Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin vaikeaa päästää mies takaisin inttiin lomien jälkeen..

Vierailija
19.01.2015 |

Tiedän, että on vain kärsittävä tämä inttiaika. Silti niin haikeaa päästää toinen menemään takaisin armeijaan parin (ihanan) päivän jälkeen :/
Toisaalta, vain neljä päivää niin näkee taas toisen! Välillä on sitten näitä 2 viikkoa kiinni.
.
Onhan tämä systeemi parantunut ihan hirveesti siitä, että ennen tultiin kerran parissa kuukaudessa käymään lomilla.
Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla. [/quote] Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap

[/quote]

Anna mennä! Kaikki niin tekee! Mitä luulet sun kultasi tekevän siellä intissä iltalomien aikaan? Joo kyllä... Intinkamppeet päällä se panee, jotakin paikallista tyttöstä. Sori jos satutti mutta näin se menee. 

Vierailija
42/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:01"]Loistava keino saada lisää alapeukkuja on kysellä, miksi saa alapeukkuja. Lisäksi vaikutat rasittavalta.
[/quote]Joo ! Melkein kuulen muijan ininän korvissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:55"]Voi lässynlässyn, ota ittees niskasta kiinni ja lopeta ulina t: poikaystävällä tj332
[/quote]
Niin on munkin poikaystävällä luultavasti vuosi edessä? Miksi pitäisi lopettaa ulina :D -ap
[/quote]
Siksi kun on ihan virun rasittavaa ja ärsyttävää tollanen turhanpäiväinen ulina. Kannattiko totuttaa ittensä siihen, että on 24/7 yhdessä sen kultsipuppelin kanssa? Ei kannattanu, sori, nyt joudut kärsimään. Muista vaan sit ettet märise sille poikkikselles hänen palatessaan inttiin: muutenkaan ei ole kiva palata kassulle loman jälkeen ja joku ulina vaan pahentaa sen oloa.
-nro 10
[/quote]
No ihmiset on valitettavasti erilaisia ja mä ulisen niin paljon ku haluan. Me ollaan asuttu vasta muutaman kuukauden yhdessä, niin onhan tää tosi outoa että joutuu tulemaan aina tyhjään kotiin. Sanoinkin, että tää pitää vaan kärsiä. -ap

Vierailija
44/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy inttiä = lapsi/poika eikä mikään mies.

Vierailija
45/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:55"]Voi lässynlässyn, ota ittees niskasta kiinni ja lopeta ulina t: poikaystävällä tj332
[/quote]
Niin on munkin poikaystävällä luultavasti vuosi edessä? Miksi pitäisi lopettaa ulina :D -ap
[/quote]
Siksi kun on ihan virun rasittavaa ja ärsyttävää tollanen turhanpäiväinen ulina. Kannattiko totuttaa ittensä siihen, että on 24/7 yhdessä sen kultsipuppelin kanssa? Ei kannattanu, sori, nyt joudut kärsimään. Muista vaan sit ettet märise sille poikkikselles hänen palatessaan inttiin: muutenkaan ei ole kiva palata kassulle loman jälkeen ja joku ulina vaan pahentaa sen oloa.
-nro 10
[/quote]
No ihmiset on valitettavasti erilaisia ja mä ulisen niin paljon ku haluan. Me ollaan asuttu vasta muutaman kuukauden yhdessä, niin onhan tää tosi outoa että joutuu tulemaan aina tyhjään kotiin. Sanoinkin, että tää pitää vaan kärsiä. -ap
[/quote]

Jestas. Minä asuin yksin melkein 10 vuotta. Ja sinä nyt kärsit tuossa ajassa. :D

Vierailija
46/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla. [/quote] Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap

[/quote]

