Elämä on todella sekasin nyt
Pakko kertoa että elämä on totaalisen sekasin enkä vain jaksa enää.. kaverit vuosia sit mennyt.. ikää tullut.. lihonut kaljamahaa.. kaljuuntunut.. olen yksinkertainen.. masennus.. epävakaa persoona.. vihan hallinta ongelmia.. peliongelmia.. ennen join.. velkaantunut pahasti.. ei ole parisuhdetta naiset ei kiinnostu.. emmä oikein enää jaksa.. onko täälä muita jotka samas tilantees?
Kommentit (38)
En vaan jaksa enää elää.. ei huvita ees käydä enää töissä kun on vaa yksinäinen
Vierailija kirjoitti:
On venlafaxin 150 mg lääkitys joka päivä
Vierottaudu tosta kamasta ja yritä uudestaan. Onnea kiviselle tielle.
oNNEA ETTÄ TAPAN ITSENI JA HYPPÄÄN JUNAN ALLE KUMMAN HILJASTA TÄÄLÄKI EI KETÄÄ KIINNOSTA KIRJOTELLA
JOO ANTAA OLLA IHMISET EI MUA KIINNOSTA PÄRJÄÄN YKSIN OSTAN PELIKONEEN JA ERAKOIDUN KOTIIN JA TYÖN VÄLILLE JA KAUPAN ELÄMÄ ON JO PILALLA PARISUHDETTA EI SAA
Ei kukaan normaali ihminen voi elää sellaisen kanssa joka ei osaa edes laskujaan maksaa ja hallitsematon rahan käyttö ellei satu löytämään samanlaisen piittaamattoman talouden hoidossa. En ihmettele yhtään jos ympäriltä kaikki kaikonneet. Elämänhallintaa voi opetella aloittamalla ensimmäiseksi laskemaan budjettia mihinkä on oikeasti varaa, lopettaa summamutikassa tuhlaamisen ja mennä velkajärjestelyyn.
No en ole ennen pelannut.. alkoholiin menny rahaa.. menettäny parisuhteet kaikki.. onko millää enää väliä ku ei saa naista koskaa enää?
joo se on huomattu ettei kukaa jaksa mua... rahaa ei ole vaikka käy yövuorossa töissä.. hitto menee jo -600 € palkasta tällästä tää on
EI NÄYTÄ KETÄÄ KIINNOSTAVAN MUN ELÄMÄ.. HYVÄKSYN SEN ALKAAN LYÖMÄÄ PÄÄTÄ SEINÄÄN JA HUUDAN IHMISILLE HYVÄSTI
Olet varmasti pettynyt elämään, mutta aikansa surtuaan, pettymyksiin ei kannata jäädä rypemään.
Kaipaat naista elämääsi, mutta ethän anna kaipauksen määrittää koko elämääsi.
Kaipaus voi olla pohjaton ja olla jatkuvasti mielessä.
Ollenkaan vähättelemättä tilannettasi.
Jos et löydä positiivista, löydät negatiivista.
Jatkaisitko alkaa panostaa hyvinvointiin ja terveyteen? Syömään terveellisesti ja ravintorikasta ruokaa.
Kukaan ei tee sitä puolestasi, vaan itse on otettava vastuu valinnoistaan.
Tsemppiä ja onnistumisia 🌿
Ihan sama enää mitään ku on naisille ilmaa jo tässä iässä eikä kelpaa
Vierailija kirjoitti:
mä en tiedä millanen teille naisille kelpaa.. pitäskö mun olla jotenki eri näköinen.. rahaa.. mersu.. velaton.. siis mitä ihmettä.. sairasta tää elämä on
Minkälainen sun pitäisi olla?
No aloitetaan siitä että edes suht terve päästäsi. Ymmärrätkö?
Pakko sanoa suoraan kun et näytä tajuavan. Vaikka tuskin sittenkään tajuat.
Vierailija kirjoitti:
EI NÄYTÄ KETÄÄ KIINNOSTAVAN MUN ELÄMÄ.. HYVÄKSYN SEN ALKAAN LYÖMÄÄ PÄÄTÄ SEINÄÄN JA HUUDAN IHMISILLE HYVÄSTI
Kuule, tee se. Itsellesi kiusaa teet, et kenellekään muulle.
Tuollainen käytös on omiaan 5-vuotiaalle, ei kohta keski-ikäiselle miehelle.
Kuulostaa siltä, että olet addiktiotaipuvainen ja nyt sinua ohjaa pelaaminen. Riippuvuus on yksi tuhoisimpia ongelmia ja vaikuttaa voimakkaasti kaikille elämän osa-alueille, vaikka yhteyttä muihin elämän ongelmiin voi alkuun olla vaikeaa tunnistaakaan. Kannattaisiko kuitenkin etsiä apua peliongelmaan (ja muihin mahdollisiin addiktioihin) ja katsoa, avaisiko se jotain uutta ovea sinulle? Useinhan ongelma riippuvuuksien taustallakin on itsetunnossa, tunne-elämän puolella tai vääristyneissä ajatusmalleissa.
Googlaa GA-ryhmä, tai hae apua peluurista.
Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki harrastus, lue kirjoja, urheile, hakeudu terapiaan
En lue kirjoja.. ei ole harrastuksia.. kaverit on menny jo kauan sitten
Aloita.
Itsekin olen ollut viimeiset 10v sinkkuna (ikää 32) oon nainen, välillä se kumppanittomuus ja yksinäisyys kalvaa, mutta olen keskittynyt parantamaan omaa hyvinvointiani ja korjaamaan mt-puolen ongelmia. En ole jäänyt rypemään ja hoidan laskut tunnollisesti, vaikka tekisi mieli antaa mennä velaksi, mutta perusluonne ei anna, joten suosittelemaan etsimään kunnollisen avun ongelmiisi ja aikaisemmasta ketjusta päätellen lopeta kaikki ylimääräiset viihdepalvelut ja fitnessit, niin säästyy rahaa vähän enemmän.
Mutta valinta on täysin sinun, että mitä elämälläsi teet
mä oon jo miettiny pitkään että hyppään junan alle mun elämä oon niin samaa ympyrää ja epäonnee ja pahaa mieltä ja sekasin ku haluaisi nparisuhteen enkä koskaa kelpaa