Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei tukenut vaikealla hetkellä - en osaa unohtaa

Vierailija
06.11.2021 |

Minun on tosi vaikeaa olla katkeroitumatta, kun kohtasin kriisin (mies petti luottamuksen) ja olisin tarvinnut ystävääni. Muistan, että hän sanoi puhelimessa ”hei jauhetaan tätä paremmalla ajalla”. Meni monta päivää ja ystävältä tuli vain Whatsapp viesti että ”miten voit, miten on viikko mennyt?”.
Olen vastannut ympäripyöreää ”siinähän se… toivottavasti hyvin siellä…” ja hän jatkaa kertomalla viikostaan ym.

Kammoan konflikteja, enkä halua riitaa. Mutta minua ihmetyttää ja korpeaa tämä tilanne.

Pitäisikö nostaa kissa pöydälle vai antaa olla.

Ja oma tilanteeni on siis edelleen vaikea.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👺😡👺😡👺😡

Vierailija
2/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä...

Keksinyt parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L 🤣🤣

Vierailija
4/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ap:n siitä pitää selvitä. Otsikko on vähän pelottava, ap kuulostaa vähästä suuttujalta ja pitkävihaiselta.

Vierailija
5/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍹🤑🍺👺👺

Vierailija
6/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et avautunut kun kerran vointiasi kysyi? Vastaat että "siinähän se"? Ja nyt vierität vastuuta ystäväsi suuntaan.

Vierailija
7/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nillä ystäviläkin murheita suruja. Aina ei jaksa toisen murheita kuunella ja sama kakaa. Siksi on hyvä Otaa terveysasema yhteys ja pyytää aikaa lääkärin joka antaa luvan mieleterveyshoitajalle. Kuin Helsinki Mission.Katso netti H.Ki Mision sivut.

Vierailija
8/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo eka kommentti ystävältä oli tyly. Mut kysyi sun kuulumisia ja sä et vastannut... Siinä sä mokasit.

Vierailija
9/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä kommentteja. Tylyä teiltä ap:ta kohtaan.

Vierailija
10/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhetaan tätä kuulostaa siltä et ei kyllä kiinnosta paljon paskkaakaan. Joko ystävä oli tyly, tai sitten apn kriisi oli joku turha tyyliin mies lupasi hakata matot mutta ei tehnytkään. Mut kuulosti että vakavammasta oli kyse.

Vierailija
11/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystävälläsi oli oikeasti todella kiireinen viikko? Aina ei vain ehdi, vaikka olis miten tärkeä asia.

Vierailija
12/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki eivät osaa tukea tuollaisessa tilanteessa. Ota hajurakoa ystävääsi, jos et arvosta hänen tapaansa toimia. Ja jos oot pitkävihainen, niin voit joku kerta paiskata nuo sanat "jauhetaan tästä paremmalla ajalla" hänelle takaisin, jos hän tarvitsisi tukea, ja pyytää sitä sinulta.

Vierailija
13/14 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa ne ystävät paljon tukevat. Jos joku tekee niin, se ei ole itsestäänselvyys vaan jotain poikkeuksellista.

Vierailija
14/14 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kysyi. Mun ystävä ei kysellyt mitään vaikka olin itsetuhoisena kriisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme