Oletko joskus jakanut jonkin AV-keskustelun Facebookissa?
Jos kyllä, mistä se kertoi ja mitä siitä seurasi? Miltä tuntuu olla julkisesti av-mamma? :D
Kommentit (17)
Vahingossa jaoin jonkun kyselyn ruokakassin sisällöstä. Vähän hävetti. Ei ole kukaan onneksi mitään maininnut asiasta.
En ole, mutta monesti olen ollut aivan paniikissa, kun vahinkoklikkaus on ollut lähellä.
Tamponikorukeskustelun jaoin. Siitä riitti kavereiden kanssa hupia!
Jaoin kerran vahingossa jonkun tissikeskustelun. Juuh.
Vahingossa jaoin sellaisen keskustelun missä joku kertoi että oli peppuseksin jälkeen työntänyt siemennesteet sisälleen ja kyseli et voisko tulla raskaaksi.
Ei hitto että hävetti tulla av-kaapista ulos tuollaisella keskustelulla. Kerkesin kuitenki huomamaan sen aika nopeeta ja poistaan mut ton jälkeen en olekaan käynyt av:lla samaan aikaan kun on face auki.
Tuota... mistä sen näkee jos on jakanut? Tuleeko omalle sivulle näkyviin? :D
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:08"]
Tuota... mistä sen näkee jos on jakanut? Tuleeko omalle sivulle näkyviin? :D
[/quote]
Ei näy omalta seinältä mut jos tsekkaat toimintalokiasi niin sieltä pitäis näkyä.
Huh, en ole jakanut vahingossa mitään. Ihme kyllä, aina meinaa puhelimellakin painaa siitä. :-)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:07"]Vahingossa jaoin sellaisen keskustelun missä joku kertoi että oli peppuseksin jälkeen työntänyt siemennesteet sisälleen ja kyseli et voisko tulla raskaaksi.
Ei hitto että hävetti tulla av-kaapista ulos tuollaisella keskustelulla. Kerkesin kuitenki huomamaan sen aika nopeeta ja poistaan mut ton jälkeen en olekaan käynyt av:lla samaan aikaan kun on face auki.
[/quote]
Parhaat naurut. Ei helvata.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:57"]
Vanukasmiehen
[/quote]
Mikä juttu tää on?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:57"]
Vanukasmiehen
[/quote]
Mikä juttu tää on?
[/quote]
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3932197/mies_syo_lapsen_vanukkaat
Kyykkyvatkaus jutun.
Tosin mä jaoin sen kaverini seinältä... ;D olin ovela.
Eikä mua edes hävetä av-mammuus.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:57"]
Vanukasmiehen
[/quote]
Mikä juttu tää on?
[/quote]
Tämä http://www.vauva.fi/keskustelu/3932197/ketju/mies_syo_lapsen_vanukkaat
(google muuten ehdotti: mies syö lapsen vanukkaat :DD)
t. ei se, joka jakoi vanukasmiehen
Jaoin "Häpeätkö graduasi" -keskustelun sen jälkeen kun olin palauttanut gradun.
Olen kyllä miettinyt av-kaapista ulostuloa, muttei ehkä ihan vielä...
Vanukasmiehen