Tienaan 4000€/kk eikä minulla ole kunnon koulutusta!
Eikä tämä ole provo! Peruskoulun jälkeen keskeytin silloiset opinnot, koska ei vaan kiinnostanut. Tein muutaman vuoden töitä ja sitten kävin yhden vuoden kestävän koulutuksen ja tässä sitä nyt ollaan :) Kyseessä ei ole mikään perustutkinto eli en voi tällä "pätevyydellä" hakea esim. ammattikorkeaan. Eikä se kyllä haittaa, tykkään työstäni ja tienaan mukavasti! Joten ei se koulutus aina ratkaise :p Ja ei, en myy itseäni jos joku sitä miettii.... :D
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:40"]Minulla on kaksi koulutusta ja bruttona saan noin 1700e/kk. On tämä maailma reilu....
[/quote]Kun ei sitä palkkaa makseta koulutuksesta vaan työnkuvan ja vastuun perusteella, joskus tulospohjaisesti
[/quote]
No shit Sherlock?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:40"]
Minulla on kaksi koulutusta ja bruttona saan noin 1700e/kk. On tämä maailma reilu....
[/quote]
Mitähän koulutuksia sulla on?
[/quote]
Ammattitutkinto ja yliopisto. Palasin tekemään alkuperäistä ammattiani.
No se palkka ja työssä oleva vastuu ei tod kyllä kohtaa. Mietipä lastenhoitajia jotka eivät saa kummoistakaan palkkaa vaikka hoitavat niitä kaikkein kalleimpia aarteita!