Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka kaveri syö joka ikinen viikonloppu pe, la ja su herkkuja

Vierailija
06.11.2021 |

Aina on pizzaa, hamppareita, sipsejä, karkkeja, pullaa, leivoksia, ravintolaillallisia, viiniä, olutta jne. Ja päivitykset alkaa pe joka viikkoisella pizzaperjantaikuvalla ja päättyy sunnuntain krapulapizzaan. Ja tätä jatkunut vuosia eikä ihminen edes juuri liiku! Siis miten!? Itse syön ehkä kerran kuussa herkkuja ja jos söisin joka viikko esim. sen 2 pizzaa, niin varmasti paino nousisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos söisit viikossa kaksi pizzaa, painosi laskisi aivan taatusti.

Kyse on siitä mitä muuta hän syö, mammuliini.

Vierailija
2/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin sulta pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. läpipasko. Jotkut eivät vaan liho.

Vierailija
4/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä tiedän, että hän syö ihan normaalisti viikollakin. Niin syön minäkin ja ei minulla ole tarvetta laihtua, olen hoikka, mutten voisi syödä 2 x pizzaa viikossa lihomatta.

Vierailija
5/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin sulta pois?

Ei ole, mutta ihmetyttää vaan :D

Vierailija
6/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla minä, mutta en jaa someen, enkä käytä alkoholia. Mutta syön herkkuja viikonlopun ja joskus viikollakin.

Annoskoko on kuitenkin pieni, en syö kilotolkulla.

Vierailija
7/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä tiedän, että hän syö ihan normaalisti viikollakin. Niin syön minäkin ja ei minulla ole tarvetta laihtua, olen hoikka, mutten voisi syödä 2 x pizzaa viikossa lihomatta.

"ihan normaalisti" voi tarkoittaa ihan mitä tahansa 1000 ja 3000 kcal väliltä. Ja näillä on aika suuri ero. Todellisuudessa et tiedä miten paljon hän syö, ja jos aiot tätä kateusfetissiäsi jatkaa, ei varmaan tosiaan kannata ottaa selvääkään.

Vierailija
8/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaan yhteinen tuttu :D Hoikkuuden lisäksi onnistuu olemaan vielä hyväkroppainen, löytyy kapea vyötärö, pyöreä takapuoli ja isot rinnat. Tasan ei käy onnenlahjat.

Vierailija
9/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. läpipasko. Jotkut eivät vaan liho.

En tiedä muista, mutta itse taidan olla tällainen. Käyn kakalla joka aamu ja ilta. En juurikaan liho, vaikka söisin joka päivä kokonaisen pizzan.

Vierailija
10/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön itsekin roskaruokaa viikottain ja olen hoikka. Ero on siinä että en mätä kilokaupalla. Jos syön suklaata, se on sellainen Green & Blackin 90g tumma levy ja siinä se. Sipsipussi on 100g ja siihen kylkeen kermaviili+vippi.

Pizza on normaali pitserian lätty eikä mikään jättimäinen neljän täytteen perhepizza. Sokerijuomia en juo, vain vettä tai makeutettuja. Ranskalaisia tulee tehtyä airfryerilla grillimausteen kera niin ei tarvitse läträtä rasvassa.

Eivät nämä ruuat itsessään ketään lihota. Sen sijaan jos niitä syö valtavia määriä, ja niiden ohella vielä syö muuta ruokaa, kilot alkavat kertyä varmasti.

Vierailija
11/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon normaalipainoinen, ja ihan hyvin voin syödä kaksi pizzaa viikossa lihomatta. Jos kyseessä on joku karvakäsipizza, niin ei välttämättä paljon muuta tulekaan sinä päivänä syötyä, joten ei edes tule kovin paljoa kaloreita.

Vierailija
12/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön itsekin roskaruokaa viikottain ja olen hoikka. Ero on siinä että en mätä kilokaupalla. Jos syön suklaata, se on sellainen Green & Blackin 90g tumma levy ja siinä se. Sipsipussi on 100g ja siihen kylkeen kermaviili+vippi.

Pizza on normaali pitserian lätty eikä mikään jättimäinen neljän täytteen perhepizza. Sokerijuomia en juo, vain vettä tai makeutettuja. Ranskalaisia tulee tehtyä airfryerilla grillimausteen kera niin ei tarvitse läträtä rasvassa.

Eivät nämä ruuat itsessään ketään lihota. Sen sijaan jos niitä syö valtavia määriä, ja niiden ohella vielä syö muuta ruokaa, kilot alkavat kertyä varmasti.

Mä taas vedän illassa kokonaisen Fazerin sinisen jälkiruuaksi pizzan jälkeen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi