Lättäpepusta muhkeaksi!
olen aina ollut hoikka ja ns. timmi mutta haluaisin kerryttää vähän lihaksia, varsinkin saada tämän lättäpepun tilalle jotain muhkeampaa. mitä liikkeitä suosittelette?
Kommentit (8)
Paljonkohan niitä pitää tehdä että jotain tuloksia edes huomaisi?
Kyykkyä painoilla. Ensin opettelet tekniikan.
Ei naisilla kasva lihas ilman piikkejä niin paljon ettäkö huomais. Osta mieluummin topatut alushousut. Kaikki jotka väittää että kasvaa, on valehtelijoita. Salaa joko roidaavat tai sitten on silikonipylly kyseessä.
Kyykkyjä mahdollisimman isoilla painoilla. Itse aloitin marraskuussa, käyn salilla 3xvko ja peppu on selvästi pyöristynyt.
Kyykyt ovat itsellänikin toimineet. Niiden kanssa kannattaa myös harkita ravintomäärän nostamista, ainakin jos alat enemmän salilla käymään. Pitää saada riittävästi ruokaa jos tulosta haluaa (tietenkin siis terveellistä ravintoa, mutta monipuolisesti ja riittävästi proteiinia jne.)
Mä olen 38 v. ja mulla on aina ollut lättäpylly, vaikka en ole edes laiha. Olen 1/2 vuotta käynyt spinningissä, kahvakuulassa ja trx:ssä ja selvästikin, ekaa kertaa elämässä, mulla alkaa muodostua ihan kivan näköinen pylly. Muutenkin tuo selkäpuoli näyttää hiton hyvältä, vaikka etupuoli onkin aivan karsean näköinen. Takaata reisien ihokin on paljon sileämpi ja vähemmän selluliittiä. Odotan etupuolellekin samaa muutosta, mutta siihen menee varmaan aika paljon pidempi aika.
Kyykyt, askelkyykyt...