Voiko saada häädön jos ei pese vuokra-asunnon ikkunoita koskaan?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Lika syö maalipintoja ja jos on vaikka ikkunanpielet selvästi pinttyneet ja vaikka jossain homeessa, peritään korvaus takuuvuokrasta. Ei tietenkään sitten, jos ovat tuollaiset alunalkaenkin. Suosittelisin pesemään. Väleihin jää kaiken maailman öttiäisiäkin, yöks. Haiseekin pahalle. Oletko muutenkin likainen?
No ei meillä ainakaan ikkunanpielet ole missään liassa eikä todellakaan homeessa vaikka en niitä ikkunalaseja olekaan pessyt vuosiin :D ei näy myöskään kuolleita öttiöisiä. Eikä ne lasit miltään haise.
Kyllä mä ymmärrän, että lapsiperheessä on ikkunat täynnä sormen- ja nenän jälkiä, mutta miksi aikuistaloudessa pitäisi olla koko ajan ikkunoita putsaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette pese?? Laiskojako olette vai uusavuttomia?
Varmaankin molempia. Lattiat ja pinnat paskaa täynnä, pitsalaatikoita ja cokispurkkeja lojuu siellä sun täällä. Siinä joku kissa kiehnää paskan keskellä. Samat lakanatkin viikkokausia. Kissanpissa haisee pistävänä.
Jep, jos ei pese ikkunoita niin sen täytyy tarkoittaa ettei siivoa mitään muutakaan :D
Aika usein nämä löytyy samasta asunnosta. Vaikka kuinka ois muuten siivottu, ovat likaiset ikkunat aina näkyvillä ikävästi antamassa juuri likaisen ja tunkkaisen vaikutelman. Voihan ne verhot tietty vetää eteen. Siellä voi sitten vaikka nukkua pimeässä puoleen päivään ja syrjäytyäkin ihan rauhassa. Taikasenälle vaan välillä.
Vesisade pesee ne minun puolestani ulkopuolelta. Sisäpuolella taas verhot aina edessä.
Taas joku naapurinhomo yrittää keksiä millä pääsisi naapuristaan eroon
Seuravan muutaman vesisateen jälkeen ikkunat on taas pian ulkoa mähmässä, joten mikä pointti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne likaiset ikkunat vielä niin paha, mutta jos sulla on niissä kaihtimet joita et pese ja niistä tulee entiset, kun tahmaantuvat ja pinttyvät piloille, voi tulla maksamaan jonkun verran...
Nehän on ikkunan sisällä
Tein aikoinaan opiskelujen ohella kotisiivouksia, ja kyllä vaan, lika, ilmansaasteet ja pöly, sekä rasva sinne kerääntyvät, siis normaalioloissa. Kaihtimien narut täysin tahmassa ja katkeilivat jopa kun veti ylös.
Kaikki pinnat vaativat jonkinasteista puhtaanpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette pese?? Laiskojako olette vai uusavuttomia?
Varmaankin molempia. Lattiat ja pinnat paskaa täynnä, pitsalaatikoita ja cokispurkkeja lojuu siellä sun täällä. Siinä joku kissa kiehnää paskan keskellä. Samat lakanatkin viikkokausia. Kissanpissa haisee pistävänä.
Jep, jos ei pese ikkunoita niin sen täytyy tarkoittaa ettei siivoa mitään muutakaan :D
Aika usein nämä löytyy samasta asunnosta. Vaikka kuinka ois muuten siivottu, ovat likaiset ikkunat aina näkyvillä ikävästi antamassa juuri likaisen ja tunkkaisen vaikutelman. Voihan ne verhot tietty vetää eteen. Siellä voi sitten vaikka nukkua pimeässä puoleen päivään ja syrjäytyäkin ihan rauhassa. Taikasenälle vaan välillä.
Miten likainen sinä oikein olet! Meillä on siistiä ja ikkunatkin on ihan kirkkaat ilman pesemistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän, että lapsiperheessä on ikkunat täynnä sormen- ja nenän jälkiä, mutta miksi aikuistaloudessa pitäisi olla koko ajan ikkunoita putsaamassa?
Kerran vuodessa=koko ajan? Vaihdatteko koskaan verhojakaan? Ainakin itse laitan uudet puhtaisiin ikkunoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne likaiset ikkunat vielä niin paha, mutta jos sulla on niissä kaihtimet joita et pese ja niistä tulee entiset, kun tahmaantuvat ja pinttyvät piloille, voi tulla maksamaan jonkun verran...
Nehän on ikkunan sisällä
Tein aikoinaan opiskelujen ohella kotisiivouksia, ja kyllä vaan, lika, ilmansaasteet ja pöly, sekä rasva sinne kerääntyvät, siis normaalioloissa. Kaihtimien narut täysin tahmassa ja katkeilivat jopa kun veti ylös.
Kaikki pinnat vaativat jonkinasteista puhtaanpitoa.
Vain jos on likaisia ihmisiä.
Meillä ei ole koskaan ollut edes huonekasveissa ötököitä, luulen että siksi koska meillä tosiaan kuurataan lattiat ja kaikki muu kerran viikossa. Ikkunat voikin sitten jäädä vähemmälle huomiolle kun ei sitä likaa ja tahmaa yksinkertaisesti ole!
Mulla on jätti kokoinen ikkuna, minkä pesu ulkoa onnistuu parvekkeelta ja sisältä tietty onnistuu. En tiedä miten välistä kun niin iso. Ehkä pesen vain sisältä ja ulkoa sitten kun muutan.
Olen asunut tässä reilu 1,5 vuotta ja ikkunoita en ole vielä pessyt katsotaan keväällä ellei muutto tule ensin, jolloin ne tietty pesen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa=koko ajan? Vaihdatteko koskaan verhojakaan? Ainakin itse laitan uudet puhtaisiin ikkunoihin.
Sinä olet itse vaan sellainen tahmakäsi, joka ei tajua erilaisia siisteydentasoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä nyt katonkin joskus pyyhit?
Kyllä minulla inhottaa keväällä likaiset ikkunat. Pesen eikä se ole iso vaiva. Syksyllä en pese, vaan imuroin vain väleistä kuolleet ötökät pois.
Ei taida kovin siistti asunto olla, jos ikkunoitakaan ei vuosikausiin pestä. Itselle hyvää levollinen olo siististä kodista ja kotona viihtyy.
Pelkään että rikon ton ikkunan jos alan pestä. Se on niin iso eikä ole ketään auttamassa. Muutenkin kädet heikot
En ole 6 vuoteen pessyt ikkunoita. Olen oman asunnon ikkunoita ei ole koskaan pesty, koska muutin tähän asuntoon uutena.
Minusta ikkunat ei näytä olevan vielä edes pesun tarpeessa. Sade huuhtelee ulkoa ja kukaan ei lääpi ikkunoita sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla inhottaa keväällä likaiset ikkunat. Pesen eikä se ole iso vaiva. Syksyllä en pese, vaan imuroin vain väleistä kuolleet ötökät pois.
Ei taida kovin siistti asunto olla, jos ikkunoitakaan ei vuosikausiin pestä. Itselle hyvää levollinen olo siististä kodista ja kotona viihtyy.
Kauhea tarve päästä pätemään, tuo ei ole onnellisen ihmisen puhetta.
Justiinsa tänään kuurasin koko kodin siistiä on. Ikkunoita en pese, eikä kukaan voi pakottaa kun on oma koti :P Mene nyt kuuraamaan se talo myös ulkos päin, ettei kerry likaa ja koko rakennus sorru :D
Lika palaa auringossa kiinni ikkunoihin, sen jälkeen pitää jo vaihtaa ikkunalasit.
Vierailija kirjoitti:
Lika palaa auringossa kiinni ikkunoihin, sen jälkeen pitää jo vaihtaa ikkunalasit.
Hahaa joopa joo! Sade, tuuli ja räntä ehtii huuhdella siinä välissä monta kertaa.
Nehän on ikkunan sisällä