On niin vaikeaa päästää mies takaisin inttiin lomien jälkeen..
Tiedän, että on vain kärsittävä tämä inttiaika. Silti niin haikeaa päästää toinen menemään takaisin armeijaan parin (ihanan) päivän jälkeen :/
Toisaalta, vain neljä päivää niin näkee taas toisen! Välillä on sitten näitä 2 viikkoa kiinni.
.
Onhan tämä systeemi parantunut ihan hirveesti siitä, että ennen tultiin kerran parissa kuukaudessa käymään lomilla.
Muita samassa tilanteessa?
Kommentit (163)
Enemmän noissa parikymppisissä tuntuu olevan miestä kuin monissa 30+ Ukoissa jotka läähättävät teinien perään ja ruikuttavat kun vaimo vaatii kotitöitä ja lapsia pitäsi hoitaa ja vittu kun haluun ryyppäämään ja jos petän vaimoa niin se on vaimon syy. Ja kyse ei ole vanhentumisesta vaan kasvatuksesta. Nämä on yleensä lapsesta asti olleet tämmöisiä kunnioittavia "miehiä". Minusta vastuullinen, ahkera, hyvin kasvatettu, puolisoaan kunnioittava ja joissain tapauksissa myös jo isänä oleva ja vielä hyvänä sellaisena oleva nuori mies on todellakin MIES. Mutta samaa en sanoisi näistä joistakin vanhemmista ruikuttajista. Meillä päin muuten jo 16+ nuoret on miehiä ja naisia ja suurin osa osaa käyttäytyäkkin sellaisena. Ap puolisoineen on jo täysi-ikäisiä kuten mainitsi ja kyllä 18 vuotiaistakin puhutaan jo miehinä (nyt esimerkkinä vaikka lehdissä ja uutisissa). Ja 18 täyttäneet voivat olla jo naimisissa joten myös tällöin voidaan puhua miehestä, sillä harvoin myöskään puhutaan että minun aviomieheni sitä ja tätä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:32"]Onko sun poikaystävä mennyt armeijaan vasta nyt tämän vuoden puolella? Jos on, niin lohdutan sillä, että tähän kyllä tottuu aika hyvin! Munkin mies on on nyt armeijassa ja aluksi tuntui pahalta, mutta nykyään viikot menevät nopeasti omia juttuja touhuillessa. Tietenkin on ikävä välillä, mutta nykytilanne tuntuu tosi helpolta, kun mies pääsee joka viikonloppu lomille - tuossa syksyllä oli RUK:ssa kolmen viikon kiinniolo, ja se kyllä aika hyvin karaisi tähän yksinoloon :D
Koita keksiä kaikkia omia harrastuksia, mäkin oon aloittanut kaksi vanhaa urheiluharrastusta uudelleen. Lisäksi luen myös pääsykokeisiin ja käyn töissä, joten ei tässä kauheasti aikaakaan ole ikävöidä. Tuntuu jopa, että tän pääsykokeisiin pänttäyksen kanssa inttileskeys sopii tosi hyvin - viikolla on kova kiire päntätä hullun lailla, että sit viikonlopun voi pitää hyvällä omallatunnolla vapaata. Tosi tehokasta :D
[/quote]
Joo, 5.1 lähti inttiin :)
3 viikkoa kiinni?? No sen aikana ehti varmasti kasvaa ikävä aikamoiseksi!
Mä kans ootan, että saisin töitä ja pitäis se ammatti/opiskelupaikka jo päättää, mutta sekin on vähän vaiheessa vielä(kin). Pääsykokeisiin lukuhan ois ihan hyvä ajanviettotapa :)
Aloin jo miettimään sitäkin, että alkaisin käydä salilla, nyt kun on liikaa omaa aikaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla. [/quote] Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap
[/quote] kahdella melalla soudetaan jo tasapainon vuoksi,
[/quote]
Melalla kyllä melotaan ja hyvinkin usein yhdellä. Sä puhut airoista.
[/quote]
Juu, mulle riittää se yksi ja ainut tuttu mela, millä melon :D mihin sitä toista melaa edes tarvii, koska onhan se ny tutumpaa ja turvallisempaa meloa sillä, millä on ennenkin melonut -ap
104, kiitos sullekin tsempeistä :) ja jos oikeasti rakastaa, niin kyllä se ikävä tulee helposti, oli ikä mikä tahansa! -ap
En ole itse ollut inttileski mutta paljon miespuolisia ystäviä omaavana olen kyllä kuullut noita juttuja ja kuulemma ne miehet ei siellä ehdi pahemmin ikävöimään, ainakaan alkupuolella kun kaikki on uutta ja jännää.
Vähän kuin lasten kesäleiri, ei ne ehdi ikävöidä joten ehkä jopa ikävämpi siellä olla jos muija kotoa koko ajan lähettää viestiä ja kuulumisia.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:58"]Itseä ärsyttää nää ruikutukset kun oon ite elänyt 2,5 vuotta kaukosuhteessa. Tälä hetkellä nähään about kerran kuukaudessa tilanteen vuoksi. Tänä vuonna tarkoitus muuttaa yhteen onneksi.
Joten yhyyyy ompa kamalaa jos ei näe poikaystävää muutamaan päivään, huhhuh... Välimatka voi vahvistaa teiän suhdetta joten ajattele positiivisesti.
[/quote]
Kaikki ei oo niin kuin sä, joten ei tarvitse vähätellä muiden ikävää. Et tiedä, millaista on elää samassa kodissa ja sitten yhtäkkiä periaatteessa yksin. En jaksaisi jankata, mutta luitko mitään viestejä tästä ketjusta? 2 viikkoa on melko paha, mutta 4 päivää ei ja kyllä tähän tottuu. Niin ja välimatka vahvistaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:22"]intissä ei oo miehiä vaan poikia
[/quote]
Koita nyt jumalauta lukea nuo edelliset viestit :DD vai jankkaatko yksin samaa? -ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:16"]Voin kertoo, että musta oli ihanaa kun mies oli intissä. Sain asua yksin ekaa kertaa ja nautin siitä yksinäisyydestä niin kauan kuin sitä kesti. En silleen hirveästi ikävöinyt koko miestä, tietysti oli mälsää aina kun sen piti lähteä mutta ei sitä ehtinyt ikävöidä, kun kävi töissä ja töiden jälkeen jaksoi ehkä just ja just laittaa ruokaa, vastata miehen puheluun ja mennä nukkumaan.
nykyaikana ne kuitenkin pystyy soittelemaan lähes joka ilta ja laittaa viestiäkin välillä. Eri asia jos ei olis mitään kommunikaatiota, sillon ehkä tuliskin ikävä, mut en mä edes kärsinyt koko intistä. Tietysti olin aina ilonen kun mies tuli kotiin ja mieluummin asun miehen kanssa, kuin yksin, mutta ei se ollu mulle eikä meidän suhteelle mikään suuri koetus. Silloin tuli ikävä, kun ei puheluita tullut esim viikkoon jos olivat jossain metässä tai muuta, sen voin myöntää.
Oon varmaan hirvee, kun en ikävöinyt. Luin sillon, kun tää oli mulle ajankohtaista, jotain näitä Demin inttilesket-keskusteluja ja pyörittelijöitä päätäni että miten dorkia nää on, miten ne jaksaa. Ihan ku siinä olis jotain ihmeellistä olla "inttileski". Sit ne kirjoitteli että voi hitsi Pertti on nyt vklp kiinni ja Urholla on tj vielä 56. Ketä kiinnostaaaaa. Ainoat ihmiset, joita inttijutut kiinnostaa on a) ne, jotka siellä on parhaillaan b) inttileskiksi tunnistautuvat c) inttiin menossa olevat ja d) intistä juuri päässeet.
[/quote]
Niin, meitä on moneksi :) ymmärrän, ettei sulla ehtinyt tulla ikävä töiden ja muiden juttujen ohella. Itekin haluaisin niin paljon töihin, että sais välillä jotain muutakin ajateltavaa ja varsinkin tekemistä. Ei tää ikävä oo nyt ollut edes paha, kun on voinut joka päivä soittaa ja ylihuomenna se on jo täällä takasin :) -ap
Jos rakastaa, on myös normaalia ikävöidä. Itsellä kaatui suhde armeijan aikana. Tosin sillä ei ollut tekemistä paskan suhteen kanssa. Kyllä sen jo siitä huomasi, kun nautti omasta ajasta ja odotti aina että jätkä lähtis takaisin intiin. Siitä jätkästä ei voinut puhua että olisi mies eikä voi edelleenkään. Nykyinen puolisoni on 2v nuorempi ja huomattavasti enemmän mies kuin tämä ex. Av mammojen hyvä huudella ettei 20v voi olla mies. Jatkuvasti nämä reilu 30 vuotiaat itkee kun mies ei pistä tikkua ristiin ja katselee vaan 10v nuorempia ja ei hoida lasta, ja ei tee sitä ja syö vanukkaat ja mitä lie paskaa. Ei ne ole miehiä, ne on niitä kakaroita ja paskoja :)
Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"]Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi.
[/quote] sun tekstissä ainakin näkyy, että sun aivot ei varmaan koskaan tuu saavuttamaan täydellistä kehitystä, kun olet noin tampio :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"]Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi. [/quote] sun tekstissä ainakin näkyy, että sun aivot ei varmaan koskaan tuu saavuttamaan täydellistä kehitystä, kun olet noin tampio :)
[/quote]Samoin :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"]Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi. [/quote] sun tekstissä ainakin näkyy, että sun aivot ei varmaan koskaan tuu saavuttamaan täydellistä kehitystä, kun olet noin tampio :)
[/quote] minä en tässä väitä 20-vuotiasta MIESTÄ pojaksi ;) pikkupojat imee äitin tissiä, jota varmaan kovin moni 20-vuotias mies ei enää harrasta, uskaltaisin väittää.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:58"]
[/quote] minä en tässä väitä 20-vuotiasta MIESTÄ pojaksi ;) pikkupojat imee äitin tissiä, jota varmaan kovin moni 20-vuotias mies ei enää harrasta, uskaltaisin väittää.
[/quote] aivot kyllä kehittyvät tosiaan 25-vuotiaaksi asti, mutta se ei tarkoita sitä, että alle kaksikymppinen on lapsi. Täysi-ikäinen, eli 18-vuotias luetaan kuule ihan aikuiseksi, mieheksi tai naiseksi, vaikket sinä siitä tykkäisikään.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:58"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"]Mies? ;DDD 20v on pieni poika. Lapsellista inistä henkisestä iästä kun aivojen kehitys on vielä joka tapauksessa kesken, mikä näkyy sinunkin tekstissäsi. [/quote] sun tekstissä ainakin näkyy, että sun aivot ei varmaan koskaan tuu saavuttamaan täydellistä kehitystä, kun olet noin tampio :) [/quote]Samoin :) [/quote] minä en tässä väitä 20-vuotiasta MIESTÄ pojaksi ;) pikkupojat imee äitin tissiä, jota varmaan kovin moni 20-vuotias mies ei enää harrasta, uskaltaisin väittää.
[/quote]20-vuotias mies :D Koita nyt jumalauta lukea nuo edelliset viestit :DD vai jankkaatko yksin samaa? Kyllä ne kaikki pojilta näyttävät ja kuulostavat, anteeksi jos kolahti :)
Noita inttiaikoja tulee vielä joskus ikävä, usko pois.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:53"]Noita inttiaikoja tulee vielä joskus ikävä, usko pois.
[/quote]
Voi olla, vaikka siltä ei nyt tunnukaan :D -ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:56"]ootko oikeesti vähän yksinkertanen?
[/quote]
Aijaa, no kun oot noin viisas niin kerro lisää.. -ap
CrazyStupidLove