On niin vaikeaa päästää mies takaisin inttiin lomien jälkeen..
Tiedän, että on vain kärsittävä tämä inttiaika. Silti niin haikeaa päästää toinen menemään takaisin armeijaan parin (ihanan) päivän jälkeen :/
Toisaalta, vain neljä päivää niin näkee taas toisen! Välillä on sitten näitä 2 viikkoa kiinni.
.
Onhan tämä systeemi parantunut ihan hirveesti siitä, että ennen tultiin kerran parissa kuukaudessa käymään lomilla.
Muita samassa tilanteessa?
Kommentit (163)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:58"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"]Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi. [/quote] sun tekstissä ainakin näkyy, että sun aivot ei varmaan koskaan tuu saavuttamaan täydellistä kehitystä, kun olet noin tampio :) [/quote]Samoin :) [/quote] minä en tässä väitä 20-vuotiasta MIESTÄ pojaksi ;) pikkupojat imee äitin tissiä, jota varmaan kovin moni 20-vuotias mies ei enää harrasta, uskaltaisin väittää.
[/quote]20-vuotias mies :D Koita nyt jumalauta lukea nuo edelliset viestit :DD vai jankkaatko yksin samaa? Kyllä ne kaikki pojilta näyttävät ja kuulostavat, anteeksi jos kolahti :)
[/quote]
Hahah.. Voi sua pientä :D katkeroitunut 40 -vuotias korppikotkako siellä huutelee? Oon pahoilliu, kun et saanut ikinä kunnon mieheltä rakkautta. Päättelin sen tuosta yleistämisestäsi. Toivottavasti säkin löydät joskus sen loppuelämän rakkautesi :) -ap
Joo sori, kännykällä kirjotin.. Siis oon pahoillani :D ja 123, et sitten keksinyt muuta kuin jankkausta? Ja kopioit suoraa vielä multa tuon yhden lauseen. En ymmärrä pointtiasi. -ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:13"]Mikä mies:D Finni naaminen poikanen.
[/quote]
Aijaa, kerrotko vielä onko finnejä 2 vai 10? Sinähän sen tiedät -ap
onneksi miehellä enää n.50 päivää jäljellä inttiä! Onhan tää ollu rankkaa, nyttenki ollut 3 viikkoa kiinni (on toisella paikkakunnalla armeijassa, joten ei voi edes käydä iltavapailla näkemässä). Mies joutunut olemaan nyt viimisen 4kk aikana vähintään joka toinen vklp kiinni, joten on kyllä välillä ollu hermo kireällä, ku ei tää yhteinen koti tunnu kodilta kun pitää vaan yksin täällä olla :D henk.kohtanen tilanteenikin on se, että koulua vaan iltaisin, ja päivät menee ikävöidessä... mutta muutama hassu viikko enää jäljellä ja saa palata normaaliin arkeen!! tsemppiä muillekki :)
t.inttileski II/14
Siis mitä nää kommentit on???? :D Miksi teillä on jotenki tarve hyökätä jonkun kimppuun, sen takia että hänellä on ikävä poikaystäväänsä joka on armeijassa?? Hei haloo aikuset ihmiset ja järki käteen....
Voih.. Tsemppii sullekin 128! Kyllä se siitä :) -ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:36"]Siis mitä nää kommentit on???? :D Miksi teillä on jotenki tarve hyökätä jonkun kimppuun, sen takia että hänellä on ikävä poikaystäväänsä joka on armeijassa?? Hei haloo aikuset ihmiset ja järki käteen....
[/quote]
Ei ne kato tiedä ikävästä yhtään mitään :D ja muutenkin, olenhan vasta 19 -vuotias, niin mammat ei tätä sulata. Mutta ilkeitä ihmisiä täällä on, vaikka väittävät itsejään realisteiksi. -ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:07"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:58"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"]Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi. [/quote] sun tekstissä ainakin näkyy, että sun aivot ei varmaan koskaan tuu saavuttamaan täydellistä kehitystä, kun olet noin tampio :) [/quote]Samoin :) [/quote] minä en tässä väitä 20-vuotiasta MIESTÄ pojaksi ;) pikkupojat imee äitin tissiä, jota varmaan kovin moni 20-vuotias mies ei enää harrasta, uskaltaisin väittää. [/quote]20-vuotias mies :D Koita nyt jumalauta lukea nuo edelliset viestit :DD vai jankkaatko yksin samaa? Kyllä ne kaikki pojilta näyttävät ja kuulostavat, anteeksi jos kolahti :) [/quote] Hahah.. Voi sua pientä :D katkeroitunut 40 -vuotias korppikotkako siellä huutelee? Oon pahoillani, kun et saanut ikinä kunnon mieheltä rakkautta. Päättelin sen tuosta yleistämisestäsi. Toivottavasti säkin löydät joskus sen loppuelämän rakkautesi :) -ap
[/quote] 22-vuotias. Kuulostaa hyvin teinille tyypilliseltä jauhaa loppuelämän rakkaudesta, kun suhteella on mittarissa peräti kaksi vuotta :DD Itse en voi vielä mitenkään tietää olenko löytänyt sellaista, osallahan miesmaku muuttuu aikuisena (25v-). Viisi vuotta olen seurustellut saman POJAN kanssa, hän samanikäinen :)
[/quote]
Onkos meillä paljonkin ikäeroa, kun voidaan erotella teini ja aikuinen? Huimat 2 vuotta :D
En mä väittänyt, että mun nykyinen olis mun loppuelämän rakkaus, mutta kyllä on ihmisiä jotka ovat sen omansa löytäneet..
Onnea vaan teille, että olette pysyneet niinkin " kauan" (huom. 3 vuotta enemmän) yhdessä :D -ap
[/quote]Öö.. Mikä aikuinen? :D Minulla on kehitys kesken ihan niinkuin sinullakin. Ja olemme olleet kauan yhdessä? Kenen mielestä? -_-
Ja taas tänään POIKAYSTÄVÄ lähtee takaisin inttiin kahdeksi viikoksi. Tuntuu, että alan jopa pikkuhiljaa tottua tähän.. :) suunnittelin jo ensi viikolle tekemistäkin -ap
No jos te olette seuraavat 50 vuotta yhdessä niin kyllä sie tämän yhden inttivuoden selviät...
Ap oikeasti vaikuttaa nenäkkäältä ja itsekeskeiseltä. Siksi varmaan kaikki vittuilee.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:25"]^ja jatkan edellistä, että aika paljon ihmisiä on kaukosuhteissa tai varsinki niin että näkee vain viikonloppuisin. Mut äkkiä se menee kun siihenkin vaan tottuu.
[/quote]
Ihana ihminen, kuka oletkaan :D joo av:lta pitäisi lähteä, jos haluaa hakea parempaa ilmapiiriä.
Mä oon huomannut, että ikävästä on ollut hyötyäkin ja se on mukavaa kun oma rakas on ollut pois viikon-kaksi, niin se tunne kun kun näkee taas :3
Poikaystävälle napsahti vuoden nakki, eli joulukuuhun tässä pitää odotella. Toivotaan, että menis suht nopeasti tämä aika. -ap
Olisit säkin mennyt inttiin, ei ois ollu aikaa inistä kun oisit ollut ksappareiden armoilla.
Minunkin poikaystäväni lähti kuun alussa inttiin. Eka kaks viikkoa oli kyl aika ikävä, mut nyt en jaksa enää ikävöidä :D saanpaha tehdä myös omia juttuja ihan rauhassa :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:36"]Minunkin poikaystäväni lähti kuun alussa inttiin. Eka kaks viikkoa oli kyl aika ikävä, mut nyt en jaksa enää ikävöidä :D saanpaha tehdä myös omia juttuja ihan rauhassa :)
[/quote]
Joo, mulla aikalailla sama. Ikävä yllättää yleensä vain sillon jos on ollut muutaman päivän niin yksinäinen ja ei ole saanut järkättyä itelle oikein tekemistä. Mulla ei siis ole täällä oikeastaan kavereita. Ne joko asuvat vähän liian kaukana, että joka päivä voisi nähdä, tai sitten ehtivät nähdä vain viikonloppuisin.
Oon niin onnellinen, ettei täällä ole ylimääräistä sotkijaa joka päivä sotkemassa!! :D en oo kertaakaan menettänyt hermoja, kun kuitenkin aina on omia sotkuja, jos jotain on.
-ap
Oho, sori typo. Siis "että joka päivä voisi nähdä" = "ettei joka päivä voisi nähdä"
No täällä nyt on naisia joille ois vaan kiva jos se mies ei olis kotona. Surullista jos suhde menee siihen ettei toista ikinä ikävöi jos toinen on poissa.
Ikävä on täysin luonnollista. Ihanaa on nähdä pitkän ajan jölkeen ja kun se intti on vihdoin ohi, se tuntuu aivan ihanalta. :)
Inttileski II/07
olenhan vasta 19 -vuotias, niin mammat ei tätä sulata. Mutta ilkeitä ihmisiä täällä on
Vink vink, et itsekään miltään empatian kukkaselta tuon perusteella vaikuta. Mulla ei ole kerrassaan mitään nuoria naisia vastaan. Tsemppiä kuitenkin inttiaikaan, kyllä se aika kuluu ja kunhan hieman totut, saatat jo alkaa nauttiakin yksinolosta, eikä sekään tarkoita, ettet ikävöisi poikaystävääsi. Ihminen vaan on sopeutuvainen, hyvä niin. Terv. "av-mamma"
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:07"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:58"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"]Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi. [/quote] sun tekstissä ainakin näkyy, että sun aivot ei varmaan koskaan tuu saavuttamaan täydellistä kehitystä, kun olet noin tampio :) [/quote]Samoin :) [/quote] minä en tässä väitä 20-vuotiasta MIESTÄ pojaksi ;) pikkupojat imee äitin tissiä, jota varmaan kovin moni 20-vuotias mies ei enää harrasta, uskaltaisin väittää. [/quote]20-vuotias mies :D Koita nyt jumalauta lukea nuo edelliset viestit :DD vai jankkaatko yksin samaa? Kyllä ne kaikki pojilta näyttävät ja kuulostavat, anteeksi jos kolahti :) [/quote] Hahah.. Voi sua pientä :D katkeroitunut 40 -vuotias korppikotkako siellä huutelee? Oon pahoillani, kun et saanut ikinä kunnon mieheltä rakkautta. Päättelin sen tuosta yleistämisestäsi. Toivottavasti säkin löydät joskus sen loppuelämän rakkautesi :) -ap
[/quote] 22-vuotias. Kuulostaa hyvin teinille tyypilliseltä jauhaa loppuelämän rakkaudesta, kun suhteella on mittarissa peräti kaksi vuotta :DD Itse en voi vielä mitenkään tietää olenko löytänyt sellaista, osallahan miesmaku muuttuu aikuisena (25v-). Viisi vuotta olen seurustellut saman POJAN kanssa, hän samanikäinen :)
[/quote]
Onkos meillä paljonkin ikäeroa, kun voidaan erotella teini ja aikuinen? Huimat 2 vuotta :D
En mä väittänyt, että mun nykyinen olis mun loppuelämän rakkaus, mutta kyllä on ihmisiä jotka ovat sen omansa löytäneet..
Onnea vaan teille, että olette pysyneet niinkin " kauan" (huom. 3 vuotta enemmän) yhdessä :D -ap