Tuli yöllä tunne ja katsoin ikkunasta ulos
Iso jänis oli ihan ikkunan alla paikallaan. Oliko joku merkki
Kommentit (10)
Mä näin myös jäniksen viime yönä! Se tosin loikki pois päin eikä käsittääkseni tuijotellut mitään/ketään. Ei ollut citykani, vaan ihan jänöjussi, vaikka näin Helsingin kantakaupungissa ollaan. Ehkä se oli jonkun citykanin maalaisserkku sukuloimassa.
Se on hedelmällisyyden symboli, merkitsee VAUVAA!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:45"]Se on hedelmällisyyden symboli, merkitsee VAUVAA!
[/quote]
Näen vähän väliä jäniksiä autolla ajaessa. Minulla on varmaan paljon lapsia tuolla maailmalla.
Se oli agenttipupu Sergei. Istui pari viikkoa sitten meillä kynttilälyhdyn äärellä ja tuijotti ikkunasta sisään.
Meilläkin taitaa vieraan vallan agenttipuput loikkia, kun ulkovalo syttyy usein öisin, mutta eivät edes jälkiä jätä hankeen kyllä nämä agenttipuput kun joskus olen katsellut näkyykö. Joskus näkee vilahduksen näistä joten tietää että lähistöllä täytyy olla.
Angimaani tarkkailee sinua, jotta et käytä väärin taikavoimiasi.
Huomasitko pienen antennin? Se voi olla muukalaisten radio-ohjattava koekaniini. Varo se tulee taas ensi yönä. Ei tiedä mitä niillä on mielessä.
Merkki siitä, että jänis säikähti ja jämähti paikoilleen kun huomasi, että tuijotat ikkunasta ulos.