Miksi nuori mies on lopettanut naisen etsimisen?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedossa ole mitään normaalille nuorelle miehelle, hän on sen jo tiedostanut. 30v on jo ihan mahdotonta normaalin miehen löytää kumppania ainakaan tindereistä, ja muualta en ujona mitään saa. Joten kai sitä nuoren mijehen on sitten parempi vaan antautua, kun ei kellekään näköjään kelpaa. Ihmeellinen maailma.
Tuolla tavalla uhriutuva ei normaalia miestä ole nähnytkään.
Jo ylipaino vaikuttaa todella masiivisesti.
Tuo on sama kuin jos miesten keskipituus olisi laskenut 160cm tasolle, ja vain näteillä naisilla olisi mahdollisuuksia mieheen jota ei tarvitse katsella alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedossa ole mitään normaalille nuorelle miehelle, hän on sen jo tiedostanut. 30v on jo ihan mahdotonta normaalin miehen löytää kumppania ainakaan tindereistä, ja muualta en ujona mitään saa. Joten kai sitä nuoren mijehen on sitten parempi vaan antautua, kun ei kellekään näköjään kelpaa. Ihmeellinen maailma.
Tuolla tavalla uhriutuva ei normaalia miestä ole nähnytkään.
En uhriudu, totean vain minkä olen itse todennut seuranhaussa. Luuletko että sitä jaksaa enää yrittää, kun mikään ei näytä onnistuvan, et pääse edes jutulle?
Koska nuorta miestä vituttaa. Jos joku väittää, ettei vitutus vie haluja, niin sitten ei ole vituttanut kunnolla.
Ovat kasvaneet viisaiksi. Nainen vain pilaa miehen elämän.
paljon vaivaa ja lopputuloksena joutuu riutumaan seksittömässä liitossa kuunnellen nalkutusta
viisas poika, kun luovutti ajoissa
Akkavalta on saanut nuoret miehet passiivisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullista jos nuoren miehen ei tee mieli seksiä
luultavasti sen tekee mieli, mutta näin vanhempana voin sanoa, että parisuhteessa ei ainakaan saa seksiä enää muutaman vuoden jälkeen
En jaksa sosiaalisia pelejä, mitä pariutumiseen kuuluu - oikeastaan en ole koskaan jaksanutkaan.
Kerran olen ollut kymmenen vuoden avoliitossa ja sekin tuli kuin itsestään, eikä tämmöisen pelailun kautta, mitä nykyään on yhä enemmän joka elämänalueella.
Sanoisin että turvallisuushakuisuus ja cv-uskonto ovat tämän kehityskulun mahdollistaneet...tietystikin globalismin jyllätessä taustalla koko roskan kannattelevana voimana.
Ensin sitä on yhden kymmenen vuotta "todella hyvä mies", luonnollisestikin jollekin toiselle.
Sitten naisen juoksut on juostu ja vähän huonompikin varakkaanpuoleinen mies, kuten minä, alkaisi kelvata perheenisäksi.
Ei oikein taida nyt kiinnostaa dumpattavan ja kupattavan statistin osa naisen elämänkäsikirjoituksessa, sori siitä.
Ja todennäköisen eron jälkeen ei paljon lapsia enää näkyisi.
Joo, ei.
Ehkä jotkut ovat vähän tiivistetymmässä ajassa todenneet saman kuin minä tässä 40 vuodessa, että olen parisuhdekelvoton erakko. Tässä parina viimevuonna se on vasta valjennut, kun viimein lykästi ja pääsin tutustumaan naisiin lähemmin. M40
Tuo mitä aikaisemmat sanoivat.
Olen myös "varmasti jollekin naiselle hyvänä miehenä huomannut" että ikäiseni <30v naiset ovat kyynisiä, ja syynä tähän ovat juurikin ne itsevarmat, röyhkeät ja reteät tyypit jotka vetosivat kunnes perhekuume iski.
On melkoinen turn-off kun heti alkaa testaaminen että olethan sinä varmasti ahkera ja naista palveleva kunnon mies joka ei vaadi mitään naiselta vaan hyväksyy kaiken.
Samaan aikaan kun nainen on muuttunut sekä ulkonäöltään että luonteeltaan vähemmän haluttavaksi, mieheltä vaaditaankin enemmän tekoja, joilla kompensoidaan puuttuva komeus ja jännyys.
Ei kiitos.
Nyt siis puhutaan naisista jotka tekivät aloitteen minulle. Ajatus että minä jahtaisin heitä, on täysin absurdi.