Anna mennä! Kaikki niin tekee! Mitä luulet sun kultasi tekevän siellä intissä iltalomien aikaan? Joo kyllä... Intinkamppeet päällä se panee, jotakin paikallista tyttöstä. Sori jos satutti mutta näin se menee. 
[/quote]
Tiedän, että kuulostaa kliseiseltä, mutta tunnen mun poikaystävän ja hänen perheen tosi hyvin. Mä tiedän, ettei se pane siellä kuule yhtään ketään.. Tai ehkä siinä tapauksessa, jos se on muuttunu homoksi, koska naisia siellä niiden tuvassa ei ole. -ap

Vierailija
47/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:55"]Voi lässynlässyn, ota ittees niskasta kiinni ja lopeta ulina t: poikaystävällä tj332
[/quote]
[/quote]
-nro 10
[/quote]
[/quote]

Jestas. Minä asuin yksin melkein 10 vuotta. Ja sinä nyt kärsit tuossa ajassa. :D
[/quote]
Voi kuule. On ihan eri asia asua yksin sinkkuna, kuin että on tottunu asumaan miehen kanssa. -ap

Vierailija
48/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet tapetoinut huoneesi seinät poikkiksen kuvilla? Ja pommitat sitä koko ajan viesteillä? Ja iniset koko ajan ja kaikille, miten ka-ma-laa on, kun ihkupoikkis on intissä?

Vierailija
49/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"]Meillä taas tilanne että itse lähden kohta kohti kasarmia ja poikaystävä jää yksin taas pariksi viikoksi.. Mutta hyvillä mielin itse menen takaisin, aika menee kuitenkin nopeasti :) tietenkin on vähän ikävä mutta eipä tämä lopullista ole.
[/quote]
Noniin! :) tsemppiä sulle sinne! -ap

Vierailija
50/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:49"]

Tiedän, että on vain kärsittävä tämä inttiaika. Silti niin haikeaa päästää toinen menemään takaisin armeijaan parin (ihanan) päivän jälkeen :/ Toisaalta, vain neljä päivää niin näkee taas toisen! Välillä on sitten näitä 2 viikkoa kiinni. . Onhan tämä systeemi parantunut ihan hirveesti siitä, että ennen tultiin kerran parissa kuukaudessa käymään lomilla. Muita samassa tilanteessa?

[/quote]

Luuletko että se loppu elämänsä on siellä ? Onhan teillä koko loppuelämä aikaa ja sulle pakollinen palvelus on kuin maailmanloppu . Reilumpaa olis jos naisetki pakotettais sinne sivariin niin olis monella inttileskellä hyödyllisempääkin tekemistä kun bailata ja lipitellä lonkeroa lähibaarissa kun mies painaa vähillä yönunilla syöksyen pitkin metsiä kiväärin kanssa

Vierailija
51/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:10"]Kai olet tapetoinut huoneesi seinät poikkiksen kuvilla? Ja pommitat sitä koko ajan viesteillä? Ja iniset koko ajan ja kaikille, miten ka-ma-laa on, kun ihkupoikkis on intissä?
[/quote]
En tosiaan vaivaa ketään näillä jutuilla, koska tiedän että se on erittäin rasittavaa ja tiedän, että pian taas nähdään. Tänne halusin purkaa tuntoja, mutta ei näköjään tarvi purkaa enää. Yritän pitää kaiken sisällä.. -ap

Vierailija
52/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, sitä joskus miettii, miten merimiesten eukot kestävät kuukausien erossa oloja kerralla, kun osalle tuntuu viikko olevan liikaa.

Itse en edes kestäisi suhdetta, jossa ei osata vähänkään vertaa erossa olla ilman itkua.

Vierailija
53/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"]

[/quote]

[/quote]

Itse olin top 5 vähiten lomilla listassa armeijan lopussa koko patteristossa. En kyllä pannut ketään muuta sillon kun oli säätöä erään tytön kanssa koko intin aikana vaikka ei edes seurusteltu vakavasti mutta halusin tehdä hyvän vaikutuksen tähän tyttöön. Mitä itse isket niitä itevarmoja pelimiehiä jotka pettää. Sitä niittää mitä kylvää!!!

Vierailija
54/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:49"]

Tiedän, että on vain kärsittävä tämä inttiaika. Silti niin haikeaa päästää toinen menemään takaisin armeijaan parin (ihanan) päivän jälkeen :/ Toisaalta, vain neljä päivää niin näkee taas toisen! Välillä on sitten näitä 2 viikkoa kiinni. . Onhan tämä systeemi parantunut ihan hirveesti siitä, että ennen tultiin kerran parissa kuukaudessa käymään lomilla. Muita samassa tilanteessa?

[/quote]

Luuletko että se loppu elämänsä on siellä ? Onhan teillä koko loppuelämä aikaa ja sulle pakollinen palvelus on kuin maailmanloppu . Reilumpaa olis jos naisetki pakotettais sinne sivariin niin olis monella inttileskellä hyödyllisempääkin tekemistä kun bailata ja lipitellä lonkeroa lähibaarissa kun mies painaa vähillä yönunilla syöksyen pitkin metsiä kiväärin kanssa
[/quote]
En luule, ja sanoin sen jo. Toivottavasti tärppäis nyt töitä, että tulis jotain järkevää tekemistä! :) -ap

Vierailija
55/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl todella ärsyttävän oloinen tuo ap, uliuli kun on niin vaikeaa. Mietipä kaks kertaa millaista sillä kultsipuppelillas on siellä intissä ja ymmärrä olla hiljaa. Sillä on vaikeampaa siellä kuin sulla kotona.

Vierailija
56/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttanen sentään, oliko tuo AP tosissaan? Luulin vitsiksi , ja kirjoitin sille vielä "voimaannuttavan" vastauksen.

Vierailija
57/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:16"]

On kyl todella ärsyttävän oloinen tuo ap, uliuli kun on niin vaikeaa. Mietipä kaks kertaa millaista sillä kultsipuppelillas on siellä intissä ja ymmärrä olla hiljaa. Sillä on vaikeampaa siellä kuin sulla kotona.

[/quote]

Paskat sillä vaikeaa ole. Varmaan nauttii, kun kerrankin voi olla vapaalla toisesta.

Vierailija
58/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
59/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"]

[/quote]

[/quote]

Itse olin top 5 vähiten lomilla listassa armeijan lopussa koko patteristossa. En kyllä pannut ketään muuta sillon kun oli säätöä erään tytön kanssa koko intin aikana vaikka ei edes seurusteltu vakavasti mutta halusin tehdä hyvän vaikutuksen tähän tyttöön. Mitä itse isket niitä itevarmoja pelimiehiä jotka pettää. Sitä niittää mitä kylvää!!!
[/quote]
No niinpä! Ei kaikki petä, eikä halua pettää. -ap

Vierailija
60/163 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:59"] [quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Mitä ihmettä? Sulla on kaks viinkoo aikaa tehdä mitä haluat. Vanhana sitten kaduttaa kun järveä ei ole soudettu kuin yhdellä melalla. [/quote] Ai, että pettäisin mun rakasta? Vittu että on idiootteja ihmisiä. -ap [/quote] Anna mennä! Kaikki niin tekee! Mitä luulet sun kultasi tekevän siellä intissä iltalomien aikaan? Joo kyllä... Intinkamppeet päällä se panee, jotakin paikallista tyttöstä. Sori jos satutti mutta näin se menee.  [/quote] Tiedän, että kuulostaa kliseiseltä, mutta tunnen mun poikaystävän ja hänen perheen tosi hyvin. Mä tiedän, ettei se pane siellä kuule yhtään ketään.. Tai ehkä siinä tapauksessa, jos se on muuttunu homoksi, koska naisia siellä niiden tuvassa ei ole. -ap

[/quote]

:D  Kuule intissä pyörii iltalomat. Silloin mennään pois sieltä kasarmilta ja tehdään vaikka mitä. Esim. harrastetaan yhdyntää vastakkaisensukupuolen kanssa... TAI voihan sitä kokeilla samankin sukupuolen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi