Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei auttakaas!! Verokortista.

Vierailija
09.12.2014 |

Olin lokakuussa kolmen viikon ajan aika suuressa yrityksessä, määräaikaisena siis. Toimitin verokorttini toimipisteeseen, jossa olin töissä. Sain uuden määräaikaisen suhteen samaan yritykseen marraskuussa, mutta eri toimipisteeseen. Olin jo aloittanut toimipisteessä nro 2, kun palkka ensimmäisestä määräsuhteesta tuli. Jotenkin olin ajatellut, että verokortti säilyy firmassa vaikka nyt onkin kyseessä toinen työsuhde ja toimipiste, näin lyhyellä aikavälillä, muttta onko näin?:( kohta on toisen määräaikaisen suhteen palkan maksuaika ja olen huolissani, pitäisikö verokortti toimittaa heille uudelleen vai onko se jo siellä jossain tiedoissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en oikeastaan ehdi edes toimittaa sitä uutta korttia:( eli meneekö nyt 60 prosentin vero..

Vierailija
2/7 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan sinne tänään, mutta en voi vielä näin aikaisin. :(

Vierailija
4/7 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Koska me emme voi tietää av:lla :) toivottavasti selviää..

Vierailija
5/7 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tohon ei oo mitään yleistä sääntöä työpaikoilla, että ne ois säilytettävä:/

Vierailija
6/7 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verokortin saa aina takaisin,kun työsuhde loppuu. Kun alkaa uusi työsuhde,verokortti toimitetaan jälleen työnantajalle,olkoonkin sama firma. Verokortin tiedot voivat muuttua,jos käy välillä verotoimistossa muuttamassa ne. Sitä palkanlaskijat eivät voi tietää. Uusi laki ilmeisesti on tulossa. Silloin verottaja laittaa tiedot suoraan työnantajalle.

Vierailija
7/7 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sinne, kyllä palkanlaskija tietää miten pitää toimia. Käytännöt vaihtelee työpaikasta riippuen. Olen ollut palkanlaskijana ja meillä ei verokortteja lähetetty takaisin ilman erillistä pyyntöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän