Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan 4000€/kk eikä minulla ole kunnon koulutusta!

Vierailija
19.01.2015 |

Eikä tämä ole provo! Peruskoulun jälkeen keskeytin silloiset opinnot, koska ei vaan kiinnostanut. Tein muutaman vuoden töitä ja sitten kävin yhden vuoden kestävän koulutuksen ja tässä sitä nyt ollaan :) Kyseessä ei ole mikään perustutkinto eli en voi tällä "pätevyydellä" hakea esim. ammattikorkeaan. Eikä se kyllä haittaa, tykkään työstäni ja tienaan mukavasti! Joten ei se koulutus aina ratkaise :p Ja ei, en myy itseäni jos joku sitä miettii.... :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se palkka ja työssä oleva vastuu ei tod kyllä kohtaa. Mietipä lastenhoitajia jotka eivät saa kummoistakaan palkkaa vaikka hoitavat niitä kaikkein kalleimpia aarteita!

Vierailija
22/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:40"]Minulla on kaksi koulutusta ja bruttona saan noin 1700e/kk. On tämä maailma reilu....
[/quote]Kun ei sitä palkkaa makseta koulutuksesta vaan työnkuvan ja vastuun perusteella, joskus tulospohjaisesti
[/quote]

No shit Sherlock?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:40"]

Minulla on kaksi koulutusta ja bruttona saan noin 1700e/kk. On tämä maailma reilu....

[/quote]

Mitähän koulutuksia sulla on?
[/quote]

Ammattitutkinto ja yliopisto. Palasin tekemään alkuperäistä ammattiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä