Onko teillä muilla viisikymppisillä lääkitystä?
Siis syöttekö te muut viisikymppiset säännöllisesti jotain lääkkeitä? Verenpaineeseen, kolestrooliin tai johonkin muuhun?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Refluksi-, astma-, verenpaine-, migreeninesto- sekä unta parantavat lääkkeet. Ikä tuo tullessaan kaikenlaista. T. Nainen 51v.
Sinun iässäsi en kyllä syyttäisi ikää noista kaikista vaivoista!
Paino?
Minulla on myös olemassa resepti nukahtamislääkettä varten, mutta muutoin en tarvitse mitään. N50
Ei ole mitään lääkityksiä, olkoon ruoka lääkkeeni.
Migreeni ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Olen alle 50v n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Refluksi-, astma-, verenpaine-, migreeninesto- sekä unta parantavat lääkkeet. Ikä tuo tullessaan kaikenlaista. T. Nainen 51v.
No ei tuo. Uskon, että verenpaine on ihan itsesi hankkima siinä missä refluksi. Mene ulos ja kävele, vaivaksesi jää vain astma ja refluksi.
Itse 50 ja vain astma eikä oo iän tuoma vaiva.
Ikä ei myöskään tuo viisautta, ainakaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisen
paikkeilla taisi olla vähän aikaa hormonikorvaushoito. Nyt 57v, resepti on ainoastaan nukahtamislääkkeelle.
Sama, paitsi ainostaan nukahtamislääke tarvittaessa.
Ei mitään lääkitystä tähän mennessä. Olen 58 v.
Hormonikorvaushoito 46v alkaen, ei muita lääkkeitä.
Miehen ikä on samalla prosentillinen todennäköisyys pissa/erektiovaivoille, ja olen 60v. Ja 60% riski niille ja syön sinisiä pillereitä.
Verenpainelääke, hormonikorvaushoito ovat uusimmat lääkkeet. Astmalääke ollut 20-vuotiaasta lähtien ja 20 vuotta antihistamiini, koska töissä on ns. homeongelma. Ikää 58 vuotta.
Ei mitään lääkityksiä. Ravintolisänä kalaöljykapseleita syön.
Nainen 52v
Vierailija kirjoitti:
Mieliala- tai kilpirauhaslääkitys eivät liity sitten ikään, huom.
Nää just on mulla.
Kohta 54, ei mitään lääkitystä paitsi antihistamiini allergiaoireisiin (tarvittaessa).
Vedän neurolyptejä ihan sikana skitsoon.
Ei mitään lääkkeitä. Välillä buranaa.
Ei mitään. Pudotin painoa 15 kg pari vuotta sitten, eipä enää lääkkeet kurki nurkan takana.
N58