Suomen surkein kuski alkaa taas!
Kommentit (113)
En oikein osaa kuvitella, että poistettava kuski olisi joku muu kuin Kirsti. Janette, Heidi ja Ida ovat huonoja, mutta he varmaan voivat kehittyä.
Koska tää tulee uusintana? Jäi eilinen jakso näkemättä
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:01"]Melkoista menoa, mutta aika hyvin apukuskeilla ja tuomareilla piti hermot. Veikkaan, että muori poistetaan kesken kauden. [/quote] Eikös hyvät kuskit päästetä kotiin kesken kauden? Eli sun mielestä mummu oli hyvä ajaja? Huonoimmat joutuvat roikkumaan pidempään mukana.
[/quote]
"Tällä kaudella kilpailijoiden taso on entistä heikompi, ja ensimmäistä kertaa sarjan historiassa kilpailija joudutaan poistamaan heikon ajotaidon vuoksi."
[/quote]
Kai siltä otetaan samalla myös kortti pois?
Kirstihän ei ihan huonoin kai ole ollut missään tehtävässä. Mutta, minäkin luulen, että jossain jaksossa ei pystytä ketään päästämään kotiin ja joku pitää laittaa. Luultavasti se on jakso jossa Kirsti on huonoin ja silloin todetaan, että hänen olisi parempi jättää kortti jo kokonaan lepäämään.
Minä itse olen päättänyt, että kun jään eläkkeelle, jätän ajamisen nuoremmile, jos vaan yhtään julkisia kulkee. En halua olla kuten heikkonäköinen isäni, joka vieläkin lähes sokeana kasikymppisenä valittaa, että ottivat kortin pois.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:25"]
Koska tää tulee uusintana? Jäi eilinen jakso näkemättä
[/quote]
Katsomosta näkee. Uusinta taitaa tulla lauantaina.
Onkohan niin, että tuomarit päättävät viikon parhaan ja surkeimman, vai kuinka paljon käsikirjoitustiimi ojentaa auttavaa kättä?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:25"]
Pari jaksoa mennyt ohitse. Joko yksi kilpailijoista on heitetty pihalle?
[/quote]
Kirsti sai fudut.
Mainoksen perusteella jännää menoa luvassa ensi jaksossa. Joku (Kirsti?) kaahaa holtittomasti maasturilla kuoppaisella tiellä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:25"]
Kapeaan oviaukkoon? Haloo, sehän oli joku teollisuushallin oviaukko joka oli iso kuin mikä. Ainakin paljon suurempi kuin missän parkkihalleissa jossa normikuskit ajavat päivittäin
[/quote]
Nämä eivät olekaan mitään normikuskeja.
Siis miten se Ida on voinut päästä inssistä läpi? Ei hallitse yhtään tilannenopeuksia. Toinen yhtä huono kuski on Kirsti, joka on hyvä esimerkki siitä, että inssiajo olisi hyvä joutua suorittamaan uudestaan sitä useammin, mitä enemmän alkaa ikää kertyä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:25"]
Kapeaan oviaukkoon? Haloo, sehän oli joku teollisuushallin oviaukko joka oli iso kuin mikä. Ainakin paljon suurempi kuin missän parkkihalleissa jossa normikuskit ajavat päivittäin
[/quote]
Kapea.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:25"]Kapeaan oviaukkoon? Haloo, sehän oli joku teollisuushallin oviaukko joka oli iso kuin mikä. Ainakin paljon suurempi kuin missän parkkihalleissa jossa normikuskit ajavat päivittäin
[/quote]
Katsopa uudelleen se kohta. Ei paljoa pelivaraa jäänyt.
Eiköhän Heidi vie tittelin.