Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että olen tyhmä

Vierailija
20.01.2015 |

Olen ollut kohta pari kuukautta työttömänä. Työkkäri katkaisi tukieni maksun joulukuussa koska en ollut asuinpaikkakunnallani enkä päässyt osallistumaan yhteen tapahtumaan josta tuli tieto kirjeitse. Tämä ok koska mun moka luonnollisesti. No saatiin sovittua toinen aika tammikuulle kun olen tullut takaisin. Siellä kävin kuten kuuluukin ja nyt sitten odotellaan soittoa työkkäristä että saadaan työllistymissuunnitelma tehtyä. Ihmettelin tässä vähän kun en ole vielä yhtään työttömyystukea saanut vaikka näinkin kauan olen ollut työttömänä. No, tänään tajusin että munhan pitää vielä kelasta hakea sitä tukea erikseen ennen kuin saan mitään.. Kävin tammikuussa siellä tapahtumassa mutta edes siellä ei neuvottu että sitä pitää vielä hakea kelasta erikseen. Onko tähän jätetty joku porsaanreikä että jos ei itse tajua hakea tukea niin sitä ei saa laisinkaan. Olisi ollut ihan kiva että tapahtumassa jossa käytiin työttömän oikeuksia ja velvollisuuksia olisi edes mainittu tuosta. Eipähän siinä, nyt on hakemus tehty myös kelalle ja päätöstä odottaessa...
T. Tyhmä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/2 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi työkkäri on kirjannut mulle tietoihin aivan vääriä asioita ja unohtanut mm kirjata ilmoitukseni työtarjouksesta ylös. Ei kyllä mitään luottoa tuohon lafkaan.
T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme