Mikä biisi soi nyt päässä?
Kommentit (37)
Mä ajoin koko yön, kuin roi orbison...
Tänään loppuelämäsi ensimmäinen päivä on...
Eino Grön :)
Miksi ei mitään hyvää biisiä, vaan tollanen ärsyttävä jollotus?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:54"]
Mä ajoin koko yön, kuin roi orbison...
[/quote]
Sama!! :DD
Mulla soi Raappanan Lintsari anthem, kun lauleskelin sitä päivällä meidän teinitytölle.
Nyt ei mitään mutta yks aamu soi sellanen vanha kipale...Päiväni liittyvät lankaan toisille ommellessain katsellen poimuihin kankaan, toisten, toisten vain....morsiuspukuja ommellessain toisille toisille vain...
Infected Mushroom - Nevermind. Kuuntelin sitä just äsken. Siksi soi.
power of love. pää jankkaa tota samaa koko ajan. ärsyttää ja naurattaa.
Myös Rammstein "Spieluhr" varsinkin ne alkusanat.
"Kuinka Eedenistä autioituu maa josta ei tietkään johda mihinkään"...Upee biisi mutta kun soi päässä nukkumaan mennessä ja ekana aamulla herätessä.
"Jos kahta miestä yhtä aikaa rakastan... jos kahteen osaan sydämeni puolitan" soi päässä varmaan juuri siitä syystä että oma elämä tuollaisessa tilanteessa.
Punaiset kuumat chili pippurit - cant stop
Arttu Viskarin uusi Kun me diskossa suudeltiin. Rallatan sitä jopa jatkuvammin kuin Nova!
Ei varsinaisesti mikään biisi mut se raskas mainosrallatus jossa mies laulaa "...näin koiran bongoissa ja tehtiin tämä mainoskin"!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:54"]Ei varsinaisesti mikään biisi mut se raskas mainosrallatus jossa mies laulaa "...näin koiran bongoissa ja tehtiin tämä mainoskin"!
[/quote]
Maailman ärsyttävin mainos! Voittaa laulavat appelsiinit.
Minä sinua vaaaaannn...aa-a-a