Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni tuleva vaimo on aivan minun näköinen

Vierailija
19.01.2015 |

Tämä ex oli ensirakkauteni ja kuvittelin aina, että palaisimme yhteen lopulta. Nyt kuitenkin kuulin, että hän oli kosinut nykyistä tyttöystäväänsä ja etin sitten kyseisen tytön Facebookista. Pieni järkytys kun tajusin, kuinka saman näköinen tyttö oli kanssani. Lähetin parille kaverille kuvan tästä naisesta ilman, että selitin kuka hän on ja kaikki heittivät läppää kuinka hän olisi identtinen kaksoseni.

Harmittaa jotenkin vielä enemmän, ero kun oli minun syyni, mutta silti kuvittelin, että olisimme tarkoitettuja toisillemme... Parempi aika ja parempi paikka, mutta nyt se juna menikin jo. Näen miehen ja hänen tulevan puolisonsa kesällä ja keneltäkään ei varmasti tule yhden näköisyys huomaamatta. Olisi nyt ollut erinäköinen edes!!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali<3

Vierailija
2/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiiiiik!

Vierailija
4/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te varmaan näytätte hänen äidiltään :D

Vierailija
5/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi. Tämäkin vielä. Epäreilua!!!!!

Vierailija
6/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel :(

Vierailija
7/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetit exäsi uuden morsion kuvia sun kavereille, kuulostaa aika erikoiselta.

Mutta monella miehellä on tosi rajattu naismaku ulkonäöllisesti, yhdellä miespuolisella kaverillanikin on jo kolmas samannäköinen nainen menossa. :D

Vierailija
8/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on!

Vierailija
9/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:14"]

Mutta monella miehellä on tosi rajattu naismaku ulkonäöllisesti, yhdellä miespuolisella kaverillanikin on jo kolmas samannäköinen nainen menossa. :D

[/quote]

Whatsappissa oli aika helppo ottaa kuva ja lähettää ja kysyä kuvittelenko vain vai näytämmekö samalta. En kuitenkaan sanonut kuka hän on, muuta kun vasta jälkeen päin.

Olemme siis oikeasti täysin verrattavissa lähes kaikissä kuvissa. Ei pelkästään samanlainen tyyli ja hiukset ja vaan kasvonpiirteet lähes aivan samanlaiset. AP

Vierailija
10/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva meistä on niin erikoinen ulkonäöltään etteikkö meitä mahtuisi kymmenen tusinaan.

Vierailija
11/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan nyt jää roikkumaan, äläkä nolaa itseäsi sen naisen silmissä. Mennyt on mennyttä! Ehkä ulkonäkö sama, mutta esim. luonne tasaisempi??

Vierailija
12/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:24"]

[/quote]

Whatsappissa oli aika helppo ottaa kuva ja lähettää ja kysyä kuvittelenko vain vai näytämmekö samalta. En kuitenkaan sanonut kuka hän on, muuta kun vasta jälkeen päin.

Olemme siis oikeasti täysin verrattavissa lähes kaikissä kuvissa. Ei pelkästään samanlainen tyyli ja hiukset ja vaan kasvonpiirteet lähes aivan samanlaiset. AP

[/quote]

No valitsihan se mies sinutkin, eli olet hänen makuunsa, niin eikös se ole erittäin loogista että tykkää seuraavassakin samoista piirteistä?

Hyvä puoli on se, että et ainakaan ole onnistunut pilaamaan miehen naismakua vaikka aiheutitkin eron. :)

Mutta joo, jos olet samoihin juhliin menossa niin yritä näyttää erilaiselta, voi kypsyttää jossain välissä ne huonot vitsit miten "Ex vaihtoi päivitettyyn malliin."

Vierailija
13/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelit että palaisitte yhteen mutta et kuitenkaan tehnyt mitään asian hyväksi?

Ilmeisesti eksäsi tietää minkänäköisestä pitää. Luonne voi toki olla täysin erilainen, tai sitten ei.

Vierailija
14/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ulkonäkösi on ollut ok, mutta luonne ei. Nyt hän löysi sitten täydellisen yhdistelmän.

Vierailija
15/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isäni erosi äidistäni, hän seurusteli pitkään erään naisen kanssa kunnes tuli ero. Kun tapasin uuden, viimeisimmän naisen, luulin että tämä edellinen oli vain vähän laihtunut ja käynyt jossain nenäleikkauksessa ja että he olivatkin palanneet yhteen. Oli hämmentävää ja alitajuntasesti kohtelin häntä kun hän olisi edellinen nainen jonka kanssa tulin hyvin toimeen. Hän oli varmasti hyvillään kun jo 5min tapaamisen jälkeen olin kuin parhaat kaverit. Vaikka ei siis mitään vikaa tässä uusimmassakaan, kun häneen sitten tutustuin oikeasti.

Vierailija
16/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:30"]

Kuvittelit että palaisitte yhteen mutta et kuitenkaan tehnyt mitään asian hyväksi?

Ilmeisesti eksäsi tietää minkänäköisestä pitää. Luonne voi toki olla täysin erilainen, tai sitten ei.

[/quote]

Seurustelimme monen monta vuotta nuorempina ja tuli sellainen hetki, että kun oli oltu niin tiivisti yhdessä ja oltiin samassa urheilulajissa ammatilaisia ja elämä oli ollut aika pitkälti sitä niin tarvittiin tauko kaikesta siihen liittyvästä ja sitten kun aloitimme normaalin elämän asuimmekin eri puolilla Eurooppaa. Miehellä oli koulutus ja työ ja minä aloitin vasta opiskelut.

Ja tämä oli enemmänkin minun toiveeni syystä, että olin häntä useamman vuoden nuorempi ja en ollut ikinä elänyt normaalia elämää, vaan kaikki oli urheilua ja jatkuvaa treenileiriä lapsesta alkaen, joten tarvitsin irtioton kaikesta urheilusta ja siihen liittyvästä elämästä. Lisäksi välejämme viilensi fakta, että tulin raskaaksi jossain vaiheessa ja mies halusi pitää lapsen, mutta olin nuori, urheilu-urani huipulla, ei koulutusta, enkä ollut päivääkään elämässäni ollut normaalissa työssä joten en halunnut lasta siinä vaiheessa.

Osaan kyllä käyttäytyä hänen ja uuden tyttöystävän edessä, vaikka salaa haaveilinkin vielä yhteen paluusta. Toivon hänelle vain hyvää, mutta kyllähän sitä väkisinkin miettii, että olisiko meistä sittenkin voinut tulla jotain jos olisin tehnyt asialle aikaisemmin jotain. Hänenkin ulkonäkönsä miellyttää minua todella paljon, mutta en voisi kuvitella olevani kenenkään kanssa joka häntä muistuttaisi näin paljon, liikaa muistoja. AP

Vierailija
17/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pitää paikkansa. Sen verran mitä mieheni edellisistä panoista tiedän, ovat kaikki samantyylisiä (kuin minä). Mä oon edellisen avovaimon täys kopio ulkonäöllisesti, mutta minkäs teet.

Vierailija
18/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis enää asu samassa maassa ettekä harrasta enää samaa lajia. Unohda se, ei teillä ole enää mitään yhteistä.

Vierailija
19/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:03"]

Ette siis enää asu samassa maassa ettekä harrasta enää samaa lajia. Unohda se, ei teillä ole enää mitään yhteistä.

[/quote]

Olen muuttamassa syksyllä samaan kaupunkiin ja vaikka en halua sanoa mistä lajista kyse, niin laji on joka tapauksessa sukupolvelta toiselle siirtyvä ja meidänkin isämme ovat olleet aikasemmin kilpakumppaneita samassa lajissa ja muutenkin vaikka kilpailu-ura tässä muodossa on ohi niin on kyse loppu elämän lajista. Olen esimerkiksi muuttamassa samaan kaupunkiin, koska sain töitä firmasta joka sponsoroi exäni projektia ja tulemme tekemään töitä yhdessä. Lisäksi läheiset kaverimme ovat kaikki samaa porukkaa ja tälläkin hetkellä mies on lomailemassa parhaan kaverini kanssa. AP

Vierailija
20/26 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että olet abortoinut miehen lapsen, on voinut olla miehelle tosi kova paikka. En oikein voi kuvitellakaan, että mikään asia maailmassa saisi minut tekemään samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi