Asiakkaat, jotka uhkailevat, etteivät ikinä enää käytä yrityksen tarjoamia palveluita, kun eivät saa tahtoaan läpi
Miksi he eivät koskaan oikeasti lähde? Seuraavana päivänä viimeistään ovat taas asiakaspalvelussa kiukuttelemassa toisesta asiasta ja kun eivät saa taaskaan tahtoaan läpi, sanovat, etteivät enää ikinä käytä palveluita yritys tarjoaa.
Kommentit (44)
En mä ole ostanut enää Finlaysonin enkä Vallilan tuotteita.
Kyllä mun boikotti on pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos edes joutuu tuollaisella uhkailemaan asiakaspalvelijaa, kannattaa vaihtaa firmaa ihan riippumatta siitä, hoitaako asiakaspalvelija asian hyvin uhkauksen jälkeen vai ei. Mä olen nk äänestänyt jaloillani, mutta koskaan en ole alentunut uhkailemaan. Jos palvelu on huonoa, en asioi toista kertaa. Asiakaspalvelijahan sen päättää, haluaako mut toistekin asiakkaakseen vai ei. Jos ei halua, toimin hänen toiveensa mukaan ja asioin jatkossa muualla.
Oletko koskaan ajatellut antaa konkreettista ja perusteltua palautetta tai vaihtaa asiakasneuvojaa jatkossa.
Taidat olla juuri sellainen aasiakas.
Voin antaa yhden yleispätevän neuvon asiakaspalveluun: vastatkaa kysymykseen, eikä asian sivusta.
Mun ex-työkaveri oli just tuollainen. Milloin oli katsottu väärällä tavalla, milloin ei oltu annettu vaihtaa tavaraa, jota oli käyttänyt ”vain kaksi kertaa häissä” jne. Joka kerran hurja uhoaminen, ettei astu jalallaan enää ikinä kyseiseen liikkeeseen. Ehti laittaa kaikki kaupungin kaupat boikottiin moneen kertaan, ihmettelen että silti käy niissä kuitenkin… Rasittava tapaus.
Niinkös tuossa sanottiin? Taidat olla asiakaspalvelija, luetun ymmärtämisestä päätellen.