Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapseton ystävä raivotuttaa

Vierailija
20.01.2015 |

Mulla on itsellä kaksi lasta mun ystävällä ei ole lapsia mutta hänellä on veljenpoika jonka kanssa ovat koko ajan tekemisissä poika on aina yökylässä kun vaan mahdollista ja ovat kuin paita ja perse muutenkin.onko teidän mielestä ok että aina kun mä puhun mun lapsista tämä ystävä puhuu veljenpojastaan ihan kun se olis sama asia.mua se ärsyttää!!kerran huppelissa sille sanoin että tekis oman lapsen niin tietäis mitä oikea äidinrakkaus on..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi raivotuttavaa, ymmärrän!

Vierailija
2/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:00"]Mulla on itsellä kaksi lasta mun ystävällä ei ole lapsia mutta hänellä on veljenpoika jonka kanssa ovat koko ajan tekemisissä poika on aina yökylässä kun vaan mahdollista ja ovat kuin paita ja perse muutenkin.onko teidän mielestä ok että aina kun mä puhun mun lapsista tämä ystävä puhuu veljenpojastaan ihan kun se olis sama asia.mua se ärsyttää!!kerran huppelissa sille sanoin että tekis oman lapsen niin tietäis mitä oikea äidinrakkaus on..
[/quote]

Et voi olla tosissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin puhun veljentytöstä usein kavereille, olen kysynyt lapsellisilta että häiritseekö, ei kuulemma häiritse. Onneksi mulla on kivoja kavereita...

-yks lapseton

Vierailija
4/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Eiköhän se ystävä ymmärrä, ettei se nyt ihan sama asia ole.

Saisiko hän sitten koskaan puhua (varmasti rakkaasta) veljenpojastaan, vai pitäisikö vain sun äitiysjuttuja kuunnella?

Vierailija
5/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan akat voi tehdä ongelman tällaisista asioista. Jos ystäväsi ei olisi missään tekemisissä kenenkään lapsien kanssa, valittaisit kuinka hän on eri maailmasta, eikä ymmärrä lapsista mitään jne, jne. Nyt kun voi edes jotenkin osallistua aiheeseen liittyviin keskusteluihin, koet jotain ylemmyydentunnetta häntä kohtaan. Lakkaa määrittelemästä itsesi pelkästään sen kautta, että olet äiti.

Vierailija
6/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jätränyt muksut tekemättä kun noin karehdit lainalapsia

Vierailija
7/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi syy ettei saisi puhua muista kuin itse synnyttämistään biologisista lapsista? Siis eikö adoptio-, kasvatti-, ottoäti tai äitipuoli, tai tukiperheen äiti, tai täti tai mummo yms. saisi jostain syystä puhua hoitamistaan ja rakastamistaan lapsista?? Miksi?

Onko biologisesti synnytetty lapsi jotenkin arvokkaampi kuin muut lapset ja jotain yksityisomaisuutta --- muut lapset taas jotain vuokratavaraa --- vai mitä ihmettä oikein ajattelet?

Mistä päin ja minkälainen koulutus ja elämänkokemus on muuten noin ahdasmielisellä ihmisellä?

Vierailija
8/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:01"]

[/quote]

Sama kirjoitusvirhe ja kirjoitettu heti ekan kommentin jälkeen = sama kirjoittaja :D

Vierailija
9/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaveri on sinulle kateellinen kun sinulla on ihan oma lapsi, sinä olet kaverille kateellinen, kun hänellä ei ole ja siitä huolimatta hän haluaa nostaa omaa statustaan sinun tasollesi, eli yrittää hankkia ansiotonta arvonnousua.

Eikö se sinulle sovi, että ystäväsi haluaisi olla tasollasi? Koetko jotenkin, että hän yrittää olla sinua parempi? Voisitko löytää jonkin konstin ongelman kiertämiseen? Vaikkapa suhtautuisit äidillisen hyväksyvästi kaverisi haaveisiin?

Eikö sinänsä ole erittäin hyvä asia, että sinulla on ystävä, joka on riittävän äidillinen halutakseen läheistä suhdetta sukulaislapsensa kanssa? Tosi moni menettää ystävänsä tullessaan itse äidiksi, joten voisit ehkä olla kiitollinen, että ystäväsi on ratkaissut tilanteen mieluummin näin päin, ja on ehkä jopa loikannut samalle puolelle rajaa voidakseen kokea läheisyyttä kanssasi?

Vierailija
10/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:01"]

[/quote]

Sama kirjoitusvirhe ja kirjoitettu heti ekan kommentin jälkeen = sama kirjoittaja :D
[/quote]

Ei, vaan huomautus kirjoitusvirheestä ;)

Vierailija
11/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:10"]Mikä olisi syy ettei saisi puhua muista kuin itse synnyttämistään biologisista lapsista? Siis eikö adoptio-, kasvatti-, ottoäti tai äitipuoli, tai tukiperheen äiti, tai täti tai mummo yms. saisi jostain syystä puhua hoitamistaan ja rakastamistaan lapsista?? Miksi?

Onko biologisesti synnytetty lapsi jotenkin arvokkaampi kuin muut lapset ja jotain yksityisomaisuutta --- muut lapset taas jotain vuokratavaraa --- vai mitä ihmettä oikein ajattelet?

Mistä päin ja minkälainen koulutus ja elämänkokemus on muuten noin ahdasmielisellä ihmisellä?

[/quote]

Hän on wt

Vierailija
12/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksenhan täytyy olla provo, mutta kerron nyt kuitenkin että itselläni ei ole lapsia ja rakastan veljeni tyttöä niin että en ketään voisi enempää rakastaa. Jos joku alkaa puhumaan lapsestaan, niin automaattisesti ajattelen myös omaa rakasta veljentytärtä ja haluan myös puhua hänestä. En sillä että olisin kateellinen äideille, vaan siksi että kuka ei haluaisi rakastamastaan ihmisestä puhua.

Vierailija
13/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:04"]

Saisiko hän sitten koskaan puhua (varmasti rakkaasta) veljenpojastaan, vai pitäisikö vain sun äitiysjuttuja kuunnella?

[/quote]

kun mä en usko että se ymmärtää!on sanonnut suoraan ettei usko tekevänsä omia lapsia mutta että hänestä tuntuu mahdottomalta ajatella että voisi niitä rakastaan enemmän kun poikaa.joskus nauroi kun poika oli sanonnut ettei kannatakkan tehdä omia koska heillä ei kuitenkaan sitten enää olisi niin läheiset välit.ap

Vierailija
14/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:04"]

[/quote]

kun mä en usko että se ymmärtää!on sanonnut suoraan ettei usko tekevänsä omia lapsia mutta että hänestä tuntuu mahdottomalta ajatella että voisi niitä rakastaan enemmän kun poikaa.joskus nauroi kun poika oli sanonnut ettei kannatakkan tehdä omia koska heillä ei kuitenkaan sitten enää olisi niin läheiset välit.ap

[/quote]

Ei juma, sä taidat sittenkin olla tosissas :0

Vierailija
15/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ap:n kaverin veljen perheelle, koska haluaisin että mun poikaa tädit rakastais yhtä paljon!

Tajusin ehkä kyllä ap:n pointin. (?) Mun poika on aina välillä äidilläni yökylässä. Sitten äiti puhuu kavereilleen ja sukulaisille siihen sävyyn, kuin aina tietäisi kaiken pojasta. Juuri oli puhunut, että ei pojalla mitään "pikkumurrosikää" ole ollut, no ei kai se siellä kiukuttele, vaan KOTONA sen kanssa joka sille on arjessa läheisin. Tiedän itse miten homma on, mutta silti se ärsyttää.

Vierailija
16/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit asian kaverillesi suoraan?Sun ei tarvis enää kuunneella sen juttuja kun noin ärsyttää ja tämä täti toivottavasti löytäis parempia,ymmärtäväisempiä ystäviä kun sinä!

Vierailija
17/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuulostat raivo tuttavalta.

Vierailija
18/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitustaito on tainnut lasten myötä hävitä jonnekin?

Vierailija
19/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/25 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mun sisko(ei omia lapsia toistaiseksi) puhuu mun pojista kavereilleen. Ja edelleen hänellä on ystäviä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi