Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useana päivänä peräkkäin jumppaavat - vaatehuollosta

Vierailija
19.01.2015 |

Onko teillä useampi jumppavaatekerta vai pesettekö päivittäin jumppapyykkinne? Olen alkanut kuntoilemaan enemmän ja jos jumpat osuvat peräkkäisille päiville, joudun toisinaan nyrkkipyykkinä pesemään esim. urheilurintsikat (jos ei siis satu pyykkipäivää oikeaan aikaan).

Pesettekö siis päivittäin vai pitäisikö suosiolla hankkia useampi vaatekerta?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppi ja sukat menee pyykkiin joka treenin jälkeen, rintsikat ja housut menee usemaan kerran peräkkäin. Vaihtokappaleita kannattaa hankkia.

Vierailija
22/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi salivaate, samoja voin käyttää max 2 kertaa peräkkäin pesemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampia vaatekertoja kaikkia.

Vierailija
24/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi vaatekerta on mullakin. Vaihdan joka kerta topin, rintsikat ja sukat. 

Vierailija
25/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaihtoon joka kerta. Yleensä on kaikki hikimärkänä treenin jälkeen. Joskus vaihdan treenin aikanakin jo paidan, jos vaikka käyn salilla ja spinningissä.

Vierailija
26/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hikoilen niin kovasti, että vaatteet menevät pesuun joka treenikerran jälkeen. Urheilutoppeja (rintsikkatoppi) on useammat, samoin housuja ja paitoja.

Vierailija
27/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka treenikerran jälkeen pesukoneen 30 minuutin ohjelmalla. Eihän nuo hikivaatteet varsinaisesti likaisia ole, joten tuollainen liottelu/huutelu ilman pesuaineita riittää ihan mainiosti.

Vierailija
28/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viidet urheilurintsikat, neljät sukat, varmaan neljät caprimalliset urheiluhousut ja kolmet pitkät, jumppatoppeja n. 6 kpl. Meillä pestään urheiluvaatteita kerran tai kaksi kertaa viikossa, en voisi kuvitella käyttäväni vaatekertaa kahta kertaa pesemättä. Ehkä jos olen käynyt kävelyllä tms ja en ole hikoillut paljon, mutta en ainakaan sali/juoksu/spinning -kamoja ilkeäisi laittaa pesemättä.

Vierailija
29/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi vaatekerta, mutta tyhjennän salikassin sisällön kuitenkin samantien kotiin päästyäni pesukoneeseen. Joskus satunnaistilanteissa saatan käyttää kaksi kertaa peräkkäin samoja vaatteita pesemättä, mutta se vaatii kyllä sen, että on tullut laiskoteltua edellisellä kerralla, ja salivaatteet eivät ole kastuneet hiestä.

Vierailija
30/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiso kasa urheiluvaatteita, kun ohjaan ryhmäliikuntaa ja liikun muutenkin paljon vapaa-ajalla + valmennan nuoria ja lapsia. Liivejä varmaan puoli tusinaa, jotta saa joka päivälle puhtaat uudet. 

Vinkkinä muuten, kannattaa katsastaa Lorna Janen vaatteet (lavli.fi), ihan törkeeen ihania! (Eikä ole maksettu mainos, olen vaan hurahtanut noihin vaatteisiin. Hyvälaatuisiakin eikä tule joka mimmillä samat vaatteet vastaan)

Vierailija
31/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan arkipäivisin 5krt viikossa siis peräkkäisinä päivinä. Minulla on 7 treenihousut (niken dryfittiä ja combatprota), toistakymmentä treenitanktoppia, kahdet kengät ja sukkia laatikko täynnä. Melkein puolentoista viikon treenit voi heittää näillä :)

Vierailija
32/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pärjää yksillä urheiluvaatteilla? En ole edes koskaan käynyt missään ohjatussa jumpassa, eikä yksi urheiluvaatesetti riitä mihinkään! En muutenkaan tykkää pitää hikisiä urheiluvaatteita odottamassa pesua, eikä sitä suosittele vaatteiden valmistajat.

Vierailija
33/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenan 6 kertaa viikossa ja treenivatteita on enemmän kuin tavallisia vaatteita. En ole koskaan laskenut, mutta sanoisin että housuja on yli kymmenet, alustoppeja ehkä just sen kymmenen ja päällitoppeja sitten parikymmentä. Joo, olen vähän hurahtanut...

Vierailija
34/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia kappaleita on kaikkia vaatekappaleita. Lisäksi pesukoneessa on 20min pikaohjelma. 

Vierailija
35/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sisäurheiluvaatteita kaks settiä, mutta pidän niitä yleensä pari kertaa putkeen. Mun hiki ei juuri haise, joten kuivuttuaan vaatteita sietää kyllä käyttää toisenkin kerran.

Vierailija
36/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin kuudet eri urheilurintsikat ja kymmenisen toppia ja muutamat trikoot. Kunnon hikijumpan jälkeen heitän ämpäriin suoraan likoamaan. Vähän lempeämmän jälkeen laitan pyykkikoriin.

Vierailija
37/43 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topin ja sukat pistän pesuun joka käytön jälkeen. Rintsikoita ja housuja voin käyttää useammankin kerran (yleensä 2, joskus 3), enimmäkseen koska haluan säästää niitä liialta pesulta etteivät venyisi. Jos hikoan hulluna (esim. kesähelteellä lenkillä), pesen tarvittaessa joka kerran jälkeen.

Vierailija
38/43 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräytän pienen pyykin pikaohjelman 30 min ja laitan siihen mukaan esim alusvaatteitani pesupussissa tms ohutta, kuten jumppavaatteenikin ovat.

Vierailija
39/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketää joka vetää viikon samoilla kamoilla ei kehdannut tulla tunnustamaan :)

Vierailija
40/43 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:31"]

Mulla on sisäurheiluvaatteita kaks settiä, mutta pidän niitä yleensä pari kertaa putkeen. Mun hiki ei juuri haise, joten kuivuttuaan vaatteita sietää kyllä käyttää toisenkin kerran.

[/quote]

Ei munkaan hiki puhtaalla iholla haise, mutta kyllä se haisee viimeistään siinä toista kertaa hikoavassa vaatteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi