Vedätän vegaaniystäviäni :D
Olen mestari piilottamaan ruokaa ruokaan. Eilenkin tein kasvislounaan vegaaniystävilleni mutta piilotin ruoan sekaan lihaa/eläinperäisiä tuotteita. Ei meinannut pokka pitää kun ystävät kehuivat kuinka hyvää ja mussittivat antaumuksella LIHAA :D
Kommentit (85)
Vittu sä olet kusipää. Toivottavasti ystäväs jättävät sut yksin.
Teet varmaan saman allergisillekin?
Ihan hyvä, mutta uskallatko kertoa? :)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:19"]Mäkin piilottelen lihaanien ruokaan soijarouhetta. Mukavaa seurata sivusta kun valkoroska isäm maa makkaranmussuttajat popsiikin mun yllärimakaroonilaatikkoa huuliaan lipoen :)
[/quote] Me sekasyöjät kato syödään mitä vaan, joten jos luulet olevasi kovinkin ovela niin ikävää tuottaa pettymys. Sekasyöjä ei tarkoita lihansyöjää. Ap
Seuraavalla kerralla voisit tehdä valkokärpässienimuhennosta. Ei ne hölmöt vegaanit sitäkään osaa epäillä.
Näin pääsisit ystävistäsi vielä varmemmin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:18"]Niin varmasti.
[/quote] Tässä taas todiste siitä että kyllä liha maistuu niin sanotuille vegaaneillekin :D Ap
[/quote] Harva on maun vuoksi vegaani. Luulen, että jos laboratoriossa kasvatettu pihvi olisi halvempaa, ekologisempaa ja helpompaa valmistaa kuuluisi se aika monen vegen menuuseen. Ne meistä ketkä on pitkään syöneet kasviksia voi tulla kipeäksi lihasta. Minulle tapahtui ihan vahingossa niin, että ymmärtämään isäni noukki vaan rasvaiset lihat pois ja tarjosi keittoa mulle (sisälsi myös lihalientä). Illan myötä tulin todella kipeäksi, en siis tiennyt keiton valmistustavasta mitään kun soitin terveyskeskukseen voimakkaita vatsakivut kysyttiin olenko syönyt mitään poikkeavaa ja vasta sitten hoksasin kysyä isältä mitäs siinä keitossa olikaan käytetty. Mutta jos vegaanien ripuli pitkin kämppää on sinulle ok ja hupi riskin arvoista niin on sulla sitten varmaan hauskaa. Tosiaan ei se ruoka niiden suussa pahaksi muutu vaikka tunnustaisit, mutta ihan sellainen ajatuksen tuoma ällö raadonsyönnistä kyllä.
Uh Ah, autocorrect syö sanojen tavutukset.
T:18
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:18"]Niin varmasti. [/quote] Tässä taas todiste siitä että kyllä liha maistuu niin sanotuille vegaaneillekin :D Ap
[/quote]
Tota, aika moni vegaani tykkää lihasta. Syyt olla syömättä lihaa ovat myös eettisiä/ekologisia, eivätkä ainoastaan makuun perustuvia. Ja jos "piilotat" lihan ruokaan oletan, että sen maku peittyy muilla mauilla. Muutenhan nämä vegaanit huomaisivat petoksesi? Joten sen perusteella ei voi vetää makumieltymyksistä johtopäätöksiä.
Voihan samalla tavalla "piilottaa" mitä tahansa syötäväksi kelpaavaa tai kelpaamatonta ruokaan ja sitten ilkkua, että kylläpäs maistuu ihmisille lehmän aivot/vatsalaukku/ulostekin, vaikka muuta väittävät.
Sitä mä en kyllä tajua, että mitä nämä "piilottelijat" saavat kolttosistaan. Enkä oikeastaan sitäkään, että miksi kukaan haluaisi tehdä tietoisesti kiusaa joillekin, joita väittää kuitenkin ystävikseen.
Ap nyt oli kyllä ihan mulkku, mutta minkä helvetin takia pitää toisen ruokavalioon puuttua? Ihan sama oletko 100% lihansyöjä vai täysin vihanneksilla elävä, miksi näiden kummankin ääripäiden edustajat ovat toistensa kurkuissa kiinni? Toinen haukkuu pupun ruokia syöväksi ituhipiksi joka kuvittelee olevansa niin paljon parempi ja toinen haukkuu murhaajaksi joka on pelkkää valkoroskaa ja tämän takia eläimiä tapetaan yms.
Itse pidän lihasta, ja syön monenlaisia ruokia lähinnä maun takia. Minusta ei olisi vegaaniksi, sillä nautin syömisestä ja pidän lihasta ja monista valmistustavoista joilla sen maun saa uudella tavalla esiin. Ja lisään nyt viellä etten ole lihava lähellekkään koska sitähän joku kuitenkin seuraavaksi ehdottaisi :D
Hauskaa. Voisin kuvitella tekeväni samoin jos minulla olisi vegaaniystäviä. Sulattaisin sianrasvaa ruokaan. Ei paljastuisi!
Mun mielestä liha on ihanan makuista, mutten syö sitä eettisistä ja terveydellisistä syistä. Eli varmasti salaliharuoka maistuis mulle enkä oksentais sen jälkeen, mutta en kyllä enää olis sun ystävä. :( Mikä hiton ongelma porukalla on kasvissyöjien/vegaanien kanssa, ettei vaan omatunto ikävästi kolkuttele kun joku pystyy laittamaan eettiset syyt omien makunautintojen edelle ja sinä et?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:36"]Ap nyt oli kyllä ihan mulkku, mutta minkä helvetin takia pitää toisen ruokavalioon puuttua? Ihan sama oletko 100% lihansyöjä vai täysin vihanneksilla elävä, miksi näiden kummankin ääripäiden edustajat ovat toistensa kurkuissa kiinni? Toinen haukkuu pupun ruokia syöväksi ituhipiksi joka kuvittelee olevansa niin paljon parempi ja toinen haukkuu murhaajaksi joka on pelkkää valkoroskaa ja tämän takia eläimiä tapetaan yms.
Itse pidän lihasta, ja syön monenlaisia ruokia lähinnä maun takia. Minusta ei olisi vegaaniksi, sillä nautin syömisestä ja pidän lihasta ja monista valmistustavoista joilla sen maun saa uudella tavalla esiin. Ja lisään nyt viellä etten ole lihava lähellekkään koska sitähän joku kuitenkin seuraavaksi ehdottaisi :D
[/quote] No kyllähän lihapainotteisesti syövän ruuan eteen murhataan monen monta eläintä, maidon ja munien vuoksi niiden eläinten poikasia... Muo ei haittaa mikään "lol syöt ituja ja oksia"- kommentit koska tiedän ettei se ole totta. Eikä se, että jotain ei haittaa yhtään ruokansa epäeettisyys ja ekologisuus älyttömästi haittaa, tekee vain surulliseksi eläinten ja kyseisen ihmisen terveyden vuoksi. Sillä ihminen, joka ei tunne mitään muuta kasvisruokaa kun lisäkkeenä köyttämänsä perunan, porkkanan riisin ja leivän sekä porkkanan ja kuvittelee kasvissyöjien elävän vain näillä ei vois syödä järin terveellisesti.
Olen vegaani ja minulle oltiin kerran tehty "näpäytykseksi" juhliin salamaitokakku. Siis sellainen, jota emäntä kirkkain silmin väitti vegaanikseksi, mutta se oli tehty eläintuotteisiin. Sääli, että sitä söi illan aikana myös eräs ilahtunut maitoallergikko ja seuraukset eivät olleet kovinkaan nättejä.
Mä en ymmärrä mikä funktio tuollaisessa on ja mitä kukaan sellaisesta saa. Kyllä mäkin varmaan hyvin piilotetun salalihankin söisin, mutta näin yli kymmenen vuoden lihattomuuden jälkeen saisin siitä ihan järkyttävät vatsavaivat. Ehkä sekin olisi sitten jonkun mielestä kivaa. Itse en saa mitään kiksejä kenenkään kiusaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:18"]Niin varmasti.
[/quote] Tässä taas todiste siitä että kyllä liha maistuu niin sanotuille vegaaneillekin :D Ap
[/quote]
Olet kyllä aika vitun paskavammainen jos et ymmärrä, että se että on vegaani, ei tarkoita ettei voisi pitää lihasta. He vaan eivät syö sitä koska haluavat noudattaa eettistä elämäntapaa.
Jos lihaa/eläinperäisiä tuotteita on syömättä pidemmän aikaa, ruuansulatuksesta katoaa/vähenee niiden sisältämiä proteiineja pilkkovat bakteerit. Kiva varmaan aiheuttaa kavereille vatsanväänteitä?
Ap... Oletko oikeasti typerä, tollo vai ääliö? Vai kaikkea niitä yhteensä?
En onneksi ole ystäväsi, koska tuo sinun toimintasi on vastenmielistä.
Tykkääkö ap niellä miehensä mällit? Jos et, niin samalla periaatteella miehesi (jos sinulla sellainen on) voisi tehdä sinulle ruokaa ja mällätä sekaan, jos nauttii ajatuksesta. Ethän sinä sitä varmaan huomaisi ruoan seassa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:27"]Teet varmaan saman allergisillekin?
[/quote] En tietenkään. Se olisi terveyshaitta ja ihan eri asia. Miten joku voi edes verrata ruoalla leikkijää allergikkoon? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:19"]Mäkin piilottelen lihaanien ruokaan soijarouhetta. Mukavaa seurata sivusta kun valkoroska isäm maa makkaranmussuttajat popsiikin mun yllärimakaroonilaatikkoa huuliaan lipoen :)
[/quote] Miksikökän tätä muuten yläpeukutetaan mutta kun se on toisinpäin niin alapeukutetaan . No, vegaanit on tyhmiä :D ap