kykenemättömyydestä argumentointiin ja inttämisestä paistaa tämäkin provonen läpi. Tai ehkä, jos mitään firmoja sukulaisillasi on, ne ovat jotain blue collar lafkoja pohjoisemmassa Suomessa, millä sinäänsä on yhtä paljon merkitystä kuin eräänkin kansanedustajan sahalla. 
[/quote]

Mahtaa vituttaa kun en ole provonen ja enoni yritys on pääkaupunkiseudulta, isoisäni Lounais-Suomessa ruotsinkielisellä alueella ja isäni ulkomailla :D Ap

Vierailija
27/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy kateeksi. En ikipäivänä voisi kuvitella, että työskentilisin sukulaiseni alaisuudessa!
Kuvottaa jo ajatuskin asiasta.
Vaikka olen pitkäaikaistyötön ja töihin haluaisinkin niin siltikään en mene sukulaisten firmoihin töihin.
Kyllä multakin löytyy menestyksekkäitä firmoja pyörittäviä sukulaisia, mut saavat keskenää niitä pyöritelläki.

Vierailija
28/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

Enoni yritys menestyy hyvin, ja jos se ihmeen kaupalla menee konkkaan, niin isoisäni (myös menestyvässä) firmassa on tilaa :) Ap
[/quote]
Kerroppa mitä nää huippufirmat on? :)

Vierailija
29/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

Enoni yritys menestyy hyvin, ja jos se ihmeen kaupalla menee konkkaan, niin isoisäni (myös menestyvässä) firmassa on tilaa :) Ap
[/quote]
[/quote]

En halua että minua tunnistetaan, koska vaikutan varmaan aika ilkeältä täällä (jota en tosielämässä ole) :DDD Ap

Vierailija
31/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

En halua että minua tunnistetaan, koska vaikutan varmaan aika ilkeältä täällä (jota en tosielämässä ole) :DDD Ap
[/quote]

Et sä suinkaan ilkeältä vaikuta, idiootilta vain!

Vierailija
32/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Seliseli

Vierailija
33/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

No, sitten en ainakaan paljasta ;) Kaikki sukulaiseni (joita on tälläkin palstalla) pitävät minua fiksuna. Ap

Vierailija
34/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

No, sitten en ainakaan paljasta ;) Kaikki sukulaiseni (joita on tälläkin palstalla) pitävät minua fiksuna. Ap
[/quote]

Kun tätä ketjua lukee niin kovin ihmettelen "fiksuuttasi", mutta kyllähän sen nyt näkee jo kilometrien päähän et kuhan vaan sontaa jauhat huvikses. ;)
Ei sulla ole mitään menestysfirmoja lähisukus omistuksessa, mut hei! Hyvä et sul on haaveita! ;)

Vierailija
35/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kun tätä ketjua lukee niin kovin ihmettelen "fiksuuttasi", mutta kyllähän sen nyt näkee jo kilometrien päähän et kuhan vaan sontaa jauhat huvikses. ;)
Ei sulla ole mitään menestysfirmoja lähisukus omistuksessa, mut hei! Hyvä et sul on haaveita! ;)
[/quote]

Eivittu mua aina naurattaa kun ihmiset väittää noin XDD Itse tiedän 100% paremmin suvustani kuin joku av-mamma :DD Ap

Vierailija
36/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oli?

Vierailija
37/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eivittu mua aina naurattaa kun ihmiset väittää noin XDD Itse tiedän 100% paremmin suvustani kuin joku av-mamma :DD Ap
[/quote]

Jos kerran olet fiksu, niin miksi käyttäydyt kuin pahainen teinix hymiöinee päivinee?
Sääli kyllä "enoas" kun sut riesakseen joutuu ottamaan.

Vierailija
38/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Se on hyvä että lapsella on unelmia :) :D XDDDDD

Vierailija
39/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos kerran olet fiksu, niin miksi käyttäydyt kuin pahainen teinix hymiöinee päivinee?
Sääli kyllä "enoas" kun sut riesakseen joutuu ottamaan.
[/quote]

No en tiedä. 19v vasta olen, eli tavallaan teini :D? Ap

Vierailija
40/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:30"]Oletko kuullut konkursseista? Mulla on kyllä palkkatöitä. Mutta olisi, vaikka heti jatkettavaksi lähiomaisen kuolinpesän yritys, joka oli aikoinaan tuottoisa. Mutta se ala ei vain nykyään enää kannata. Siihen ei jatkajaa löydy, koska käytännössä on mahdotonta saada ko. yritystä tuottamaan. 
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Se on hyvä että lapsella on unelmia :) :D XDDDDD
[/quote]

Vitun työtön mielensäpahoittaja. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä