Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhhuh! Ihmiset tehtailee tahallaan sekarotuisia

Vierailija
19.01.2015 |

Enimmäkseen nyt puhun näistä pikkukoiramixeistä. Olen jo pidemmän aikaa etsinyt koiralleni kaveria, pientä koiraa.

Mua on jo kauan ihmetyttänyt nämä "eksoottiset pikkukoiramixit" siis ihan kuin tahallaan olisi tehtailtu pentuja joissa on vaikka mitä pientä rotua. Ei siinä sinäänsä mitään, mutta ne HINNAT.

Olen etsinyt sekarotuista, koska en näe järkeä kalliin rotukoiran ottamisessa, kun tulisi vain kotikoiraksi. Nämä sekarotuiset pikkukoirat saattavat maksaa lähemmäs tuhat euroa! Siis maksaako joku sekarotuisesta noin paljon?

Minusta hyvä hinta olisi maksimissaan ehkä 400€ ja sekin on aika suolainen hinta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuota nyt tehty aina. Itsekin saatan tehdä mixpennut koirallani jossain vaiheessa. En näe asiassa mitään pahaa, jos vanhemmat on terveitä ja narttua ei rasiteta liikaa, valitettavasti näin ei toki aina ole. 

Vierailija
2/3 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntähän sen hinnan määrää. Moni on ilmeisesti valmis maksamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niilä on parempi mahdollisuus olla terveitä pentuja. Rotukoirat kun on lähtökohtaisesti sisäsiittoisia ja aika pienen geneettisen perimän omaavia. Oletkos muuten perussuomalaisten kannattaja ?? Rahastusta elikoilla en minäkään ymmärrä, mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Sitä paitsi koira on aika työläs lemmikki, joten kannattaa luopua ajatuksesta jo senkin takia.