Kuka on mielestäsi Suomen kaunein nainen?
Voi olla ihan kuka tahansa, julkkis tai tuttava. Minä sanon, että entinen luokkatoverini ysiltä ja lukiosta on kaunein koskaan tapaamani nainen. m25
Kommentit (53)
Suomen kauneimmat naiset ei löydy julkkisten joukosta.
Eräs bloggari, ei mikään bimbo pintaliitäjä muotibloggari tms. turha. Upeat hiukset, lempeä ilme, kaunis hymy, positiivinen, fiksu, taiteellinen ja osaa kirjoittaa hienosti. Vähän sellainen boheemi, ei paljon meikkaile, luonnostaan säteilee ja on kaikinpuolin luomu.
Paras ystäväni. Kaunis muttei tunnettu.
Mun ystäväni on käsittämättömän kaunis, hän on puoleksi suomalainen.
Ei ainakaan kukaan julkisuuden henkilö vaan tyttö, joka oli samaan aikaan yläasteella kuin minä. Hän on nyt jo 27 vuotias, asuu etelä-suomessa. Tummat pitkät hiukset, suuret kauniit vihreänruskeat silmät, korkeat poskipäät, kauniit huulet, sydämen muotoiset kasvot, hyväkroppainen.
Semmonen kenellä on siniset silmät ja blondit hiukset ja isot tissit. Ei liian läski tai laiha ja hyvännäköinen naama. T. Tosimies
Lenita Airisto tai Annikki Tähti.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:14"]Krista Kosonen ehkä!
[/quote]
Vähän ot., mutta Krista Kosonen Robinina, se ilme * reps*, niin ja on hyvin kaunis.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:51"]
Semmonen kenellä on siniset silmät ja blondit hiukset ja isot tissit. Ei liian läski tai laiha ja hyvännäköinen naama. T. Tosimies
[/quote]
Heh Annina oli just tuollainen! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:40"]
Voi olla ihan kuka tahansa, julkkis tai tuttava. Minä sanon, että entinen luokkatoverini ysiltä ja lukiosta on kaunein koskaan tapaamani nainen. m25
[/quote]
Missä koko Suomi on edustettuna, kun ei voi muuten valita? Onko linkkiä johonkin listaan?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:08"]
Mun vaimo
[/quote]
Damn, that was smooth bro. You're getting pussy tonight fo sho.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 06:48"]
Jenni Vartiainen. Ihan vaan sillä perusteella, että on luonnollisen kaunis ja vähemmän on aina enemmän ;)
[/quote]
jenni on ihan järjettömän eroottinen nainen, mulla ei pysy jalat alla kun vaan aattelenkin häntä.