Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 7 vuoden ikäero liikaa, jos mies 25 ja nainen 18? (Vaikka synkkaisi hyvin)

Vierailija
06.11.2021 |

Mitä olette mieltä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi postaat näitä ketjuja tänne jatkuvasti. Oletko joku p e d ar i?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedari?

Vierailija
4/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole liikaa. Itse tapasin mieheni 18-vuotiaana ja hän oli itse 23-vuotias ja ei minusta tuossa nyt juurikaan sen kummempia "kehittyneisyys"eroja ollut ja nyt kun ollaan jo yli kolmekymppisiä, niin ei tuolla ikäerolla ole yhtään mitään merkitystä. Että tuossa aloituksen esimerkki-ikäerossa voi ehkä vähän hiertää se, että toinen vasta aloittelee itsenäistä elämää ja on opiskelija, kun toinen on jo ihan aikuinen ja käy töissä, sekä asuu omillaan. Yksilökohtaista, mutta iän myötä nuo erot kaventuvat.

Vierailija
5/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
6/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synkkaa, niin mikään ei estä seurustelua tuon ikäisillä. On sitä paljon isompiakin ikäeroja ihmisillä

Vierailija
7/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole liikaa! 30 vuoden ikäero voisi olla liikaa. Tärkeämpää on se, onko ihastusta ja yhteistä tekemistäja puhuttavaa. Ei tuo ole mikään iso ikäero. :) :)

Vierailija
8/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedari?

Pedofiili

Vierailija
9/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää ikäerohullu samaa jankkaa. Kelle liikaa sinulle, kumppanille, naapureille, kavereille?

Vierailija
10/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedari?

Pedofiili

Milloin ihmiset oppii että täysi-ikäisen kanssa seurustelu ei tee kenestäkään pedofiiliä

Vierailija
11/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen kysymys olisi varmaan, että miksi tuo 7 vuoden ikäero olisi liikaa?

Se voi tuon ikäisenä olla liikaa, jos toinen on kirjoittamassa ylioppilaaksi ja toinen on mahdollisesti jo asunut vuosia omillaan, aikuistunut, opiskellut korkeakoulussa ja kentien valmistunut ja siirtynyt työelämään. Silloin voisi olla liian erilaiset elämäntilanteet, että olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita, tekemistä ja puhumista. Mutta ei se ikäero toisaalta mitenkään välttämättä haittaisi. Sen sijaan 7 vuoden ikäero silloin, kun toinen on vaikka 33 ja toinen 40 ei välttämättä olisi enää yhtään mitään. Molemmat todennäköisesti työelämässä ja mahdollisesti perhe perustettu tai sitä yhdessä ruettaisiin pikapikaa perustamaan. Itse en olisi kyllä 18-vuotiaana seurusrellut 25-vuotiaan kanssa! Tapailin 20-vuotiaana fuksina 26-vuotiasta juuri valmistunutta miestä ja hän tuntui silloin itselle vanhalta monesta syystä.

Vierailija
12/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kunhan etenette rauhassa.

Vierailija
13/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tapasin mieheni ollessani 18v ja hän 27v. Naimisissa on oltu kohta jo 20v ja olen kiitollinen yhteisestä matkastamme. Paremmin en olisi voinut valita.

Vierailija
14/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse olin 18v ja mies 25v, kun tapasimme. Yhdessä oltu lähes 10v.

Vierailija
15/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tapasin mieheni ollessani 18v ja hän 27v. Naimisissa on oltu kohta jo 20v ja olen kiitollinen yhteisestä matkastamme. Paremmin en olisi voinut valita.

Kaikkea hyvää elämäänne :)

Ap

Vierailija
16/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ole liikaa. Itse tapasin mieheni 18-vuotiaana ja hän oli itse 23-vuotias ja ei minusta tuossa nyt juurikaan sen kummempia "kehittyneisyys"eroja ollut ja nyt kun ollaan jo yli kolmekymppisiä, niin ei tuolla ikäerolla ole yhtään mitään merkitystä. Että tuossa aloituksen esimerkki-ikäerossa voi ehkä vähän hiertää se, että toinen vasta aloittelee itsenäistä elämää ja on opiskelija, kun toinen on jo ihan aikuinen ja käy töissä, sekä asuu omillaan. Yksilökohtaista, mutta iän myötä nuo erot kaventuvat.

5 vuotta on aika paljon vähemmän kuin 7. Juuri noista syistä. 27 v pitäisi olla jo niin aikuinen ja perustamassa parisuhdetta, kotia ja perhettä, ettei hänelle tulisi mieleen hakea elämänkumppaniksi lukiolaista. Jotain vialla.

Vierailija
17/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa. Toinen asuu vielä lapsuudenkodissaan vanhempien kanssa, toinen on asunut omillaan jo ainakin kuusi vuotta, opiskellut ja valmistunut, ehkä ensimmäisessä työpaikassaan ja on asuntolaina. Todellakin on liian erilaiset elämäntilanteet, ja se nuorempi on liian altavastaaja vaikka jo nyt taloudellisesti mihinkään tasaveroiseen suhteeseen.

Vierailija
18/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse olin 18v ja mies 24v kun tapasimme. Edelleen yhdessä, nyt olemme 33v ja 27v ja meillä on kolme lasta.

Vierailija
19/19 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä alapeukuttaa asiallisia kommentteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi