Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kokeilla 2m+1n

Vierailija
19.01.2015 |

En vain tiedä, että mistä löytäisin kaksi kivaa hyvämunaista miestä. Haluaisin jollain tapaa tuntea henkisen yhteyden molempiin, se tekisi kokemuksesta moniuloitteisemman. Sen takia olisi tärkeää, että pitäisin myös miesten luonteista.

Olen itse 26-vuotias, melko hyvännäköinen nainen. Exä sanoi, että mä löytäisin heti ehdokkaita (kerroin hänelle tästä fantasiasta), mutta mä en vain tajua, että miten tällaista vois edes ehdottaa kenellekään???

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarakatseisuus se tosiaan on tässäkin tapauksessa tärkeintä. On todella kiihottavaa tavata ihmisiä, joille seksistä puhuminen on helppoa ja jotka ovat sinuja oman seksuaalisuutensa kanssa, todella harva on! 

Mitä tahansa asiaa voi ehdottaa ja olla aika varma ettei tule ikävällä tavalla torjutuksi, jos on avoin ja asiallisen, ei salakähmäinen perverssi. On mahtavaa sanoa naiselle jotain sellaista, että voi huomata kiihotuksen aallon lyövän hänen lävitseen ja arvata pikkuhousujen kostuvan. 

Vierailija
22/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:11"]

Mutta nautin olla pantavana. Etenkin jos nainen imee samalla minua.

[/quote]

Vähänkö oon sulle kade, kun olet tuollaisen pariskunnan onnistunut löytämään... Tuon kun saisi itsekin kokea ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tyypin monologia suurin osa viesteistä?

-Niksu

Vierailija
24/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:46"]

Saman tyypin monologia suurin osa viesteistä?

-Niksu

[/quote]

Koska useampi mies ei voisi kiihottua ajatuksesta, jossa ryhmäseksissä mukana on toinen mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi