Elämä on todella sekasin nyt
Pakko kertoa että elämä on totaalisen sekasin enkä vain jaksa enää.. kaverit vuosia sit mennyt.. ikää tullut.. lihonut kaljamahaa.. kaljuuntunut.. olen yksinkertainen.. masennus.. epävakaa persoona.. vihan hallinta ongelmia.. peliongelmia.. ennen join.. velkaantunut pahasti.. ei ole parisuhdetta naiset ei kiinnostu.. emmä oikein enää jaksa.. onko täälä muita jotka samas tilantees?
Kommentit (38)
Kuoleman korjaa masennukset ja kärsimyksen.
Voimia. ❤️ N meitä muitakin, joilla on vaikeeta, jos se sua lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4368564/velkaa-jo-30-tonnia-ja-vakituin…
Sulla on tässä jo 22 sivua ja aikaisemmissakin ketjuissa jo satoja sivuja. Miksi uusi ketju?
Koska en jaksa välittää enää.. oon vain sekasin ja sairas
Sekasin kuin Sinkkosen akan v¤tun karvat. Mutta hiukset tallella ja ei kaljamahaa, mutta legot muovia.
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä jo tosissani miettinyt.. ettei vain jaksa enää tätä elämää ollenkaa
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy rukoilemaan.
Haluan tappaa itseni oon niin ongelma tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä jo tosissani miettinyt.. ettei vain jaksa enää tätä elämää ollenkaa
Kärsin itsekkin, mutta ajattelin kärsiä loppuun asti ja kuolla luonnollisesti :) Kuolemaa en pelkää kun tiedän rauhan alkavan sitten.
Hanki harrastus, lue kirjoja, urheile, hakeudu terapiaan
Periaatteessa mutta ei ihan noin huonosti asiat ole. 10v tahtomatonta selibatiaa takana jonka seurauksena olen menettänyt työkykyni ns henkinen apatia ja loppuun palaminen. Olen pystynyt asian kanssa copettamaan melko hyvin mutta välillä tulee sitten päiviä kun on hirveä naisenkaipuu ja tänään on sellainen päivä. Sitä heräsi heti vähän allapäin. Kova erektio ollut koko päivän, mutta mieli on apaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Hanki harrastus, lue kirjoja, urheile, hakeudu terapiaan
En lue kirjoja.. ei ole harrastuksia.. kaverit on menny jo kauan sitten
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa mutta ei ihan noin huonosti asiat ole. 10v tahtomatonta selibatiaa takana jonka seurauksena olen menettänyt työkykyni ns henkinen apatia ja loppuun palaminen. Olen pystynyt asian kanssa copettamaan melko hyvin mutta välillä tulee sitten päiviä kun on hirveä naisenkaipuu ja tänään on sellainen päivä. Sitä heräsi heti vähän allapäin. Kova erektio ollut koko päivän, mutta mieli on apaattinen.
Se on kun ei kelpaa naisille ja on tällänen ihminen... menettää koko elämän ja millää ei ole merkitystä kun jää yksin
Vaihda terapia psykologin käynneiksi. Mee vaikka osastolle, uhkaat itsemurhalla niin saatat päästä.
Oletko ottanut mitään lääkkeitä vai miksi pää sekaisin? Mielialalääkkeitä tai huumeita?
On venlafaxin 150 mg lääkitys joka päivä
No mä olen vaa hullu ja sairas.. yksinäinen.. niin kai tää naisettomuus sekottaa pääni ja koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen vaa hullu ja sairas.. yksinäinen.. niin kai tää naisettomuus sekottaa pääni ja koko elämäni.
Pitäisikö nainen olla valtion puolesta?
hALUAISIN PARISUHTEEN. mutta en kelpaa teille naiset tälläsenä?
mä en tiedä millanen teille naisille kelpaa.. pitäskö mun olla jotenki eri näköinen.. rahaa.. mersu.. velaton.. siis mitä ihmettä.. sairasta tää elämä on
https://www.vauva.fi/keskustelu/4368564/velkaa-jo-30-tonnia-ja-vakituin…
Sulla on tässä jo 22 sivua ja aikaisemmissakin ketjuissa jo satoja sivuja. Miksi uusi ketju?