Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin vaikeaa päästää mies takaisin inttiin lomien jälkeen..

Vierailija
19.01.2015 |

Tiedän, että on vain kärsittävä tämä inttiaika. Silti niin haikeaa päästää toinen menemään takaisin armeijaan parin (ihanan) päivän jälkeen :/
Toisaalta, vain neljä päivää niin näkee taas toisen! Välillä on sitten näitä 2 viikkoa kiinni.
.
Onhan tämä systeemi parantunut ihan hirveesti siitä, että ennen tultiin kerran parissa kuukaudessa käymään lomilla.
Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ehkä siksi et tunnu empatian kukkaselta tai fiksuimmalta yksilöltä, koska väität että kaikki jotka ovat kanssasi eri mieltä joko a) eivät ole kokeneet itse rakkautta b) vihaavat nuoria naisia c) eivät ole kokeneet tilannetta, jossa ensin asutaan yhdessä ja sitten erillään, vieläpä alkuhuuman aikana.

Minä olen ja onhan se kovaa. Ymmärrän riutumisesi. Mutta kuule, kyllä se vi**ttaa sellaisessa tilanteessa olevaa, joka näkee sitä rakastaan kerran kahdessa kuussa, kun joku ei suostu myöntämään, että 2 vkoa on kuitenkin lyhyt aika ja se inttivuosikin lopulta. Jotkut taistelee, että voisivat edes joskus päästä sinne samaan maahan asumaan.

Tämä ei tarkoita, ettetkö sä saisi riutua, mutta suhteellisuudentaju voisi helpottaa sunkin fiiliksiäsi. Ja ainakin nyt yleisestä ymmärryksestä ei kannattaisi lähteä sanomaan, että muut (eri mieltä olevat) eivät ole kokeneet sun kamalaa kohtaloasi. Se kertoo ainakin jonkinlaisesta itsekeskeisyydestä tai suhteellisuudentajuttomuudesta.

Vierailija
102/163 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisyydestä? Siis en ymmärrä, että miksi joidenkin pitää vastata niin ilkeästi ja vittuilemalla mulle, koska mulla on ikävä? Sori, mutta se saa kuulostamaan ne ihmiset siltä, etteivät he oikeasti ole saaneet mieheltään rakkautta. Mutta mistäs mä tiedän :)
Täällä oikeasti vihataan nuoria naisia, kirjoittipa ne mitä tahansa. Onneksi on näitä empaattisia ja viisaitakin vielä!
Mutta ihan asiaa puhut 142. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisin tämän ongelman etukäteen ja annoin ns kenkää silloiselle naisystävälleni, juuri ennen kuin menin inttiin. Pysyin 3 kk putkeen "jossian hyvin kaukana" vapaaehtoisessa gineksessä (ts lomat vietettiin päivystävän yksikön tiloissa), en vastannut yhteenkään puheluun/suostunut ottamaan vastaan (silloin ei ollut kännyköitä) ja tietyllä käsialalla kirjoitetut kirjeet poltettiin suoraan avaamatta.

Uskoi se pimu kahden kuukauden jälkeen ettei hän ole elämäni nainen...

Vierailija
104/163 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:58"]Hei ap, ehkä siksi et tunnu empatian kukkaselta tai fiksuimmalta yksilöltä, koska väität että kaikki jotka ovat kanssasi eri mieltä joko a) eivät ole kokeneet itse rakkautta b) vihaavat nuoria naisia c) eivät ole kokeneet tilannetta, jossa ensin asutaan yhdessä ja sitten erillään, vieläpä alkuhuuman aikana.

Minä olen ja onhan se kovaa. Ymmärrän riutumisesi. Mutta kuule, kyllä se vi**ttaa sellaisessa tilanteessa olevaa, joka näkee sitä rakastaan kerran kahdessa kuussa, kun joku ei suostu myöntämään, että 2 vkoa on kuitenkin lyhyt aika ja se inttivuosikin lopulta. Jotkut taistelee, että voisivat edes joskus päästä sinne samaan maahan asumaan.

Tämä ei tarkoita, ettetkö sä saisi riutua, mutta suhteellisuudentaju voisi helpottaa sunkin fiiliksiäsi. Ja ainakin nyt yleisestä ymmärryksestä ei kannattaisi lähteä sanomaan, että muut (eri mieltä olevat) eivät ole kokeneet sun kamalaa kohtaloasi. Se kertoo ainakin jonkinlaisesta itsekeskeisyydestä tai suhteellisuudentajuttomuudesta.
[/quote] mikä helvetti sinä tai kukaan muu on sanomaan onko oikeutettu ikävöimään puolisoaan, vaikka olisi poissa vaikka vaan pari tuntia? Ne, jotka on päättänyt elää kaukosuhteessa, on ite vastuussa omasta vitutuksestaan. Intti on pakollinen paha, jota ei oikein voi itse valita tai vaikuttaa, jollei sitten mee jonnekki sivariin.

Vierailija
105/163 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:58"]Hei ap, ehkä siksi et tunnu empatian kukkaselta tai fiksuimmalta yksilöltä, koska väität että kaikki jotka ovat kanssasi eri mieltä joko a) eivät ole kokeneet itse rakkautta b) vihaavat nuoria naisia c) eivät ole kokeneet tilannetta, jossa ensin asutaan yhdessä ja sitten erillään, vieläpä alkuhuuman aikana.

[/quote] mikä helvetti sinä tai kukaan muu on sanomaan onko oikeutettu ikävöimään puolisoaan, vaikka olisi poissa vaikka vaan pari tuntia? Ne, jotka on päättänyt elää kaukosuhteessa, on ite vastuussa omasta vitutuksestaan. Intti on pakollinen paha, jota ei oikein voi itse valita tai vaikuttaa, jollei sitten mee jonnekki sivariin.
[/quote]
Toi on niin totta ja minä en oo tosiaankaan valinnu mitään kaukosuhdetta, eli en oo ikinä ruikuttanu tästä näkemisestä, paitsi nyt. 142 oli siinä oikeassa, että ehkä helpottaa ajatella muita, joilla miehet on poissa viikkoja tai kuukausia, mutta siitäkin suhteesta saa ihan vapaasti lähteä, jos ei kestä. -ap

Vierailija
106/163 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107/163 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:07"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:58"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"]Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi.   [/quote] sun tekstissä ainakin näkyy, että sun aivot ei varmaan koskaan tuu saavuttamaan täydellistä kehitystä, kun olet noin tampio :) [/quote]Samoin :) [/quote] minä en tässä väitä 20-vuotiasta MIESTÄ pojaksi ;) pikkupojat imee äitin tissiä, jota varmaan kovin moni 20-vuotias mies ei enää harrasta, uskaltaisin väittää. [/quote]20-vuotias mies :D Koita nyt jumalauta lukea nuo edelliset viestit :DD vai jankkaatko yksin samaa? Kyllä ne kaikki pojilta näyttävät ja kuulostavat, anteeksi jos kolahti :) [/quote] Hahah.. Voi sua pientä :D katkeroitunut 40 -vuotias korppikotkako siellä huutelee? Oon pahoilliu, kun et saanut ikinä kunnon mieheltä rakkautta. Päättelin sen tuosta yleistämisestäsi. Toivottavasti säkin löydät joskus sen loppuelämän rakkautesi :) -ap

[/quote] 22-vuotias. Kuulostaa hyvin teinille tyypilliseltä jauhaa loppuelämän rakkaudesta, kun suhteella on mittarissa peräti kaksi vuotta :DD Itse en voi vielä mitenkään tietää olenko löytänyt sellaista, osallahan miesmaku muuttuu aikuisena (25v-). Viisi vuotta olen seurustellut saman POJAN kanssa, hän samanikäinen :)

Vierailija
108/163 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:07"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:58"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"]Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi.   [/quote] sun tekstissä ainakin näkyy, että sun aivot ei varmaan koskaan tuu saavuttamaan täydellistä kehitystä, kun olet noin tampio :) [/quote]Samoin :) [/quote] minä en tässä väitä 20-vuotiasta MIESTÄ pojaksi ;) pikkupojat imee äitin tissiä, jota varmaan kovin moni 20-vuotias mies ei enää harrasta, uskaltaisin väittää. [/quote]20-vuotias mies :D Koita nyt jumalauta lukea nuo edelliset viestit :DD vai jankkaatko yksin samaa? Kyllä ne kaikki pojilta näyttävät ja kuulostavat, anteeksi jos kolahti :) [/quote] Hahah.. Voi sua pientä :D katkeroitunut 40 -vuotias korppikotkako siellä huutelee? Oon pahoillani, kun et saanut ikinä kunnon mieheltä rakkautta. Päättelin sen tuosta yleistämisestäsi. Toivottavasti säkin löydät joskus sen loppuelämän rakkautesi :) -ap

[/quote] 22-vuotias. Kuulostaa hyvin teinille tyypilliseltä jauhaa loppuelämän rakkaudesta, kun suhteella on mittarissa peräti kaksi vuotta :DD Itse en voi vielä mitenkään tietää olenko löytänyt sellaista, osallahan miesmaku muuttuu aikuisena (25v-). Viisi vuotta olen seurustellut saman POJAN kanssa, hän samanikäinen :)
[/quote]
Onkos meillä paljonkin ikäeroa, kun voidaan erotella teini ja aikuinen? Huimat 2 vuotta :D
En mä väittänyt, että mun nykyinen olis mun loppuelämän rakkaus, mutta kyllä on ihmisiä jotka ovat sen omansa löytäneet..
Onnea vaan teille, että olette pysyneet niinkin " kauan" (huom. 3 vuotta enemmän) yhdessä :D -ap
[/quote]Öö.. Mikä aikuinen? :D Minulla on kehitys kesken ihan niinkuin sinullakin. Ja olemme olleet kauan yhdessä? Kenen mielestä? -_-
[/quote]
"Kuulostaa hyvin teineille tyypilliseltä.." -ap

Vierailija
109/163 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:52"]No jos te olette seuraavat 50 vuotta yhdessä niin kyllä sie tämän yhden inttivuoden selviät...
[/quote]
Kyllä kestän :) valapäivänä nähdäänkin seuraavan kerran toivottavasti. -ap

Vierailija
110/163 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:04"]Ap oikeasti vaikuttaa nenäkkäältä ja itsekeskeiseltä. Siksi varmaan kaikki vittuilee.
[/quote]
Itsekeskeiseltä? Nenäkkäältä? Selitätkö tarkemmin? -ap

Vierailija
111/163 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten muita menossa katsomaan valaa? Esim. Kajaaniin? -ap

Vierailija
112/163 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:52"]No täällä nyt on naisia joille ois vaan kiva jos se mies ei olis kotona. Surullista jos suhde menee siihen ettei toista ikinä ikävöi jos toinen on poissa.

Ikävä on täysin luonnollista. Ihanaa on nähdä pitkän ajan jölkeen ja kun se intti on vihdoin ohi, se tuntuu aivan ihanalta. :)

Inttileski II/07
[/quote]
Juuri näin :) -ap

Vierailija
113/163 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on luonnollista että ikävöi toista, varsinkin jos erossa olemiseen ei ole tottunut. En kuitenkaan pidä siitä, että aloittaja ja muut ns. "ikävöijät" vähättelevät ketjussa toisin suhtautuvien ihmisten parisuhdetta. Se, että ei piehtaroi kaipuussa kun on erossa puolisostaan, ei merkitse sitä että olisi tunteeton ihminen tai parisuhde olisi ikävöijien parisuhdetta huonompi. Ihmiset vain ovat erilaisia tällaisissa asioissa ja erilaiset elämänkokemuksetkin muokkaavat omaa tapaa suhtautua erossa olemiseen ja sen aiheuttamiin tunteisiin. Ehkä aloittaja on vielä niin nuori, että tarvitsee mahdollisuuden vähätellä ja mitätöidä niitä, jotka eivät ikävöi yhtä voimakkaasti, jotta pystyisi paremmin hyväksymään oman ikävänsä? Toivottavasti ap kasvaa siitä yli. Ei ole häpeä ikävöidä. Mutta ei se myöskään ole aihe tehdä negatiivisia analyyseja muiden parisuhteista.

Vierailija
114/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:14"]Jösses, sitä joskus miettii, miten merimiesten eukot kestävät kuukausien erossa oloja kerralla, kun osalle tuntuu viikko olevan liikaa.

Itse en edes kestäisi suhdetta, jossa ei osata vähänkään vertaa erossa olla ilman itkua.
[/quote] kaikki ei ole niinkuin sinä, tiedäthän?

Vierailija
115/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh kyllä nämä inttilesket tiietään ;)

Vierailija
116/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla.
[/quote]
Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap
[/quote]

Käsittääkseni tuossa ei kehotettu pettämään, todettiin vain tosiasia. Ei tosin tarvitse odottaa vanhaksi kun jo kaduttaa. Rakastuminen menee yleensä ohi vuodessa, parissa.
[/quote]
Meillä on menossa alkuhuuma ja kaks vuotta ollaan oltu yhdessä. Ei ole mikään "tosiasia", että kaikki pettää intin aikana ja että niin pitäisi tehdä -ap
[/quote]

Osaatko yleensä lukea? Tosiasia on se, että tulet katumaan yhdessä miehessä roikkumistasi.

Vierailija
117/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Tällä palstalla ilkeillään ihan tahallaan.
Minunkin mies lähti taas armeijaan. Ei kyllä kovin pahalta tunnu, mutta hänellä tavoite päästä lentäjäksi puolustusvoimille eli periaatteessa jos pääsee niin hän on siellä aina.
Minulle tämä yksin olo ei ole vaikeaa muuten, mutta olen raskaana ja aiempien kokemuksien takia pelkään, että raskaudessa menee taas jokin pieleen. Armeijassa kuitenkin ollaan tietoisia raskaudesta, joten tarvittaessa saan puolisoni kiinni jos jotain sattuu.
-
Tottakai ero tuntuu ikävälle jos toista rakastaa eikä siihen ole tottunut. Tosin palstan mukaan täällä on paljon ihmisiä jotka toivoo vain puolisonsa olevan poissa mahdollisimman paljon.
-
Itse olen 22 ja mieheni 20. Hän on minulle mies, sillä hänessä todellakin on enemmän miestä kuin monissa paljon vanhemmissa.
Koita pärjäillä. Kyllä siihen tottuu ja hyvä parisuhde kestää erossa olemisenkin :)

Vierailija
118/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:42"]Haloo! Miksi hitossa alapeukutatte? -ap
[/quote] koska kummallista ruikuttaa ettei näe pariin päivään. T. Inttileski II/14
[/quote]
Täältä komppi
T. Inttileski I/13

Vierailija
119/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies??? Nulikka se on.

Vierailija
120/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:55"]Voi lässynlässyn, ota ittees niskasta kiinni ja lopeta ulina t: poikaystävällä tj332 [/quote] Niin on munkin poikaystävällä luultavasti vuosi edessä? Miksi pitäisi lopettaa ulina :D -ap [/quote] Siksi kun on ihan virun rasittavaa ja ärsyttävää tollanen turhanpäiväinen ulina. Kannattiko totuttaa ittensä siihen, että on 24/7 yhdessä sen kultsipuppelin kanssa? Ei kannattanu, sori, nyt joudut kärsimään. Muista vaan sit ettet märise sille poikkikselles hänen palatessaan inttiin: muutenkaan ei ole kiva palata kassulle loman jälkeen ja joku ulina vaan pahentaa sen oloa. -nro 10 [/quote] No ihmiset on valitettavasti erilaisia ja mä ulisen niin paljon ku haluan. Me ollaan asuttu vasta muutaman kuukauden yhdessä, niin onhan tää tosi outoa että joutuu tulemaan aina tyhjään kotiin. Sanoinkin, että tää pitää vaan kärsiä. -ap [/quote] Jestas. Minä asuin yksin melkein 10 vuotta. Ja sinä nyt kärsit tuossa ajassa. :D [/quote] Voi kuule. On ihan eri asia asua yksin sinkkuna, kuin että on tottunu asumaan miehen kanssa. -ap

[/quote]

Niin on. Silloin kun asuu yksin sinkkuna, on tosiaankin yksin. Ei ole ketään jota odottaa taas muutaman päivän kuluttua kotiin. Mitenköhän sinä sellaista kestäisit kun jo nyt yksinolo on sulle noin kova ja kärsimystä tuottava paikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä