Mä rakastan mun uutta vartaloa ja siitä seurannutta terveyttä!
Ihan tosi ihanaa, kun peilistä katsoo hoikka ja terveen näköinen ihminen. Vaatekaupassa käynti on pelkkää iloa, kun kaikki mahtuu päälle ja yllättäen näyttää hyvältä. Ihan jo tän takia kannatti laihduttaa. Puhumattakaan siitä, että olen saanut tosi paljon erilaisia terveysongelmia kuriin:
- kuorsaaminen loppui
- kolesteroliarvot paranivat
- sokeriarvo laski viitearvon sisään
- virsankarkailu loppui
- liikahikoilu loppui
- väsymys ja masennusoireilu loppui
- seksuaalinen halu kasvoi potenssiin sata
Miksi mä en ymmärtänyt tehdä tätä aiemmin, kysyn vaan?
Kommentit (25)
95 -> 65 eli 30kg, 1,5 vuotta meni aikaa, kun en halunnut mitään kitudiettiä. ap
Miten onnistuit? Onnea hienosta suorituksesta!
Ei se ole uusi vartalo vaan sama kuin aina mutta siitä on alettu huolehtiin
Lihavana ei vaatekaupassa päälle mahtunut kuin korvakorut. Ei erityisemmin kiinnostanut shoppailla. Onnittelut ap terveemmästä elämästä.
Miten vanha olet? Voikohan viiskymppinen vielä laihtua?
Tuon lisäksi myös miehiä kiinnostaa potenssiin sata kun on 65kg eikä 95kg.
Miten sait itsesi noin painavaksi alunperin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi tavallisesti. Aloin syömään säännöllisesti ja pienensin annoskoon puoleen. Söin kuitenkin ihan kaikenlaista ruokaa ja herkkujakin, koska tiesin, että muuten homma kaatuu siihen. Sen lisäksi liikuntaa paljon: arkisin kaikkialle kävellen tai pyörällä, kilometrejä tulee viikossa paljon, aiemmin menin joka paikkaan autolla.
Eli ei mitään ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Ja vielä vanhempikin. Olen 46v. Olen hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mä olen 49v t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Who needs men?
Vierailija kirjoitti:
Helposti, enkä ollut edes mitään kamalan iso, koska olen pitkä. Mutta oikeassa olet siinä, että miesten kiinnostus on lisääntynyt tosi paljon. Aiemmin olin olemukseltani tätimäinen, enää en.
ap
Kyllä mä shoppailen ja vaatteet näyttävät hyvältä vaikka en ole laiha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi tavallisesti. Aloin syömään säännöllisesti ja pienensin annoskoon puoleen. Söin kuitenkin ihan kaikenlaista ruokaa ja herkkujakin, koska tiesin, että muuten homma kaatuu siihen. Sen lisäksi liikuntaa paljon: arkisin kaikkialle kävellen tai pyörällä, kilometrejä tulee viikossa paljon, aiemmin menin joka paikkaan autolla.
Eli ei mitään ihmeitä.
Samoilla vinkeillä pudotin aikoinaan omani, ja on pysynyt poissa nyt vuosia. Edelleen tuntuu joskus hassulta, kun vaatteeseen jää tilaa ja myötäiset vaatteet istuu nätisti.
Onnea saavutukseen! 👏👏👏
Nyt alkaa työ pysyä tavoitteessa. Tsemppiä siihen, elämäntapamuutoksesi kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti, enkä ollut edes mitään kamalan iso, koska olen pitkä. Mutta oikeassa olet siinä, että miesten kiinnostus on lisääntynyt tosi paljon. Aiemmin olin olemukseltani tätimäinen, enää en.
ap
Itselleni tuli yllätyksenä se, ettei keho ollut enää omani laihtumisen jälkeen. Erilaiset taputtelut, hipelöinnit ja kourimiset lisääntyivät. Olen jättänyt siitäkin syystä iltajuoksut vieläkin vähemmälle.
Hämmentävää sinällään, että olen melkein 40 vuotias nainen. Mitähän se olisi ollut parikymppisenä, jolloin ylipaino on varmasti suojannut itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä shoppailen ja vaatteet näyttävät hyvältä vaikka en ole laiha
Jep, uskon kyllä ja puhuin ihan vaan omasta tunnelmastani, en ollenkaan muiden puolesta. Itsellä nuo terveysongelmat lattoivat laihduttamaan, vartalo tuli kaupanpäälle. Ap
Montako kiloa tippui?