lapseton ystävä raivotuttaa
Mulla on itsellä kaksi lasta mun ystävällä ei ole lapsia mutta hänellä on veljenpoika jonka kanssa ovat koko ajan tekemisissä poika on aina yökylässä kun vaan mahdollista ja ovat kuin paita ja perse muutenkin.onko teidän mielestä ok että aina kun mä puhun mun lapsista tämä ystävä puhuu veljenpojastaan ihan kun se olis sama asia.mua se ärsyttää!!kerran huppelissa sille sanoin että tekis oman lapsen niin tietäis mitä oikea äidinrakkaus on..
Kommentit (25)
Eipä tuo vielä mitään, mutta yksi lapseton tuttava alkaa aina puhua koiransa tekemisistä, kun hänelle kertoo jotain lapsista. En tiedä, tekeekö sen jotenkin tahallaan, jos ei pidä lapsijutuista, vai rinnastaako oikeasti koiran lapseen!
Musta tuntuu että tiedän nämä ystävykset!vai voisko näitä olla enemmänkin..
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:57"]
Eipä tuo vielä mitään, mutta yksi lapseton tuttava alkaa aina puhua koiransa tekemisistä, kun hänelle kertoo jotain lapsista. En tiedä, tekeekö sen jotenkin tahallaan, jos ei pidä lapsijutuista, vai rinnastaako oikeasti koiran lapseen!
[/quote]
Lapseton ei siis saa puhua itselleen rakkaasta koirasta silloin kun SINÄ haluat puhua lapsestasi?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:01"]
Tosi raivotuttavaa, ymmärrän!
[/quote]
Sama kirjoitusvirhe ja kirjoitettu heti ekan kommentin jälkeen = sama kirjoittaja :D
[/quote]
Haha. Noloo...