Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava laittoi faceen: 34+2, jo viikko ilman röökiä

Vierailija
19.01.2015 |

Tämä siis kuvatekstinä kuvassa, jossa esitteli vauvamahaansa. Tykkäyksiä yli sata.
Mielipiteitä?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Pisti lapsensa hedelmällisyyshoitoon. Niin ajattelen.

Vierailija
2/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin näin että parempi myöhään kuin ei milloinkaan, toki on ollut tyhmää ettei stopannut röökaamista heti plussan tultua. Kuitenkin positiivista on se että lopetti.

Vierailija
4/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä.

melkein se ja sama lopettamisen kanssa noilla viikoilla.

Vierailija
5/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kommentoisin kyllä että "Sydämetön luuseri". Kukaan, kenelle päihde on lasta tärkeämpi, ei ansaitse omaa vauvaa.

Vierailija
6/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Minä kommentoisin kyllä että "Sydämetön luuseri". Kukaan, kenelle päihde on lasta tärkeämpi, ei ansaitse omaa vauvaa.
[/quote]

Enpä usko että kenellekkään se päihde on lasta tärkeämpi. Itselläni oli aivan helvettiä, tajusin olevani raskaana mutten vaan pystynyt lopettamaan tupakointia. Vasta viikolla 6 kun järkyttävä pahoinvointi iski, en enää pystynyt polttamaan.
Yritin oikeasti lopettaa tupakointia ennen sitä mutta itkien poltin kun olin niin heikko.

Vierailija
7/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua kun lapsi kärsii mahassa niksut eikä tartte kuunnella kun lapsi huutaa tupakkaa synnyttyään! :(

Vierailija
8/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin järkyttynyt tuosta päivityksestä ja siitä että oli ylipäätään raskaana tupakoinut että poistin kavereista, enkä aio olla enää missään tekemisissä. Olen itsekin aiemmin tupakoinut, joten ymmärrän kyllä ettei se lopettaminen ole helppoa. Mutta se että altistaa oman syntymättömän lapsensa tupakan myrkyille on vastenmielistä.
Ap

Vierailija
9/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, ei vauvoilla mitään vieroitusoireita sentään tupakasta tule.

Vierailija
10/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:57"]8, ei vauvoilla mitään vieroitusoireita sentään tupakasta tule.
[/quote]

Kyllä tulee. Googletapa vähän. Saanut mahassa sitä nikotiinitervaa ja yhtäkkiä se loppuu.

Vierailija
11/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:57"]8, ei vauvoilla mitään vieroitusoireita sentään tupakasta tule.
[/quote]

Joo, kuten ei huumeistakaan.

Vierailija
12/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:55"]Mä olin niin järkyttynyt tuosta päivityksestä ja siitä että oli ylipäätään raskaana tupakoinut että poistin kavereista, enkä aio olla enää missään tekemisissä. Olen itsekin aiemmin tupakoinut, joten ymmärrän kyllä ettei se lopettaminen ole helppoa. Mutta se että altistaa oman syntymättömän lapsensa tupakan myrkyille on vastenmielistä.
Ap
[/quote]

Luultavasti tekisin itse ihan saman tai ainakin tarvitsisin kunnob tauon tuollaisesta. Kaverit kertoo susta enemmän kuin tuhat sanaa

Vierailija
13/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja tälläiset tiedot omaavat tekevät lapsia. Justiisa. Jäikö koulut kesken?

Vierailija
14/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin eräs tuttava teki näin, sai vain onnitteluja ja sydämiä. Hyi helvetti.
Nyt 8v lapsella oppimis- ja kasvuhäiriöitä. Lapsi on myös otettu huostaan - ja luonnollisesti aiheettomasti.

Vierailija
15/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:05"]Munkin eräs tuttava teki näin, sai vain onnitteluja ja sydämiä. Hyi helvetti.
Nyt 8v lapsella oppimis- ja kasvuhäiriöitä. Lapsi on myös otettu huostaan - ja luonnollisesti aiheettomasti.
[/quote]

Sen verran korjaan etta faceen ei tätä kuvaa laittanut vaan irc-galleriaan..

Vierailija
16/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mitään puolustusta sille, että joku ei lopeta tupakointia raskaana. Esikoiseni oli yllätysraskaus, mutta kyllä mä heti plussattuani lopetin sen röökaamisen. Ei edes ollut niin vaikeaa, kuin moni väittää. Joka kerta vain kun teki mieli tupakkaa, alkoi mietti miten sikiö vatsassa kärvistelee hapen puutteen takia äidin tupakoinnin ajan, niin eipä tullut sorruttua. Ja pari kolme viikkoa kesti pahin vaihe, sen jälkeen oli jo paljon helpompaa. Puolessa välissä raskautta tupakkaa ei enää edes miettinyt päivittäin.

Vierailija
17/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika WT-väkeä nuo tykkääjätkin, mun mielestä tossa ei oo mitään tykkäämistä...ja vasta viikko ilman röökiä. Jos tuo olis tapahtunu rv5 niin olisin voinut tykätäkin.

Vierailija
18/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä.

[/quote]
Missäs mun oppimishäiriö? Tiedän äitini polttaneen raskauaikana. Enkä ole ainoa jonka äiti on näin tehnyt eikä mitään oppimishäiriöitä ole, kuten ei mitään muutakaan erikoista.

Vierailija
19/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja kavereita. Tyhmä ihminen ja sitten vielä kehtaa mainostaa asiaa naamakirjassa. Ei todellakaan ole kaikki Muumit laaksossa tuolla äidillä...

Vierailija
20/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä.

[/quote]
Missäs mun oppimishäiriö? Tiedän äitini polttaneen raskauaikana. Enkä ole ainoa jonka äiti on näin tehnyt eikä mitään oppimishäiriöitä ole, kuten ei mitään muutakaan erikoista.
[/quote]
Poikkeus vahvistaa säännön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi