Vaihdoin tänään talvirenkaat alle, mutta jäin miettimään
Naapuri tuli kysymään tarvinko apua. Kiitin tarjouksesta tietenkin, mutta kieltäydyin. Oli jo neljäs rengas menossa, ja pikku juttu muutenkin.
Sitten kerroin hänelle, että meidän molempien yhteinen naapuri vaihtaa myös tänä viikonloppuna, ehkä hän haluaisi apua, ja kannattaa varmaan kysyä.
Naapurinmies näytti pöyristyneeltä. Ei kuulemma aio tarjota apuaan tälle toiselle naapurille, sehän olisi loukkaavaa.
Kysymys mammoille: mikä on minun sukupuoleni, entä naapurin? Ja mitä sukupuolta on se naapuri, jolle tämä eka ei aio apuaan tarjota?
Vinkki: se mitä ajattelet on oikea vastaus.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Autoitko ap sitä vanhaa huonoselkäistä naapuria?
No en.
Arvaa mikä haloo siitä olis noussu. Ihan kuin mää ajattelisin että se ei kykene itse omia renkaitaan vaihtamaan?? Hän on kuitenki mies.
Oikeesti, asun maalla.
ap
Joku noista on rekkalesbo mutta kuka?
Miten v*t*ssa sinä muka osaat vaihtaa renkaat?!
Vierailija kirjoitti:
Miten v*t*ssa sinä muka osaat vaihtaa renkaat?!
Kestihän se melkein kolme sekuntia oppia, mutta sitten tajusin, että ensi avataan pultit vanhoista renkaista, sitten nostetaan tunkilla auto ylös ja korvataan toinen rengas uudella ja kiristetään paikoilleen.
Tämä toistetaan niin monta kertaa kuin on renkaita normaalissa autossa... mites se ny olikaan... neljä?
Oli juu vaikeeta.
ap
Muutin maalle pari vuotta sitten.
Ja mulle naapurinmiehet tulevat sanomaan että haluavat auttaa, kun kaadan puita tontilta, tai vaihdan renkaita.
Kiitos, juu. ´Mutta vaikeampaa on miettiä mitä laitan ruuaksi seuraavalla viikolla, tai miten saan verhot ommeltua suoraan. Mahtaisiko nämä makhosankarit auttaa minua tässä?
Rasittaa vähän tämä hemmetin sukupuolipakkomielle. Piti ny täs vähä avautuu.
ap
No aivan niin, koska naisilla on pillu ja sen perässä ovat ja tätä on paljon tullut nähtyä. Eräskin jätkä lahjoitteli työpaikan naisille ylimääräisiä kotona kasvattamiaan vihanneksia, pyysin sitten itsekin. Pyyntöni jännästi unohtui kokonaan, enkä koskaan vihanneksia saanut. Olen mies.