Mä rakastan mun uutta vartaloa ja siitä seurannutta terveyttä!
Ihan tosi ihanaa, kun peilistä katsoo hoikka ja terveen näköinen ihminen. Vaatekaupassa käynti on pelkkää iloa, kun kaikki mahtuu päälle ja yllättäen näyttää hyvältä. Ihan jo tän takia kannatti laihduttaa. Puhumattakaan siitä, että olen saanut tosi paljon erilaisia terveysongelmia kuriin:
- kuorsaaminen loppui
- kolesteroliarvot paranivat
- sokeriarvo laski viitearvon sisään
- virsankarkailu loppui
- liikahikoilu loppui
- väsymys ja masennusoireilu loppui
- seksuaalinen halu kasvoi potenssiin sata
Miksi mä en ymmärtänyt tehdä tätä aiemmin, kysyn vaan?
Kommentit (25)
Sama juttu, painoa pois 25 kiloa ja olo ja mieli on aivan eri tasolla. Kiva käyttää hyvin istua vaatteita, lisäksi naisilta alkanut tulla aivan eri tasolla huomiota. Paras päätös ikinä laittaa itseni kuntoon vielä näin keski-ikäisenä.
Aloitusviesti kuulostaa hyvältä.
Itselläni on tuo tilanne tähtäimessä myös, nyt kohta 4 viikkoa olen elämäntapamuutostani viettänyt ja tietyt asiat (mm. mielialan ja kunnon selkeä kohoaminen) ovat jo selkeästi huomattavissa. :)
Ensi keväänä olisi edessä reissu Kyprokselle ja on niin ihanaa, kun tietää, että pääsee lähtemään sinne terveempänä ja kevyempänä ihmisenä.
Kiitos, ap. Samojen ongelmien kanssa kamppailen ja 30kg tiputettavaa
Tämä on kyllä tosi puhuttelevaa, minulla samoja vaivoja ja nyt vaan pitäisi päästä alkuun.
Voin samaistua tuohon hyvän mielen tunteeseen. Itse olen vuoden aikana onnistunut tipputtamaan 15 kg. Teen tätä hitaalla rytmillä. En ole dietillä, vaan vuosi sitten tein pieniä muutoksia ruokvalioon ja lisäsin liikuntaa. Keväällä huomasin uuden ruokavalioni toimivan ja muutin hieman lisää terveellisempään suuntaan.
Ihanaa tuntea oman kehonsa rajat. Naisellisuus tuntuu erilaiselta, koska olo tuntuu hyvältä ja kevyemmältä. Haluan myös panostaa ulkoiseen olemukseen. Tässä on tapahtunut ns. heräämistä monella tasolla. Tätä matkaa haluan jatkaa eteenpäin (vielä toiset 15 kg). Olen iloineen omasta onnistumisesta, joka ennen tuntui lähes mahdottomalta toteuttaa.
Tsemppiä kaikille laihduttajille.