Millaisella naisella on useampia seksisuhteita?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:40"]
Sellaisella joka haluaa panna.
[/quote]
Miksi kukaan haluaa kymmeniä/satoja? Ja joka tunnetaa miesten keskuudessa helppona panona.
Harmi kun moni seksuaalisesti vapautunut nainen ei ymmärrä sitä millainen maine hänellä on miesporukoiden keskuudessa.Valitettavaa mutta totta. Kun yksi on saanut niin sitä muutkin yrittävät.
Mitäs ihmettä täällä valitellaan? Sehän on vain hyvä asia, että pillua saa helposti. M20
Jakorasialla. Koko kylän polkupyörällä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:25"]Harmi kun moni seksuaalisesti vapautunut nainen ei ymmärrä sitä millainen maine hänellä on miesporukoiden keskuudessa.Valitettavaa mutta totta. Kun yksi on saanut niin sitä muutkin yrittävät.
[/quote]
Mitä väliä, ei niiden miesten kanssa olla naimisiin menossa. Joten yrittäminen on ihan jees silloin.
Mulla on ollut juttua 3 kin veljeksen kanssa, tosin ei kaikkien kanssa. Ihan normaaliksi ihmiseksi itseni koen. Olin vain nuori ja villi silloin ja seksistä pidän edelleen kovasti. :)
*kaikkien kanssa siis seksiä vaan muuta säätöä. ^^
Omasta puolestani voin sanoa ettei yksikään mies ole ikinä ei sitten ikinä ollut negatiivisesti suhtautunut jos olen sattunut kertomaan jotain menneisyydestäni. Nyt olen keski-ikäinen ja onnellisesti naimisissa täysin yksiavioisesti. Veljeksiin en ole kyllä koskenut ainakaan tietääkseni.
Yleisesti en kyllä suhteistani ole kertonut, työpaikoilla en ole rellestänyt, eikä isommassa kaupungissa ketään ole kyllä kiinnostanutkaan. Miksi pitäisikään?
Sellaisella, jolla on halut sinkkunakin.
Sellaisella joka haluaa panna.