Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan teillä kesti parisuhteen "alkuhuuma"

Vierailija
20.01.2015 |

Ollaan tapailtu yhden tyypin kanssa vasta 2kk ja hän totesi, että häneltä on jo osittain alkuhuuman "ruusuinen tunne" kadonnut.. totesi kuitenkin että nauttii viettää aikaa kanssani ja näin.. nyt olen kuitenkin paniikissa, että onko hän kyllästynyt minuun, sillä itse ainakin olen vielä ihan "alkuhuumassa" ! 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmastoista vuosi menossa.

Vierailija
42/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kokenut alkuhuumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä kestänyt kenenkään kanssa paria viikkoa pidempään. Tai siis meinaan sitä, että aika nopeasti sitä aina on mies tehnyt jotain (oharit, ollut kylmä jne) jolloin se ihastuksen kupla vaaleapunaisine laseineen onkin sitten mennyttä.

En tiedä miltä se tuntuu, että molemmat olisi yhtälailla ihastuksissaan toisesta ja se alkuhuuman ihanuus vaan jatkuu. Se on varmasti ihana tunne ja mahtava perusta suhteelle.

Vierailija
44/47 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 5 vuotta. Ukolta en ole kysynyt.

Vierailija
45/47 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk kesti ihan älytön huuma. Laantui siitä vähäsen sen jälkeen. Kaiken kaikkiaan 2 vuotta kesti alkuhuumaa ja sen jälkeen siirryttiin rauhalliseen, leppoisaan ja turvalliseen arkeen. Vetovoima toiseen ei tietenkään ole mihinkään kadonnut, mutta nyt on semmoista leppoista ja kivaa ollut monta vuotta.

Vierailija
46/47 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miellä ikinä ollutkaan mitään suurta alkuräjähdystä, mutta yllättävän pitkään mies jaksoi olla sellainen koskettelevainen ja lähelle tuleva. Muistan, ku äitikin mainitsi, että on se kiva huomata, että toi sun miehes näyttää tykkäävän susta aika paljon, kun niin usein tulee sua liki.

Ollaan oltu yhdessä n.5v ja hyvä kun jaksaa koskeakaan enää..

Meillä ei ollut mitään isoa alkuhuumaa, alkoipa suhde melkein pelkkänä kaveruutena.

Kuitenkin olemme olleet koko ajan hyvin läheiset ja fyysistä hellyyttä jaamme yhä päivittäin.

Yhdessä jo yli 30 vuotta.

Vierailija
47/47 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta.