Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lättäpepusta muhkeaksi!

Vierailija
20.01.2015 |

olen  aina ollut hoikka ja ns. timmi mutta haluaisin kerryttää vähän lihaksia, varsinkin saada tämän lättäpepun tilalle jotain muhkeampaa. mitä liikkeitä suosittelette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyt, askelkyykyt...

Vierailija
2/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan niitä pitää tehdä että jotain tuloksia edes huomaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyä painoilla. Ensin opettelet tekniikan.

Vierailija
4/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla kasva lihas ilman piikkejä niin paljon ettäkö huomais. Osta mieluummin topatut alushousut. Kaikki jotka väittää että kasvaa, on valehtelijoita. Salaa joko roidaavat tai sitten on silikonipylly kyseessä.

Vierailija
5/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyjä mahdollisimman isoilla painoilla. Itse aloitin marraskuussa, käyn salilla 3xvko ja peppu on selvästi pyöristynyt. 

Vierailija
6/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyt ovat itsellänikin toimineet. Niiden kanssa kannattaa myös harkita ravintomäärän nostamista, ainakin jos alat enemmän salilla käymään. Pitää saada riittävästi ruokaa jos tulosta haluaa (tietenkin siis terveellistä ravintoa, mutta monipuolisesti ja riittävästi proteiinia jne.)

Vierailija
7/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyy, ylös...

Vierailija
8/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38 v. ja mulla on aina ollut lättäpylly, vaikka en ole edes laiha. Olen 1/2 vuotta käynyt spinningissä, kahvakuulassa ja trx:ssä ja selvästikin, ekaa kertaa elämässä, mulla alkaa muodostua ihan kivan näköinen pylly. Muutenkin tuo selkäpuoli näyttää hiton hyvältä, vaikka etupuoli onkin aivan karsean näköinen. Takaata reisien ihokin on paljon sileämpi ja vähemmän selluliittiä. Odotan etupuolellekin samaa muutosta, mutta siihen menee varmaan aika paljon pidempi aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä