Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan teillä kesti parisuhteen "alkuhuuma"

Vierailija
20.01.2015 |

Ollaan tapailtu yhden tyypin kanssa vasta 2kk ja hän totesi, että häneltä on jo osittain alkuhuuman "ruusuinen tunne" kadonnut.. totesi kuitenkin että nauttii viettää aikaa kanssani ja näin.. nyt olen kuitenkin paniikissa, että onko hän kyllästynyt minuun, sillä itse ainakin olen vielä ihan "alkuhuumassa" ! 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisen vuotta. Toisen lapsen syntymän jälkeen se kunnon alkuhuuma katosi. Siihen saakka oltiin kuin kimaiset kanit ja muutenkin överirakastuneita. Eikä se huuma siihenkään kokonaan lopahtanut, en muista mihin. 

Ollaan oltu 18 vuotta yhdessä ja pari kertaa tänä aikana mä olen saanut sen huuman takaisin. Aivan mahtavan upea tunne, kun kuitenkin kyseessä se sama ihminen, jota olen katsellut jo vuosia. =)

Vierailija
22/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:16"]

Kohta 6v. Kiihtymään päin. Välillä kyllä räiskyykin, mutta ei haittaa,

[/quote]

Joo meillä sama :) Mahtavaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisi mitään räiskyvää ollut koskaan. En ole oikein huumatyyppiä. Onnellisesti yhdessä nyt seitsemän vuotta.

Vierailija
24/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme vain kahen viikon välein,yön vietämme yhessä. En tiedä onko enempi seksisuhde,mutta ei sen väliä. Mies kyllä sanonut olevansa mustasukkainen eli kai tässä muutakin on. Huuma säilyy kun näkee harvoin.

Vierailija
25/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne teidän miehet ajattele mitään että olette tiimi mutta yksilöitä ja plaa plaa, niille riittää kunhan on joku vakipillu ja ihan kiva nainen rinnalla. Jos ne kyllästyy ne hankkii vaan uuden. Samalla naisparat analysoi suhteen diipisti ja luulee että mies on ajatellut samalla tavalla yhtä henkeviä teidän suhteesta.

Meidän suhteessa mies on se meistä diipimpi ja romanttisempaan ajatteluun taipuvaisempi. Naimisissa ollaan.

Vierailija
26/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu edelleen, 25. vuosi menossa.

27/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuotta. Max kaksi vuotta. Siis seurustelua ei yhdessäasumista, niin on jo hiipunut.

Vierailija
28/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta huuma loppui käytännössä hääyöhön eli hääkakku teki tehtävänsä. Häämatkalla ei pahemmin enää huumaa tunnettu. 

Lasten syntymä sammutti loputkin vaimon liekistä. Siitä asti onkin sitten kärvistelty vähän kämppäkaveruutta kiihkeämmässä suhteessa, kunnes vaimo ilmoitti, että ei enää kiinnosta ja voitaisiin olla ihan vain kaveripohjalta ilman sen kummenpaa läheisyyttä. 

Vierailija
29/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolta huuma loppui käytännössä hääyöhön eli hääkakku teki tehtävänsä. Häämatkalla ei pahemmin enää huumaa tunnettu. 

Lasten syntymä sammutti loputkin vaimon liekistä. Siitä asti onkin sitten kärvistelty vähän kämppäkaveruutta kiihkeämmässä suhteessa, kunnes vaimo ilmoitti, että ei enää kiinnosta ja voitaisiin olla ihan vain kaveripohjalta ilman sen kummenpaa läheisyyttä. 

😔😔

Vierailija
30/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten lasketaan alkuhuumaksi? Me olemme olleet yhdessä melkein 30 vuotta ja olen vieläkin yhtä rakastunut kuin suhteen alussa, mutta en tiedä onko minulla ollut mitään alkuhuumaa.

Vierailija
31/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi minuuttia.

Vierailija
32/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole mennyt ohi, 2v yhdessä. Emme oikeastaan riitele myöskään, vaikeista asioista kyllä puhumme.

Exän kanssa ei mitään huumaa ikinä ollutkaan, olimme 13v yhdessä.

Vierailija
33/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotta yhdessä ja edelleen ollaan halipusi.

Vierailija
34/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta yhdessä, ja välillä olen ihan rakastunut/huumassa, joskus on ollut todella vaikeita kausia ja eroajatuksiakin. Mutta koko ajan rakkaus ja ymmärrys toista kohtaa syvenee. Uskon siis, että parisuhde on täynnä syklejä, eikä noste tule pelkästään alussa, vaan se tulee ja menee.

Vierailija
35/47 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Ekstrovertti - introvertti. ADHD - hiljainen hiirulainen.

Vierailija
36/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0kk

Vierailija
37/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 5 sekuntia.

Vierailija
38/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi suhdetta ollut narsistien kanssa ja molemmilla se homma hyytyi kahden kuukauden jälkeen. Persoonaltaan terveet ovat kahden kuukauden kohdalla vasta alkusuoralla ja rakastumista ja kiintymistä tapahtuu jatkuvasti lisää. 

Vierailija
39/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tutustunut b-klusterin persoonallisuushäiriöihin. Heillä kaava menee yleensä jotakuinkin noin. 

Vierailija
40/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten lasketaan alkuhuumaksi? Me olemme olleet yhdessä melkein 30 vuotta ja olen vieläkin yhtä rakastunut kuin suhteen alussa, mutta en tiedä onko minulla ollut mitään alkuhuumaa.

Juu. itse olen aina vähän ihmetellyt näitä alkuhuuma-juttuja, tai siis sitä, että aina rakkaussuhteissa olisi jotenkin selkeästi näin. Ei kai nyt kaikilla ja (jokaisessa suhteessa) tunne- ja rakkauselämä ole samanlaista tai kulje samaa kaavaa.