Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat kuudetta päivää myöhässä

Vierailija
19.01.2015 |

Siinäpä se ongelma jo otsikossa tulikin. Olen 25-vuotias ja menkat mulla on olleet 13-vuotiaasta lähtien ja ensimmäisen vuoden jälkeen eivät ole paria päivää enempää myöhästyneet, joten tilanne kummastuttaa kovasti. Viime torstaista lähtien on ollut menkkakipujen tapaista kipristelyä alavatsassa, mutta mitään ei tule.

Raskauden mahdollisuus ei ensimmäisenä ole mielessä, sillä ehkäisy kyllä on ollut kunnossa ja edellisen kerran ajankohtakin oli sellainen, että pitäisi olla jo pieni ihme, mikäli siitä tärppäisi. Ruokavaliota olen rukannut vain sen verran, että olen jättänyt maidon lipittämisen pois ja lisään sitä vain teehen ja lisäksi olen vähentänyt punaisen lihan noin kertaan viikossa. Stressiäkään ei ole viime aikoina ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain missään nimessä tee raskaustestiä. Kyllä vastaus löytyy tältä palstalta.

Vierailija
2/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin, että on hieman aikaista moiselle, joten ajattelin odotellessani kysellä muita vaihtoehtoja. Mutta kiitos toki vinkistä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä testissä pitäisi näkyä jo nyt jos menkat jo 6. päivää myöhässä. Raskaus mulla ekana tulee mieleen.

Vierailija
4/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy siis jo hakea testi, kunhan töistä pääsee!

Vierailija
5/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikket olisi raskaana niin testillä voit sulkea tuon ilmeisimmän vaihtoehdon pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä