Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko armeijan käymisellä teille merkitystä?

Vierailija
20.01.2015 |

Mulle on.jotenkin en koe miestä yhtä miehekkääksi jos ei ole käynyt armeijaa.Riku Niemiseenkin meni maku kun lehessä kertoi ettei ole ollu intissä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä naiset sitten? Ovatko naisellisia vaikka olisivatkin käyneet intin?

Vierailija
2/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkään sortin merkitystä. Exä oli sivari ja nykyinen käynyt sen pakollisen ajan (mikä se sitten olikaan 19 vuotta sitten).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
4/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintit menee inttiin.

Vierailija
5/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinällään. Mutta yleensä armeijan käymättömät ovat ateisteja joista en tykkää. Ja muutenkin sellaisia joille perinteiset arvot eivät merkitse mitään. Tosin sellaisia on kyllä armeijan käyneissäkin.

Vierailija
6/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä joka on opetellut surmaamaan ihmisiä. On siis merkitystä.

Vierailija
7/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika itsekästä ajatella noin. Me naiset olemme siinä asiassa etuoikeutettuja, vaikka meilläkin voisi hyvin olla vaihtoehtoina intti tai joku puolen vuoden leiri, jossa opetellaan ruoan valmistus siivous aseilla ampuminen ym..

Vierailija
8/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä. Tykkäisin kuitenkin, että olisi jotain mielipiteitä/perusteluja valinnoille. Oma mies kävi intin miettimättä yhtään mitään, kun kaikki muutkin, ja se tuntuu oudolta. Itse kun olin siinä iässä kauhea pohdiskelija.

Vierailija
9/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:40"]Ei sinällään. Mutta yleensä armeijan käymättömät ovat ateisteja joista en tykkää. Ja muutenkin sellaisia joille perinteiset arvot eivät merkitse mitään. Tosin sellaisia on kyllä armeijan käyneissäkin.
[/quote]

Miksi pitäisi vajota noin alas ja uskoa jeesukseen, joka ei ole mailmaa luonut. Perinteiset arvot. No jos niitä noudatettais hihhulien tapaan niin naisilla ei olisi mitään oikeuksia.

Vierailija
10/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä miksei ole käynyt. Jos hänestä olisi ok makoilla sohvalla, kun muut riskeeraavat henkensä rintamalla puolustamassa maatamme hyökkääjiltä, en voisi arvostaa häntä erityisemmin.

Vierailija
11/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:51"]Riippuu syystä miksei ole käynyt. Jos hänestä olisi ok makoilla sohvalla, kun muut riskeeraavat henkensä rintamalla puolustamassa maatamme hyökkääjiltä, en voisi arvostaa häntä erityisemmin.
[/quote]
Ei kukaan saa valita sellaisten vaihtoehtojen välillä. Joko mennään armeijaan tai sivariin. Tai sitten saadaan vapautus ja jäädään sohvalle tai sairaalaan makaamaan, mutta tuo vapautus määrätään eikä se ole mikään oma valinta.

Vierailija
12/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani huijasi itselleen vapautuksen armeijasta viime vuoden kutsunnoissa. Väitti olevansa nisti, joka vetää piriä, pilveä ja essoa. Olen ylpeä pojastani.

Vierailija
13/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:40"]

En haluaisi miestä joka on opetellut surmaamaan ihmisiä. On siis merkitystä.

[/quote]

Suomessa on Puolustusvoimat, siellä opetetaan estämään suomalaisten surmaaminen.

En haluaisi hyökkäysarmeijassa koulutettua miestä.

Vierailija
14/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:54"]

Minun poikani huijasi itselleen vapautuksen armeijasta viime vuoden kutsunnoissa. Väitti olevansa nisti, joka vetää piriä, pilveä ja essoa. Olen ylpeä pojastani.

[/quote]

Mistä varsinaisesti olet ylpeä? Valehtelemisesta? Vastuusta luistamisesta?

Vierailija
15/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:54"]Minun poikani huijasi itselleen vapautuksen armeijasta viime vuoden kutsunnoissa. Väitti olevansa nisti, joka vetää piriä, pilveä ja essoa. Olen ylpeä pojastani.
[/quote]
Taisi puhua totta kutsunnoissa. Sinulle vaan väitti valehdelleensa.

Vierailija
16/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:54"]

[/quote]

Mistä varsinaisesti olet ylpeä? Valehtelemisesta? Vastuusta luistamisesta?
[/quote]

Nainen puhuu vastuusta liittyen armeijaan. Mitäs jos pitäisit suusi kiinni.

Vierailija
17/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:54"] Minun poikani huijasi itselleen vapautuksen armeijasta viime vuoden kutsunnoissa. Väitti olevansa nisti, joka vetää piriä, pilveä ja essoa. Olen ylpeä pojastani. [/quote] Mistä varsinaisesti olet ylpeä? Valehtelemisesta? Vastuusta luistamisesta? [/quote] Nainen puhuu vastuusta liittyen armeijaan. Mitäs jos pitäisit suusi kiinni.

[/quote]

Osaan kirjoittaa suu kiinni. entä sinä?

Vierailija
18/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei olisi kynnyskysymys, mutta olen pasifisti, mielummin armeijaa käymätön. 

Vierailija
19/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:54"] Minun poikani huijasi itselleen vapautuksen armeijasta viime vuoden kutsunnoissa. Väitti olevansa nisti, joka vetää piriä, pilveä ja essoa. Olen ylpeä pojastani. [/quote] Mistä varsinaisesti olet ylpeä? Valehtelemisesta? Vastuusta luistamisesta? [/quote] Nainen puhuu vastuusta liittyen armeijaan. Mitäs jos pitäisit suusi kiinni.

[/quote]

Vastuuta voi kantaa myös kannustamalla poikaansa toimimaan oikein.

Vierailija
20/57 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen aika sama minulle ketä käy ja ketä ei. Kysessä ollessa oman mieheni, pidän ajatuksesta, että on "valmis" puolustamaan perhettään vaikka väkivalloin, JOS muu ei enää auta.