Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin vaikeaa päästää mies takaisin inttiin lomien jälkeen..

Vierailija
19.01.2015 |

Tiedän, että on vain kärsittävä tämä inttiaika. Silti niin haikeaa päästää toinen menemään takaisin armeijaan parin (ihanan) päivän jälkeen :/
Toisaalta, vain neljä päivää niin näkee taas toisen! Välillä on sitten näitä 2 viikkoa kiinni.
.
Onhan tämä systeemi parantunut ihan hirveesti siitä, että ennen tultiin kerran parissa kuukaudessa käymään lomilla.
Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:42"]

Haloo! Miksi hitossa alapeukutatte? -ap

[/quote]

Jotenkin on vaan niin väsynyttä tuollainen täysin turhasta ruikuttaminen. Et ehdi kunnolla edes ikävöimään kun jo taas näette. Miten te valittajateinit selviätte aikuisuudesta ja paljon muutaman päivän eroa isommista haasteista sitten aikanaan. Huolestuttavaa.

Vierailija
62/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:16"]

On kyl todella ärsyttävän oloinen tuo ap, uliuli kun on niin vaikeaa. Mietipä kaks kertaa millaista sillä kultsipuppelillas on siellä intissä ja ymmärrä olla hiljaa. Sillä on vaikeampaa siellä kuin sulla kotona.

[/quote]

Paskat sillä vaikeaa ole. Varmaan nauttii, kun kerrankin voi olla vapaalla toisesta.
[/quote]
Mua itkettää ihan kirjaimellisesti teidän ilkeät kommentit. Miten voi olla noin pahansuopia ihmisiä? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:16"] On kyl todella ärsyttävän oloinen tuo ap, uliuli kun on niin vaikeaa. Mietipä kaks kertaa millaista sillä kultsipuppelillas on siellä intissä ja ymmärrä olla hiljaa. Sillä on vaikeampaa siellä kuin sulla kotona. [/quote] Paskat sillä vaikeaa ole. Varmaan nauttii, kun kerrankin voi olla vapaalla toisesta. [/quote] Mua itkettää ihan kirjaimellisesti teidän ilkeät kommentit. Miten voi olla noin pahansuopia ihmisiä? -ap

[/quote]

Ei ilkeitä vaan realisteja.

Vierailija
64/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla.
[/quote]
Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap
[/quote]

Käsittääkseni tuossa ei kehotettu pettämään, todettiin vain tosiasia. Ei tosin tarvitse odottaa vanhaksi kun jo kaduttaa. Rakastuminen menee yleensä ohi vuodessa, parissa.

Vierailija
65/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et kestä saamiasi kommentteja, ei kannata enää palata AV:lle...

Vierailija
66/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"] [quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla. [/quote] Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap [/quote] Anna mennä! Kaikki niin tekee! Mitä luulet sun kultasi tekevän siellä intissä iltalomien aikaan? Joo kyllä... Intinkamppeet päällä se panee, jotakin paikallista tyttöstä. Sori jos satutti mutta näin se menee.  [/quote] Tiedän, että kuulostaa kliseiseltä, mutta tunnen mun poikaystävän ja hänen perheen tosi hyvin. Mä tiedän, ettei se pane siellä kuule yhtään ketään.. Tai ehkä siinä tapauksessa, jos se on muuttunu homoksi, koska naisia siellä niiden tuvassa ei ole. -ap

[/quote]

:D  Kuule intissä pyörii iltalomat. Silloin mennään pois sieltä kasarmilta ja tehdään vaikka mitä. Esim. harrastetaan yhdyntää vastakkaisensukupuolen kanssa... TAI voihan sitä kokeilla samankin sukupuolen kanssa.
[/quote]
Ootko jotenkin vajaa? :D siis totta kai niillä on iltalomia ja ties mitä, mutta tarkoittaako se automaattisesti pettämistä? Oon pahoillani jos sun omalle kohdalle on sattunu sellanen jätkä, mut toi on jo yleistämistä -ap

Vierailija
67/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla.
[/quote]
Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap
[/quote]

Käsittääkseni tuossa ei kehotettu pettämään, todettiin vain tosiasia. Ei tosin tarvitse odottaa vanhaksi kun jo kaduttaa. Rakastuminen menee yleensä ohi vuodessa, parissa.
[/quote]
Meillä on menossa alkuhuuma ja kaks vuotta ollaan oltu yhdessä. Ei ole mikään "tosiasia", että kaikki pettää intin aikana ja että niin pitäisi tehdä -ap

Vierailija
68/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:09"] [quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"] [quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla. [/quote] Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap [/quote] Anna mennä! Kaikki niin tekee! Mitä luulet sun kultasi tekevän siellä intissä iltalomien aikaan? Joo kyllä... Intinkamppeet päällä se panee, jotakin paikallista tyttöstä. Sori jos satutti mutta näin se menee.  [/quote] Tiedän, että kuulostaa kliseiseltä, mutta tunnen mun poikaystävän ja hänen perheen tosi hyvin. Mä tiedän, ettei se pane siellä kuule yhtään ketään.. Tai ehkä siinä tapauksessa, jos se on muuttunu homoksi, koska naisia siellä niiden tuvassa ei ole. -ap [/quote] :D  Kuule intissä pyörii iltalomat. Silloin mennään pois sieltä kasarmilta ja tehdään vaikka mitä. Esim. harrastetaan yhdyntää vastakkaisensukupuolen kanssa... TAI voihan sitä kokeilla samankin sukupuolen kanssa. [/quote] Ootko jotenkin vajaa? :D siis totta kai niillä on iltalomia ja ties mitä, mutta tarkoittaako se automaattisesti pettämistä? Oon pahoillani jos sun omalle kohdalle on sattunu sellanen jätkä, mut toi on jo yleistämistä -ap

[/quote]

Eikun minä olen mies. Intin kävin jo... Tiedän mitä se on.

Vierailija
69/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette noin ilkeitä ap:lle? Kyllä miestään saa ikävöidä. Mulla oli ihan sama tilanne, silloin kun mun mies kävi intin. Tästä jo useampi vuosi aikaa, mutta muistan oikein hyvin sen kauhean ikävän silloin. Ollaan myös kuin paita ja perse. Koskaan ei olla inttiä lukuun ottamatta oltu erossa toisistamme paria yötä enempää. Mun mies oli onneksi armeijan harmaissa vain puoli vuotta, sekin tuntui ikuisuudelta silloin :D mutta kyllä se aika siitä menee ja tuo aika luultavasti vain vahvistaa suhdettanne. Kyllä sinä selviät, tsemppiä! Äläkä välitä noista idiootti kommenteista.

Vierailija
70/163 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:17"]MIES : DDDDD
[/quote]
Ahhahaha! Joo niinpä! Eiku mitä? Paljonko sulta löytyy henkistä ikää? -ap

Vierailija
71/163 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin laittanut otsikkoon sanan "poikaystävä" tai lyhentänyt sen "poikkis", niin ois tullut vielä enemmän nauravia ja pilkkaavia vastauksia. Mikä teitä vaivaa ihan oikeesti? Mikään ei kelpaa -ap

Vierailija
72/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:01"]Loistava keino saada lisää alapeukkuja on kysellä, miksi saa alapeukkuja. Lisäksi vaikutat rasittavalta.
[/quote]Joo ! Melkein kuulen muijan ininän korvissa :D
[/quote]
Onneks mä en kuule sun xdd piti tulla inisemään tänne

Vierailija
73/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syyttää varmaan menkkoja, mutta purskahdin itkuun kun haistoin miehen paitaa :'D ihana tutun deodorantin tuoksu -ap

Vierailija
74/163 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun poikaystävä mennyt armeijaan vasta nyt tämän vuoden puolella? Jos on, niin lohdutan sillä, että tähän kyllä tottuu aika hyvin! Munkin mies on on nyt armeijassa ja aluksi tuntui pahalta, mutta nykyään viikot menevät nopeasti omia juttuja touhuillessa. Tietenkin on ikävä välillä, mutta nykytilanne tuntuu tosi helpolta, kun mies pääsee joka viikonloppu lomille - tuossa syksyllä oli RUK:ssa kolmen viikon kiinniolo, ja se kyllä aika hyvin karaisi tähän yksinoloon :D

Koita keksiä kaikkia omia harrastuksia, mäkin oon aloittanut kaksi vanhaa urheiluharrastusta uudelleen. Lisäksi luen myös pääsykokeisiin ja käyn töissä, joten ei tässä kauheasti aikaakaan ole ikävöidä. Tuntuu jopa, että tän pääsykokeisiin pänttäyksen kanssa inttileskeys sopii tosi hyvin - viikolla on kova kiire päntätä hullun lailla, että sit viikonlopun voi pitää hyvällä omallatunnolla vapaata. Tosi tehokasta :D

Vierailija
75/163 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin kun ruokutat ettet nää neljään päiväön huoh

Vierailija
76/163 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:00"]Alapeukutin kun ruokutat ettet nää neljään päiväön huoh
[/quote]
Ei se ollut se pointti. Luitko viestejä yhtään aloitusta pidemmälle? 4 päivää on lyhyt aika, mutta 2 viikkoa on jo aika paljon mulle -ap

Vierailija
77/163 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla. [/quote] Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap

[/quote] kahdella melalla soudetaan jo tasapainon vuoksi,

Vierailija
78/163 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:05"]Se on poika vai seukkaatko pedarin kaa?
[/quote]
Tiedätkö ihan varmasti mikä on pedari? Se tykkää lapsista. Ollaan ihan kuules täysikäsiä ja saan kutsua sitä mieheksi niin paljon ku haluan :D -ap

Vierailija
79/163 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla. [/quote] Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap

[/quote] kahdella melalla soudetaan jo tasapainon vuoksi,

[/quote]

Melalla kyllä melotaan ja hyvinkin usein yhdellä. Sä puhut airoista.

Vierailija
80/163 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä taas järkyttävän typeriä kommentteja. Ei tosin yllätä tämän palstan tuntien...

Mutta asiaan, tsemppiä ap:lle! Itse en ole ollut koskaan inttileskenä, mutta tiedän tuon ikävän tunteen koska oma miesystäväni oli koko viime kesän toisella paikkakunnalla töissä. Tuli toki aina välillä viikonlopuiksi kotiin, mutta viikot tuntuivat niin raastavan yksinäisiltä, kun oli tottunut toisen seuraan. Yli neljä vuotta meillä siis suhdetta takana ja noin kolmekymppisiä ollaan, joten emme ole edes enää mitään teinejä rakkauden ensihuumassa. Ja silti ikävä oli hirmuinen!

Taitavat nämä alapeukuttajat ja negatiivisesti kommentoineet olla vain katkeria, kun eivät koskaan ole saaneet kokea oikeaa rakkautta ja hyvää, tiivistä parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän