Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästätkö vettä?

Vierailija
06.11.2021 |

Minä en, kun päivittäinen lämmin suihku on yksi harvoja nautintoja elämässä. Sen verran toki yritän säästää, etten pese vajaita koneellisia astioita tai pyykkejä, mutta aina sekään ei ole mahdollista. Missään nimessä en vedensäästön nimissä myöskään jättäisi wc-pönttöä vetämättä tai söisi samalta (pesemättömältä) lautaselta kaikkia päivän aterioita.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyn päivittäin, nopea käynti.

Sadevettä käytän mm kukkien kasteluun, vessassa. Isot saavit on talon kulmissa ja kaadan vettä aina vähäsen pissan jälkeen.

Pesen keväällä taloyhtiön pihan, asun rivarissa. Se vesi tulee sulatetusta vedestä.

Säästäisin aikaa pari h, jos pesisin juoksevalla vedellä, otan sen kuntoilusta.

Vierailija
22/28 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa, jossa vesi tulee omasta kaivosta. Tuleeko mieleesi yhtäkään syytä, miksi minä sitä säästäisin?

Silloin vähän säästelin, kun käyttämäni vesi laskutettiin mittarin mukaan. Silloinkin se tuntui hölmöltä, kun ikkunasta ulos katsoessa näin noin miljoona litraa virtaavaa vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun omakotitalossa, jossa vesi tulee omasta kaivosta. Tuleeko mieleesi yhtäkään syytä, miksi minä sitä säästäisin?

Silloin vähän säästelin, kun käyttämäni vesi laskutettiin mittarin mukaan. Silloinkin se tuntui hölmöltä, kun ikkunasta ulos katsoessa näin noin miljoona litraa virtaavaa vettä.

Tästä on aistittavissa se että eit oikein ymmärrä infrasta juurikaan.

Vierailija
24/28 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän pahan päivän varalle. Nyt on varastossa jo neljä litraa vettä.

Vierailija
25/28 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ilmainen vesi omasta kaivosta, joten en säästä.

Minullakin tulee kaivosta vesi, mutta säästän silti vettä. Esim. kesällä ja syksyllä käytän saunavesinä pääasiassa sadevettä, talvella enimmäkseen lunta, jonka sulatan saunan padassa. En ota pitkiä suihkuja, astiat pesen ja huuhtelen vähällä vedellä ja pyykin pesen matalassa lämpötilassa lyhyellä ohjelmalla. Puutarhan kastelen sadevesillä tai otan veden tontin laidalla kulkevasta metsäojasta.

V i t t u että ärsyttää tuo SUIHKUN OTTAMINEN, se EI OLE SUOMEA 😑😑 Ja öööö jos saunavesi on pesuvesi, niin tajuatko miten v i t u n likaista lumi ja sadevesi on? XDDDD tietysti kiukaalle voi heittää vaikka pissaa.

Vierailija
26/28 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nautinto on suihkussakäynti?

Öööö no ihanaa puhdistautua? Ihanaa hieroa päätä tukkaa pestessä? Ihanaa haistella saippuoiden tuoksuja? Ihanaa olla raikkaana ja puhtaana suihkun jälkeen? Migreenissä suihku pimeässä on ihan ehdoton. Otan lääkkeen, pimeään kylppäriin ja annan veden valua naamalle. Hieroo ihanasti naamaa ja särky loppuu.

Vierailija
27/28 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoituksella, mutta ilmeisesti sitä säästyy, kun olen jo muutamana vuonna saanut vesilaskusta takaisin.

Vierailija
28/28 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän