Googleta ensirakkautensi ammatti? Nykyisen puolisosi ammatti?
Otsikossa kysymys. Mulla ensirakkaus kodinkonemyyjä (koulutus ei selviä, merkonomi?) Nykyinen puoliso lääkäri.
Kommentit (41)
Näyttäisi olevan ohjelmistokehittäjä tai vastaava, jotain nörttikoodailuhommaa mihin päin oli selkeästi jo silloin lukioaikoina :)
Nykyinen on työtön/opiskelija. Opiskelee itseasiassa vastaavan tyylistä jos oikein olen ymmärtänyt, nää termit tai toi ala ei oikein ole mulla hallussa :)
Ensirakkaus on koodari/tietokonenörtti ja nykyinen on projektijohtaja.
Ala-asteaikainen ensimmäinen ihastus, jonka voisin melkein laskea ihan ensirakkaudeksi (sillä 7-vuotiaan palolla :D) oli joku Joni, en muista sukunimeä joten vaikea lähteä etsimään sen tarkemmin. Toinen isompi ala-asteihastus on näköjään joku sähkötöiden johtaja jossain firmassa. Ensimmäinen oikea seurustelukumppanini on varastomies ja valokuvaaja. Nykyinen mieheni on puhelinmyyjä.
En tiedä tarkkaa ammattia ja tyypillä on ehkä top 3 yleisimmistä suomalaisista miesten nimistä, joten vaikea saada selvää. Todennäköisesti jotain rahoitus/pankkialan hommia. Nykyinen on projektipäällikkö it-alalla (eikä muuten löydy toista samannimistä!)
Kaikki pidemmät suhteet on olleet tekniseltä alalta, kuten ole itsekin :)
Teinipoikkis: rakennusmies, mutta myyjänä rautakaupassa.
Eka oikea rakkaus: hitsari.
Nykyinen: automaatioteknikko, tekee duunarihommaa kokoonpanossa.
Ensirakkaus fysioterapeutti. Nykyinen ja se oikea rakennuspäällikkö
Ensirakkaus; automekaanikko. Nyksä; sähköasentaja <3 call me wt but i love him!
Ensirakkaus: Arkkitehti.
Nykyinen: Arkkitehti.
Sama mies siis kyseessä ja takana jo yli 26 yhteistä vuotta...
Mun ensirakkaus on kuollut. Nykyistä ei ole.
Entinen on putkimies..
Nykyisellä 4 ammattia :'D (ja hän on vasta 26v) eli siis peltiseppä, metsäkoneen kuljettaja, "rekkamies" eli kuorma-auton kuljettaja (erikoiskuljetukset, ylileveät yms.) ja teollisuusmaalari..
Ensi-ihastus nykyisin DI. Ensirakkaus opiskeli TKK:lla diplomi-insinööriksi. Ensimmäinen avopuoliso DI...
Muutettuani pois Espoosta (kuinkas muutenkaan) eron jälkeen löysin huikean, tunneälykkään palomiehen ja olen ensikertaa täysin tyytyväinen parisuhteeseeni.
Miksi mun pitää ne googlettaa? Kyllä mä tiedän, missä ammateissa mun exät ja nyxät on.
Ensirakkaidesta tuli sähköasentaja. Nykyinen on koulukseltaan FT, on it-alan ammattilainen, johtotehtävissä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:28"]
Miksi mun pitää ne googlettaa? Kyllä mä tiedän, missä ammateissa mun exät ja nyxät on.
[/quote]
Niinpä, en minäkään googlella olisi löytänyt näisät kenenkään ammattia... mitä siitä pitäis päätellä, työttömiä kaikkiko?
20
Pitäisikö esim. Ap:n tapauksessa kehua kuinka teit hyvän vaihdon, tämäkö on tämän ketjun idea???
Ei tarvitse googletella, kun ne on sama ihminen. Ei ole vielä ammattia. FM tuskin lasketaan ammatiksi. Se on pelkkä koulutus.
Ensirakkauteni oli työtön, nyt jo edesmennyt alkoholisti-sekakäyttäjä. Nykyinen on johtaja.
Ensirakkaus on myyntipäällikkö ja nykyinen associate professor mitä se nyt lieneekään suomeksi.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 09:35"]
Ensi rakkaus ilmastointi-asentaja,sitten palokatkomies ja nykyinen yrittäjä. Silmäpeliä roska kuskin kanssa
[/quote]
Mitä tässä yritetään sanoa? Mikä on palokatkomies ja roska kuski?